0
zpět
 

diskuze k tématu: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 09.09.2013 20:37, Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?

vozidlo: Opel Corsa
rok výroby: 2002
palivo: LPG + benzin
výkon v kW: 55
kód motoru: 1,2

popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.

kód chyby určené na diagnostice: -

typ diagnostického přístroje: -

kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
reagovat
David V
počet příspěvků2066
datum registrace16.05.2007
Úterý 10.09.2013 08:54, RE: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Opel Corsa rok výroby: 2002palivo: LPG + benzinvýkon v kW: 55kód motoru: 1,2popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -


Tohle zavání něvyměněnou vodní pumpu při výměně rozvodováho řemene. A chladící kapalina se může buď odpařovat nebo unikat do nějaké kaverny. Úplně v nejhorším do oleje, i když by k tomu dojít nemělo, ale doporučuju zkontrolovat hladinu oleje a jeho stav (pokud je v oleji voda, našlehá se emulze). Jinak vodní film nemusí být vidět, proto doporučuju motor zespodu osahat. Voda se určitě neviditelně neztrácí, je to chce trpělivost.
reagovat
Paul
počet příspěvků773
datum registrace07.11.2008
Úterý 10.09.2013 12:46, RE: Proč se mi ztrácí chladící kapalina, i když pod autem nejsou žádné mokré fleky?
David V napsal:
nepřihlášený uživatel napsal:
vozidlo: Opel Corsa rok výroby: 2002palivo: LPG + benzinvýkon v kW: 55kód motoru: 1,2popis závady: Po výměně rozvodového řemenu, se mi neustále ztrácí chladící kapalina a zatím nikdo nepřišel na to, z jakého důvodu.kód chyby určené na diagnostice: -typ diagnostického přístroje: -kroky učiněné pro odstranění chyby + následky: -
Tohle zavání něvyměněnou vodní pumpu při výměně rozvodováho řemene. A chladící kapalina se může buď odpařovat nebo unikat do nějaké kaverny. Úplně v nejhorším do oleje, i když by k tomu dojít nemělo, ale doporučuju zkontrolovat hladinu oleje a jeho stav (pokud je v oleji voda, našlehá se emulze). Jinak vodní film nemusí být vidět, proto doporučuju motor zespodu osahat. Voda se určitě neviditelně neztrácí, je to chce trpělivost.


Taky bych to tak viděl. Vodní pumpa by se měla měnit s rozvody vždy nehledě na značku. Voda se pak může ztrácet za jízdy. Může to souviset i s provozem na LPG, např. špatné těsnění pod hlavou, nebo poškození hlavy samotné.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 10.09.2013 16:17, Termostat
Já měl podobnej problém, voda se ztrácela pomalu a nenápadně a nějak se mi nedařilo zjistit kudy. Nakonec jsem problém odhalil - bylo to u termostatu, první pokus byla výměna těsnění, nakonec to bylo přímo tělo termostatu. Fór byl v tom, že se to projevilo jen po zatížení motoru, nejlépe delší jízda po dálnici, hlavně za tepla. To se pak dala najít i loužička pod autem. Ale jak mělo auto čas zchládnout třeba delší jízdou po městě, tak už to ani nekáplo. Prostě vlasová prasklina v plastu. Pro ověření navrhuju zajet na dálnici, chvíli to hnát těch 130, pak zajet někde na odpočívadlo a kouknout se pod auto, co to dělá.
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 10.09.2013 16:21, obecněji
Jinými slovy - voda se může ztrácet během zatížení, kdy je chladící systém natlakovaný. Po zchládnutí už to nemusí být vidět, loužička je rozcajdaná po silnici. Takže zatopit pod kotlem, pak zastavit a koukat, co se děje zatepla.
reagovat
Attila
počet příspěvků18
datum registrace19.09.2008
Úterý 10.09.2013 16:51, natlakovat
Servisaci bezne pouzivaji kompresor k natlakovani systemu, pak to zacne tect i za studena
reagovat
Koloss
počet příspěvků639
datum registrace19.09.2008
Úterý 10.09.2013 17:48, RE: natlakovat
Attila napsal:
Servisaci bezne pouzivaji kompresor k natlakovani systemu, pak to zacne tect i za studena


Může to pomoct, ale nemusí. Ta prasklina v termostatu se mohla roztáhnout tím teplem, pak by jen tlak nestačil.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.