0
zpět
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz Vito 120 - jeké je po 180 tis. km?

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 13:27, Autor je asi pěkný ptáček
Standardní kotouče a desky nedostačují jeho stylu jízdy, jezdí v kuse 6 hodin rychlostí 180..........
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 13:33, Spolehlivost
Nechci být sarkastický, ale vy jste jeden z těch majitelů co si všimnou, že s autem není něco v pořádku až když přestane úplně jezdit nebo máte v přední kapotě díru, že skrz ní vidíte celý motor. Vito má samozřejmě své problémy, jako ten největší problém bych označil korozi, jak už to ale u Mercedesu bývá, nejdřív to rezne na místech kde to není vidět. Další věc s tím přímo související je následné zatékání do elektriky v palubce, ale jak mám z "C" vyzkoušeno trvá poměrně dlouho než se to nějak projeví. Ovšem oprava je potom neskutečná pálka. Jako další problém bych viděl malou životnost zámků (jestli máte dálkový centrál tak vám to může být jedno). Jako hlavní výhodu bych viděl odolný podvozek, ale na můj vkus se to auto moc houpe a spolehlivé motory které spíš než moderní nafty od Mercedesu připomínají mírně přepracované motory ze starých MB nafťáků a o těch je známo, že jedou i na vypálený olej z friťáku
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 05.04.2012 15:00,
Škoda že se majitel nerozepsal trochu více, protože při nájezdu 70 tisíc kilometrů ročně bych se rád dozvěděl více detailů. To už je dobrý zátěžový test. Málokdo má takový roční nájezd. Tohle vozidlo jsem v roce 2005 měl možnost řídit v Jihoafrické Republice kousek pod pouští Kalahari, kdy teplota běžně atakovala 40°C ve stínu. Auto bylo z půjčovny, naftová verze, pravostranné řízení, najezdili jsme s ním několik tisíc kilometrů během tří týdnů a zanechalo ve mě dobrý dojem. Výkonná klimatizace, pohodlné na dlouhé přesuny, žádné bolavé tělo. prostoru na rozdávání. Spotřeba do 10 litrů. Jediné co mi vadilo byl omezovač nastavený na 160 km/h. Dokonce přežilo střet se zvěří velikosti srnky skoro v maximální rychlosti, kdy už jsem si říkal, že jsme dojeli. Výsledkem byla poze zničená spodní část nárazníku v oblasti chladičové stěny a hodně prohnutý chladič klimatizace a trochu chladič motoru. Těsnost ale kupodivu neztratily a auto jelo dál, což bylo jedině dobře.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.04.2012 01:11, RE:
Alkantpan napsal:
Škoda že se majitel nerozepsal trochu více, protože při nájezdu 70 tisíc kilometrů ročně bych se rád dozvěděl více detailů. To už je dobrý zátěžový test. Málokdo má takový roční nájezd. Tohle vozidlo jsem v roce 2005 měl možnost řídit v Jihoafrické Republice kousek pod pouští Kalahari, kdy teplota běžně atakovala 40°C ve stínu. Auto bylo z půjčovny, naftová verze, pravostranné řízení, najezdili jsme s ním několik tisíc kilometrů během tří týdnů a zanechalo ve mě dobrý dojem. Výkonná klimatizace,...
Super výlet. Navíc v době jejich léta pokud tam bylo 40. To ste měli smůli, že ste sehnali auto s pravostraným řízením. Protože v okolí, včetně Mozambiku, Zimbabwe, Swazilandie a samozřejmě i JAR se jezdí vlevo. Taky jsem tam kdysi byl. Výše uvedené země sme projeli. A všude se jezdilo vlevo. Každopádně to byl nezapomenutelný zážitek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 07.04.2012 16:17, RE:
Petr S napsal:
Super výlet. Navíc v době jejich léta pokud tam bylo 40. To ste měli smůli, že ste sehnali auto s pravostraným řízením. Protože v okolí, včetně Mozambiku, Zimbabwe, Swazilandie a samozřejmě i JAR se jezdí vlevo. Taky jsem tam kdysi byl. Výše uvedené země sme projeli. A všude se jezdilo vlevo. Každopádně to byl nezapomenutelný zážitek.
Dobře myšleno, špatně napsáno. Jezdí se tam samozřejmě vlevo, volant ve Vitu jsme měli vpravo (proto jsem napsal pravostranné řízení, moje chyba). Ani mě nenapadlo nad tímto přemýšlet a došlo mi to, až jsem přišel k autu, otevřel levé přední dveře a volant nikde, byl na druhé straně Jako řidiče mě tam jinak zaujaly další věci. Pozitivně to, že i v těch vedrech neměli na vytížených komunikacích vyjeté koleje, což u nás v česku stačí jedno léto a vyjeté koleje se už formují - jak jen to v té Africe dělají? A druhé, co mě zaujalo, byla neudržovanost silnic v některých menších městech, což nám ale místní barman vysvětlil jednoduše - většina obyvatel města jsou černoši, nepracují a tudíž neplatí daně, takže státní správa nemá důvod v takovém městě udržovat komunikace. Ta bílá menšina v městech s tím byla tak nějak smířena.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 08.04.2012 23:10, RE:
Alkantpan napsal:
Dobře myšleno, špatně napsáno. Jezdí se tam samozřejmě vlevo, volant ve Vitu jsme měli vpravo (proto jsem napsal pravostranné řízení, moje chyba). Ani mě nenapadlo nad tímto přemýšlet a došlo mi to, až jsem přišel k autu, otevřel levé přední dveře a volant nikde, byl na druhé straně Jako řidiče mě tam jinak zaujaly další věci. Pozitivně to, že i v těch vedrech neměli na vytížených komunikacích vyjeté koleje, což u nás v česku stačí jedno léto a vyjeté koleje se už formují - jak jen to v té A...
Jo jasně. Já si to přeložil jako levostrané řízení a divil jsem se že ste sehnali auto s opačným řízením, moje blbost. Jinak co si pamatuju, tak v JARu byly silnice opravdu perfektní. Přitom hodně lidí si při slovu Afrika vybaví opice, prašné cesty apod.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.