kristian2 napsal:
no přece v jednoduchosti je síla to už hystorie potvrdila tak proč to dělat čím dál složitější.ta výroba turba taky sežere nějaký materiál a energii kterou musí někdo vyrobyt a to se nebavím o krátké životnosti a energii na reciklaci
Souhlasím, ale asi moc nad tím přemýšlíme, řešíme i budoucí náklady a smysluplnost jako celek a málo žijeme přítomností (jako lidi v BMW). BMW jsem měl hodně rád a jedno starší i mám, ale tyhle nové jedině zadarmo a když mi někdo bude platit servis. Z trojice Audi/MB/BMW je nové BMW po 5 letech tak akorát zralé do šrotu, vždyť už ani pořádný benzínový motor, co něco vydrží nejsou schopni udělat
Prostě od té doby, co přešli na frííí eko pravdoláskařské technologie (oficiálně, ve skutečnosti šlo hlavně o katování kostů...), tak šli kvalitou podstatných částí vozu kam? ...no do pr*ele! Např. ohledně start-stop systému, jel jsem teď v předváděčce X6 a to auto snad ani nezastavilo a už to vypínalo motor, a pořád znova a znova, i po jízdě po dálnici. Super, že to ušetří 2 deci na 100 (jak tvrdil borec BéEmwů), ale 2 nebo 3 turba (nebo kolik jich to vlastně mělo?) za bratru 200 000,- bude platit kdo? Chudák co si to koupí v Háháhá Hujda auto za zlomek původní ceny...
Tenhle spotřební systém mě štve obecně, ale co se týká značkových aut, to mě vytáčí na max!