0
zpět
 

diskuze k tématu: Automat kolem 100k

kategorie zařazení tématu: automobilky, německá vozidla
technista
počet příspěvků2
datum registrace20.04.2011
Sobota 26.12.2015 16:47, Automat kolem 100k
Zdravim. Chystam se poridit nejaky vuz s automatem kolem 100k. Do oka mi padla Astra H 1,8 je lepsi robot nebo automat?
Dale focus nebo jsem nasel i A3, ale vzhledem k cene je v nabidce 1 a ocekavam nejakou vrazdu. Jezdit s tim budu po Praze a dalnice o vikendu.

Diky
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Sobota 26.12.2015 21:37, automat
Vždy je lepší klasický automat, než robot, nebo variátor. Asi bych vybral focus.
reagovat
BobanHTP
počet příspěvků2404
datum registrace19.08.2015
Sobota 26.12.2015 22:58, Focus
Kamarád měl velmi dobré zkušenosti s automatem ve Focusu, nic se nekazilo...
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Neděle 27.12.2015 09:30, automat
Pokud se k automatu chováš jako člověk a měníš v něm každých 40.000 km olej, proč by neměl vydržet ? Tady se každý bojí, co když se to rozbije ? Jako kdyby se manuál nemohl rozbít ! Amerika na automatech žije více než 100 let.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Neděle 27.12.2015 22:54, AT převodovky
Určitě nebrat robota, jsou tam elektomotorky, který se po čase vydřou a jde to do kelu. Nebrat ani DSG, to mi odešlo po 350.000 uplně, od 220.000 tam byly prodlevy. Vybíral bych klasickou hydrodynamiku, tzn. Mercedesy C+E, starý BMW do roku 2004, nebo klasický automaty od koncernu do r.2004, nebo Aisin ve Volvu do roku 2007, Aisiny se dávaly i do Oplů, nevim ale do jakýho roku, Forďácký automaty byly taky OK. Automaty ale trpí na teplotu - když se dlouhodobě ocitají v prostředí kolem 25-30 stupni celsia (což u nás nehrozí), a potom trpí, když musí neustále řadit - tzn. když jezděj po městě (pak je lepší náplně automatu měnit cca po těch 40.000, když se jezdí město i dálka stačí měnit po 60.000).
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Středa 30.12.2015 01:00, automat
Spiteful - taky automaty trpí na špatný mezikus, mezi sedačkou a volantem. To se nedivím, že ti odešla DSG, za 50.000 a DPH, jsi mohl udělat repasi. Hydroměnič je lepší do města, zvládá lépe popojíždění a rozjezdy u křižovatek. Po najetých 150.000 km, bych pravidelně měnil olej po 40.000 a pokud se používá hodně často vozík s větší váhou, zkrátil bych výměnu i napolovic. Mám na O1 r.v. 2002 najeto přes 400.000 a pořád původní automat, JEN VČAS měním olej. Ale to víš, asi lepší mančaft.
reagovat
spiteful
počet příspěvků71
datum registrace18.06.2015
Středa 30.12.2015 17:04, To Gepardo
Mezikus jezdí s automaty už 20 let, takže neřekl bych že nic o tom neví. Mezikus začínal s Passatem z roku 1995, pak Golf 1.9Tdi/66kW, pak bonbon Passat 1999 1.9TDi, pak A4 1.8T z roku 2000, pak Subaru Legacy 2002, pak Vectra C 2001 2,0i, pak Astra 2.0DTi, pak jedničková Octa 1.6i 74kW, pak Octa II. Vše automaty. V DSG ve dvojce oktávce se dělala údržba po 60.000km, Octa II byla u mě od 80.000km a stejně to nepomohlo....prostě jedničková Octa SLX byla daleko lepší, než dvojka... Sice byla dvojka 2.OTDi DSG motorově v klidu, ale měla prostě sedačky naprd, týdně jsem s ní dal kolem 2.500km a to člověk pozná, že je něco špatně... po dvojce oktávce bylo BMW E90 320d 2006(taky pěkná šitka, která byla furt od nenechavců odřená klíčem a furt se srala motorvě), pak Corsa 2009 Easytronic (dobrý ale malý), pak E60 M5 (supr, ale byly z toho nějakej čas papíry v čistírně, takže chtě nechtě šla z baráku), teďka jsem zpátky u E46 320i v M paketu a nejvyšší spokojenost !!!!!!
reagovat
gepardo
počet příspěvků129
datum registrace19.10.2014
Středa 30.12.2015 22:31, Spiteful
A to se chlubíš, nebo si stěžuješ ?????? Já mám papíry 29 let, najeto přes 1,5 milionu km a většinou na automatech. Tak už nějaké zkušenosti mám a není jich málo.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.