Úterý 21.01.2014 15:35,
Koroze
U těchto vozů je ještě nutné dát pozor na korozi, rezne to hlavně kolem předního a zadního okna, bohužel stylem zevnitř ven. Tedy v momentě kdy zvenku objevíte puchýřek, už je obvykle díra až dovnitř, proto bych věnoval velkou pozornost stavu těsnění kolem oken a krycích plastů, nerovnosti nebo potrhané těsnění mohou značit problém se začínající korozí. Další věcí jsou špatně řešené svody kolem předního okna, snadno se zacpou bordelem a potom zatéká do palubní desky. Tedy prohlédnout svody jak moc jsou zanesené a nebojte se zvednout kobereček u spolujezdce, pokud do auta teklo, budou stopy hlavně tam. Také věnujte velkou pozornost vyzkoušení veškeré elektriky v interiéru, odcházejí hlavně přepínače, sice nestojí mnoho, ale výměna všech už se může hodně prodražit.
Jinak platí to co je v článku, až na ty úniky oleje z automatu. U této řady platí, že olej může unikat i z manuálu. Automaty jsou jinak spolehlivé, jen je potřeba pravidelně měnit olej a filtr, bohužel podle typu motoru může mít automat náplň až 12 litrů oleje (cena je asi 200,- za litr) a navíc je ta převodovka (na rozdíl od jiných výrobců) velmi citlivá na správnou hladinu oleje (poškození může způsobit i přelití).
reagovat