citace:
reakce na: Clockan, 19.03.2018 16:59 (Zdravim.Chci si koupit vetsi a ...)
Zdravím,
v případě W211 doporučuji vybírat model až po faceliftu, tedy od roku 2007. Za prvé vypadá o kus lépe a za druhé, což je podstatnější, nemá systém brzd SBC. Ten totiž dokáže potrápit jak finančně, tak servisně - brzdy si na tom sám nevyměníte (pokud s tím nemáte zkušenosti a nemáte diagnostiku), navíc tento systém nevydrží věčně a je třeba jej nechat repasovat (a to také neumí každý, při neodborném zásahu mohou být následky katastrofální - auto nebrzdí).
Co se týče zmíněných motorů, jednoznačně bych volil V8. Motor 350 V6 (M272) jsem měl v ML 2006, jezdilo se s ním dobře, ale spotřeba byla na šestiválec příliš vysoká (město 18l), navíc tento motor trpí na rozvody nedobré kvality.
7G tronic mám také vyzkoušený ve zmíněném ML, řešil jsem mrtvou elektroniku převodovky, která se musela měnit v autorizovaném servisu (MB Praha Chodov), rovnou i s výměnou oleje a filtru v převodovce to vyšlo do 30.000,- s DPH, další ceny oprav nevím, každopádně tato převodovka se chovala výborně.
Airmatic mám ve W220 320CDI (2004, najeto 260tis. km) a zatím s tím žádné velké problémy nebyly (cca ve 150tis. km výměna předních tlumičů), jezdí se na tom skvěle.
Ať už budete vybírat předface nebo face, doporučuji dát pozor na korozi, zkontrolovat funkčnost celé výbavy vozu a vůle na nápravě.
Držím palce při výběru.
Martin