Středa 17.10.2007 08:55,
Ford connect
V roce jsem si koupil nového Connecta (toho s vyšší střechou) a používám ho výhradně jako rodinný vůz. Ono naložit manželku a 3 děti, psa,, kola, koloběžky, pro nejmenší dítě kočárek a spoustu dalších věcí vyžaduje prostor. Kupuji nové auto každé 3 roky (vždy po ukončení lesingu) a před tím jsem měl 2 krát Fabii. Co se do prostoru je auto velkorysé. Co se týče spotřeby, jsem velmi spokojen. Mám motor 1,8 TDci a spotřeba kolem 6 l nafty není vyjímkou. Auto není špatné a až na běžné poruchy (spíše vychytání much u nového vozu) mě nijak nezklamalo, ani ničím nepříjemně nepřekvapilo. Až mi skončí leasing, koupím si tento vůz zřejmě opět. Co mě ovšem překvapilo OBROVSKY byl přístup prodejce. Nechci jmenovat, ale je to největší dealer Fordů v ČR a tuším, že také podporoval někoho ve Formuli 1. V servisu u tohoto prodejce mám vždy pocit, že tento typ auta vidí poprvé. Shlukne se kolem něj více mechaniků a dohadují se o tom, co vidí. Příklad: U nového auta jsem chtěl sklopit zadní sedáky a tím zvětšít prostor. Zajel jsem se zeptat techniků do servisu, kde to "mám zmáčknout", aby se sedadla sklopila. Tři lidé na to hleděli cca. 30 minut!!!!!!! Ale to nemá samotnou souvislost s vozem. Pokud není člověk závodník a hledá především prostor, mohu vůz ( z vlastní zkušenosti) vřele doporučit.
reagovat