0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz GL 420 CDI a zkušenosti majitele se servisem

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 11:18, zkusenost se servisem
taky bych mel jednu zkusenost se servisem ... nechtene jsem ve smyku narazil rychlosti 20 km/h na obrubnik a trochu poskodil disk kola. asi bude stacit to jen kladivem vyklepnout a znova vycentrovat kolo .... a specializovany pneuservis mi sdelil, ze opravy tohoto typu mu trvaji tyden, bo ten disk vozi nekam na opravu na jeste specializovanejsi pracoviste....

kdyz na to napisu "recenzi", bude to taky otisteno ? bo vypovidaci hodnotu to ma asi tolik, co tento clanek - o aute jsme se dozvedeli premnoho ....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 11:57, Pro zelené mozky
Tohle je malinko off-topic, ale nedá mi na to poukázat. Následující řádky neberte jako útok proti majiteli nebo komukoliv jinému. Nechci se tady otírat o majtele aut, ale o absurditu některých, zejména zeleně nastavených pravidel. Pán si na svoje cesty pořídil zcela jistě kvalitní vůz, aby ne, 60 tisíc ročně by se mi v nějakým hrkači absolvovat nechtělo. Bezesporu má jeho naftový motor přinejmenším EURO IV, avšak při tomto nájezdu a udávané spotřebě 13,5 to rozhodně není ekologické auto. Ono je ekologické v moderním pojetí. Srovnám-li ho s nějakým starším vozem s EURO I nebo EURO II, za které se dneska platí eko výpalné s cca 20% ročním nájezdem než je zde udán, tak zdravý rozum v oblasti ekologického smýšlení dostává pěkně na prdel.
Sám jsem taky neekologický vrak s EURO II se spotřebou něco přes 7,5 vyměnil za ekologický vrak s EURO IV, ale spotřebou něco přes 9. Hlavně, že jsem udělal něco pro svoji planetu...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 12:11, RE: zkusenost se servisem
Key1 napsal:
taky bych mel jednu zkusenost se servisem ... nechtene jsem ve smyku narazil rychlosti 20 km/h na obrubnik a trochu poskodil disk kola. asi bude stacit to jen kladivem vyklepnout a znova vycentrovat kolo .... a specializovany pneuservis mi sdelil, ze opravy tohoto typu mu trvaji tyden, bo ten disk vozi nekam na opravu na jeste specializovanejsi pracoviste....

kdyz na to napisu "recenzi", bude to taky otisteno ? bo vypovidaci hodnotu to ma asi tolik, co tento clanek - o aute jsme se dozvedeli premnoho ....
Tohle nemá být zkušenost s autem, ale se servisem. Na Mercedes - Ostrava jsem zatím chválu neslyšel.. Díky za tip na Zlín.
A vy náhodou nejste zaměstnanec Mercedes-Ostrava, že jsem tak smělý ?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 12:12, RE: Pro zelené mozky
David V napsal:
Tohle je malinko off-topic, ale nedá mi na to poukázat. Následující řádky neberte jako útok proti majiteli nebo komukoliv jinému. Nechci se tady otírat o majtele aut, ale o absurditu některých, zejména zeleně nastavených pravidel. Pán si na svoje cesty pořídil zcela jistě kvalitní vůz, aby ne, 60 tisíc ročně by se mi v nějakým hrkači absolvovat nechtělo. Bezesporu má jeho naftový motor přinejmenším EURO IV, avšak při tomto nájezdu a udávané spotřebě 13,5 to rozhodně není ekologické auto. Ono je ...
Že vy jste včera koukal na film "Co je vám doktore" ?
Vy jste ale ...
... doktor
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 13:30, RE: Pro zelené mozky
David V napsal:
Tohle je malinko off-topic, ale nedá mi na to poukázat. Následující řádky neberte jako útok proti majiteli nebo komukoliv jinému. Nechci se tady otírat o majtele aut, ale o absurditu některých, zejména zeleně nastavených pravidel. Pán si na svoje cesty pořídil zcela jistě kvalitní vůz, aby ne, 60 tisíc ročně by se mi v nějakým hrkači absolvovat nechtělo. Bezesporu má jeho naftový motor přinejmenším EURO IV, avšak při tomto nájezdu a udávané spotřebě 13,5 to rozhodně není ekologické auto. Ono je ...
Ekologické to dle mého názoru je, neboť čím vyšší EURO, tím méně je opravdových škodlivin ve výfukových zplodinách.
To, že jako produkt dokonalého hoření zbyde ještě H2O a megahustě zlé CO2 je potřeba brát jako fakt.
Ani voda ani kysličník uhličitý neovlivňují zdraví spoluobčanů - tudíš nevidím smysl v jejich démonizování (nějaké teoretické - neprokázané oteplování bych sem netahal).
Otázka tedy zní - Má společnost právo nařizovat a dozorovat jak (jízdou v autě, spalováním v kotli) občan nakládá s benzínem nebo naftou, kterou za SVÉ zdaněné peníze koupil řádně s DPH a spotřební daní?
Já mám dojem že ne ikdyž si většina společnosti patrně myslí opak.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 14:00, RE: Pro zelené mozky
free78 napsal:
Ekologické to dle mého názoru je, neboť čím vyšší EURO, tím méně je opravdových škodlivin ve výfukových zplodinách.
To, že jako produkt dokonalého hoření zbyde ještě H2O a megahustě zlé CO2 je potřeba brát jako fakt.
Ani voda ani kysličník uhličitý neovlivňují zdraví spoluobčanů - tudíš nevidím smysl v jejich démonizování (nějaké teoretické - neprokázané oteplování bych sem netahal).
Otázka tedy zní - Má společnost právo nařizovat a dozorovat jak (jízdou v autě, spalováním v kotli) občan nakládá...
Megahustě zlé CO2 mě pobavilo. Nepopírám, že EURO IV je přísnější, ale srovnejme data:
EURO II má 2,2 g/km CO a 0,5 g/km HC+NOx
EURO IV má 1,0 g/km CO a 0,18 g/km HC+NOx

Přepočtu-li podle toho najeté km pro obě skupiny, aby emise škodlivin zůstaly konstantní, respektive, vyberu si tu přísnější složku zplodin, tak mi vychází: 60000 s EURO IV versus 21,600 s EURO II.
Závěry z tohoto výpočtu nechť si každý odvodí svoje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.01.2010 17:31, RE: Pro zelené mozky
David V napsal:
Megahustě zlé CO2 mě pobavilo. Nepopírám, že EURO IV je přísnější, ale srovnejme data:
EURO II má 2,2 g/km CO a 0,5 g/km HC+NOx
EURO IV má 1,0 g/km CO a 0,18 g/km HC+NOx

Přepočtu-li podle toho najeté km pro obě skupiny, aby emise škodlivin zůstaly konstantní, respektive, vyberu si tu přísnější složku zplodin, tak mi vychází: 60000 s EURO IV versus 21,600 s EURO II.
Závěry z tohoto výpočtu nechť si každý odvodí svoje.
To znamená, že by auto s EURO IV muselo mít cca 3krát větší spotřebu, aby se ve škodlivosti vyrovnalo EURU II. Tekže pokud to berete takhle tak těch 13,5 litrů spotřeby u jeho vozu jak jste naspal, který plní EURO IV není tak zlých ne?
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.