0
zpět
 

diskuze k tématu: BMW chystá diesel dopovaný čtyřmi turbodmychadly

kategorie zařazení tématu: německá vozidla, německá vozidla
eTeflon
počet příspěvků173
datum registrace04.11.2008
Neděle 02.08.2015 02:54, Turba?
To za chvíli dopadne tak, že na každý válec bude jedno turbo a nadevšema turbama bude jeden mega-kompressor
reagovat
driver111
počet příspěvků528
datum registrace13.03.2013
Neděle 02.08.2015 20:29, RE: Turba?
eTeflon napsal:
To za chvíli dopadne tak, že na každý válec bude jedno turbo a nadevšema turbama bude jeden mega-kompressor


No aby to nedopadlo, tak, že auta nebudou mít motory, ale jen 15 turb a 6 kompresorů
reagovat
Petr S
počet příspěvků1250
datum registrace28.11.2008
Neděle 02.08.2015 20:45, RE: Turba?
eTeflon napsal:
To za chvíli dopadne tak, že na každý válec bude jedno turbo a nadevšema turbama bude jeden mega-kompressor


Samozřejmě s jen 3mi válci a objemem 0,9 litru... Ať je to hodně eko.
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Neděle 02.08.2015 21:57, k
no přece v jednoduchosti je síla to už hystorie potvrdila tak proč to dělat čím dál složitější.ta výroba turba taky sežere nějaký materiál a energii kterou musí někdo vyrobyt a to se nebavím o krátké životnosti a energii na reciklaci
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Pondělí 03.08.2015 08:25, RE: k
kristian2 napsal:
no přece v jednoduchosti je síla to už hystorie potvrdila tak proč to dělat čím dál složitější.ta výroba turba taky sežere nějaký materiál a energii kterou musí někdo vyrobyt a to se nebavím o krátké životnosti a energii na reciklaci


Souhlasím, ale asi moc nad tím přemýšlíme, řešíme i budoucí náklady a smysluplnost jako celek a málo žijeme přítomností (jako lidi v BMW). BMW jsem měl hodně rád a jedno starší i mám, ale tyhle nové jedině zadarmo a když mi někdo bude platit servis. Z trojice Audi/MB/BMW je nové BMW po 5 letech tak akorát zralé do šrotu, vždyť už ani pořádný benzínový motor, co něco vydrží nejsou schopni udělat Prostě od té doby, co přešli na frííí eko pravdoláskařské technologie (oficiálně, ve skutečnosti šlo hlavně o katování kostů...), tak šli kvalitou podstatných částí vozu kam? ...no do pr*ele! Např. ohledně start-stop systému, jel jsem teď v předváděčce X6 a to auto snad ani nezastavilo a už to vypínalo motor, a pořád znova a znova, i po jízdě po dálnici. Super, že to ušetří 2 deci na 100 (jak tvrdil borec BéEmwů), ale 2 nebo 3 turba (nebo kolik jich to vlastně mělo?) za bratru 200 000,- bude platit kdo? Chudák co si to koupí v Háháhá Hujda auto za zlomek původní ceny... Tenhle spotřební systém mě štve obecně, ale co se týká značkových aut, to mě vytáčí na max!
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 03.08.2015 13:30, odvaha
Vzhledem k tomu že ted BMW prakticky nemá vůbec žádný motor který by nebyl problémový tak si celkem vyskakují. Už dnes si lehce ojeté BMW koupí jen blázen.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Úterý 04.08.2015 08:17, BMW
BMW má průserové motory jako 4,4 biturbo, ale klasiky typu 30d, 40d i 20d jsou docela v pohodě, 35i taky nemá žádné zásadní problémy.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Úterý 04.08.2015 08:51, RE: BMW
Reno napsal:
BMW má průserové motory jako 4,4 biturbo, ale klasiky typu 30d, 40d i 20d jsou docela v pohodě, 35i taky nemá žádné zásadní problémy.


No nevim, hliníkove šestiválcové diesly zrovna držáky nejsou a u čtyřválců jsou problémy s rozvody - ojebe se rozvodové kolo a to je pevnou součástí kliky. Údajně už okolo 100t km. U R6 prý taky, ale méně. Pří výměně musí motor ven a cena tedy odopvídá námaze. Jak jsem nakoupil tak prodávám, mám to od opravdu velkého fandy BMW který by si to těžko vymýšlel. Je o tom i někde na netu článek, celkem dobře napsaný, dával mi odkaz.
Benzín R6 jsem zapoměl, ten je dobrý. Ale bez turba už taky neni.

reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Středa 05.08.2015 10:04, RE: BMW
PetrT napsal:
Reno napsal:
BMW má průserové motory jako 4,4 biturbo, ale klasiky typu 30d, 40d i 20d jsou docela v pohodě, 35i taky nemá žádné zásadní problémy.
No nevim, hliníkove šestiválcové diesly zrovna držáky nejsou a u čtyřválců jsou problémy s rozvody - ojebe se rozvodové kolo a to je pevnou součástí kliky. Údajně už okolo 100t km. U R6 prý taky, ale méně. Pří výměně musí motor ven a cena tedy odopvídá námaze. Jak jsem nakoupil tak prodávám, mám to od opravdu velkého fandy BMW který by si to těžko vymýšlel. Je o tom i někde na netu článek, celkem dobře napsaný, dával mi odkaz.Benzín R6 jsem zapoměl, ten je dobrý. Ale bez turba už taky neni.


nepochybně myslíš článek z dfens...

reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Středa 05.08.2015 10:22, RE: BMW
Reno napsal:
BMW má průserové motory jako 4,4 biturbo, ale klasiky typu 30d, 40d i 20d jsou docela v pohodě, 35i taky nemá žádné zásadní problémy.


nepletu-li se tak to není tak dávno kdy se u BMW řešilo praskání bloku mezi válci právě u 20d
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.