Paul napsal:
Pajero bych doporučil jen tomu, kdo skutečně potřebuje pravý off-road. Nejde ani o nepohodlí na běžných cestách, ale obecně tato auta moc nemají ráda buď drkotání po městě, nebo naopak časté jízdy vyšší rychlostí po dálnici. Dochází pak k nadměrnému opotřebení zejména převodové soustavy a motoru (a u japonského off-roadu nejde o žádnou láci). Prostě to chce zvážit, jestli takové auto opravdu potřebuju a jestli na to mám. Protože v případě takových oprav pak všechno stojí desetitisíce. Taky údržba by se neměla omezovat pouze na výměnu oleje v motoru.Auto bych koupil, jen jestli je motor a pohon v pořádku a vše funguje. Dále bych se zaměřil na korozi podvozku a rámu, která je u staršího či zanedbanějšího Pajera (co se brodilo, ale nemylo) běžná. Na horší polní cesty a tahání vleku bych šel radši do Touaregu nebo Q7 s 3,0 TDI nejlépe bez měchů na obyč. podvozku. Servisní náklady i údržba budou jednodušší a levnější
Motor je u Pajera prakticky jenom jeden, jednoduchý dieselový čtyřválec. Auto normálně jede jenom na zadek, pohon 4x4 je potřeba zapnout mechanicky. nemyslím si, že by na něm bylo něco extra, co by se kazilo. Kolega Pajero provozuje třetím rokem /auto z roku 2001 koupeno jako ojeté/ a nic mu není.
Taky si myslím, že je docela zbytečné specifikovat, kterou generaci Pejera chce tazatel pořídit, protože u toho auta se toho za posledních 10 let moc nezměnilo, krom kastle:)