0
zpět
 

diskuze k tématu: Mitsubishi Colt - po třech letech jen jedna závada

kategorie zařazení tématu: japonská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.09.2008 13:31,
Ja ja, das ist ziemlich gut fur deutsche Soldaten....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 01.09.2008 15:38, pro autora
Proč pouze invalidním řidičům. 90% řidičů by automat k plynulosti a taky bezpečnosti provozu potřebovalo.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 06:56, RE: pro autora
anonym napsal:
Proč pouze invalidním řidičům. 90% řidičů by automat k plynulosti a taky bezpečnosti provozu potřebovalo.
Souhlasim pane kolego. Nekteri davaji nevhodnym razenim zabrat setrvacniku, spojce i prevodovce a robotizovana prevodovka muze prodlouzit zivotnost namahanych komponent. Jde jen o rozdil ceny jestli se to vyplati nebo ne, argument ze rucni razeni je rychlejsi vetsinou u lidi kteri i po nekolika letech stejne dobre radit neumi je bezcenny, pro jine je to podstatne, ale to se casem zmeni s invazi rychlych dvouspojkovych prevodovek. I kdyz - uvidime, protoze stejne tak jako dvojspojkove prevodovky kdysi zaznamenali nastup CVT - a moc se neujaly. Ale dvou spojkove prevodovky si zatim vedou dobre - uvidime jestli jim to vydrzi a zacnou se vyuzivat masove.

Mazel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 08:12, RE: pro autora
anonym napsal:
Souhlasim pane kolego. Nekteri davaji nevhodnym razenim zabrat setrvacniku, spojce i prevodovce a robotizovana prevodovka muze prodlouzit zivotnost namahanych komponent. Jde jen o rozdil ceny jestli se to vyplati nebo ne, argument ze rucni razeni je rychlejsi vetsinou u lidi kteri i po nekolika letech stejne dobre radit neumi je bezcenny, pro jine je to podstatne, ale to se casem zmeni s invazi rychlych dvouspojkovych prevodovek. I kdyz - uvidime, protoze stejne tak jako dvojspojkove prevodovky...
CVT byla a je dobra technologie. Problem tkvi v tom, ze prevodovku CVT snad nikdy nikdo nedokazal vyrobit tak, aby vydrzela stejne jako manualni, nebo klasicka stupnova automaticka prevodovka, nebo aby ji dokazali nekde levne opravit. S prevodovkou CVT (obecne) se jezdi skvele. Bohuzel jen do doby, nez se neco pokazi - to obvykle znamena hodne drahou opravu, resp. konec auta v pripade ojetiny.

Prikladem budiz CVT v novem Fordu C-Max, kde je ale opet spis pro ostudu. Prikladem lepsim budiz napr. Rover 216Si, ktery byl s prevodovkou CVT naprosto uzasne auto. Dnes jsou ale tato auta stara 9-12 let, coz je predurcuje k tomu, byt spise raritou pro sberatele a znalce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 10:58, PEPA
No a co jste čekal pane ? Není nad japonce ! Vlastnil jsem starý model . Škoda že jsem ho prodal , fungoval na jedničku ! !!!!!! To se nedá tvrdit o Deutsche krumpl , snad BMW nebo M.B.,ale to není za cenu colta !
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 02.09.2008 13:27,
Také vlastním Colta 1.3 Sport a jsem s ním velice spokojený. Mám ho jeden rok a najeto 10000 km, a to vše bez jedinné závady. Je to již druhý Japonec v mém životě a nenechám na tyto auta dopustit. Souhlasím, že by mohl mít teploměr chl. kapaliny, ale nedá se nic dělat, musí s tím člověk počítat a při chladném motoru ho do vetších výkonů nehnat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 03.09.2008 16:55, RE: bez předmětu
anonym napsal:
Také vlastním Colta 1.3 Sport a jsem s ním velice spokojený. Mám ho jeden rok a najeto 10000 km, a to vše bez jedinné závady. Je to již druhý Japonec v mém životě a nenechám na tyto auta dopustit. Souhlasím, že by mohl mít teploměr chl. kapaliny, ale nedá se nic dělat, musí s tím člověk počítat a při chladném motoru ho do vetších výkonů nehnat.
Podobnou oslavu bych chápal u ojetiny, co má za sebou alespoň 200 tis. Tam každých 10 tis. bez závad má vypovídací hodnotu. Ale u nového auta by to měla být samozřejmost! Jinak v rodině máme 2 ojeté japončíky, tu a tam chce něco vyměnit, ale vesměs drobnosti.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.