Koloss napsal:
figo napsal:
já bych se nebál ani té Fabie SDI o které pán píše, nejede to, ale je to věčné auto, vzhledem k tomu jak dlouho vydrželo jeho soužití se 106 tkou je to asi nejlepší volba. 1,2 HTP v žádném případě.
Já měl s SDI zkušenost, paradoxně na dálnici při 130 km/h už byl motor dost vytočenej a sice byl hlučnej, ale bylo to takové hučení a nepřišlo mi to až tak rušivé. Ale na okreskách, kdy otáčky klesly, tak to byla ta pravá sbíječka. Takže pokud by to nové auto mělo jezdit jako ten Pažout po okreskách, tak SDI asi raději ne-e.
SDI je úplně v pohodě. Mám ho a vůbec bych se ho nebál. Jen se do něj nesmí přesednout z common railu nebo nějakého lepšího auta, což u řidiče fabie stejně nehrozí. Potom člověk tlačí auto do předu i očima. Náklady u motoru mám skoro nulové, prakticky jen běžná údržba a ten traktorový zvuk bych mu proto odpustil, po zahřátí se zmírní a teď v létě je hned od startu tižší. Jako člověk nemůže čekat zázraky ale je to dobrá ekonomická volba, bez turba, bez dvouhmoty s velmi nízkou spotřebou...Auto se chová tak, že mu vyhovuje rychlost mezi 80-90 ideálně, pak se trochu trápí a zase se chytá mezi 120-130, ale ty otáčky jsou pak fakt strašně vysoké cca 3600. Já bych si to zase prozměnu koupil, mám na tom najeto 200 tisíc a když chvíli vydržím přesednutí z nějakého lepšího auta, přijde mi to auto v pohodě a ten vyšší hluk nějak extra neruší. Prostě si člověk na to zvykne a právě na okresky je to podle mne ideální.