anonym napsal:
Mám totožný model i motor.za 1 rok najeto 11000km a jezdím deně ale krátké trasy.50t za rok je s tímto motorem opravdu hodně.Jinak zpracování a plasty interiéru nic moc ovšem design je to jedno z nejlepších co v dané třídě bylo-na tu dobu. Z některých názorů mám ale pocit že 206 je auto o ničem.Je pravda že francouzská provinence občas pokulhá ve kvalitě a dožene to vzhledově.Jak je vidět dobrá péče o vůz a mít štěstí na dobrý kus z výroby je to hlavní u všech značek.Závěrem jen 206 je dobré au...
Měl jsem také vozilo peugeot 206, r.v. 1999, 1.9D. Po ujetí cca 2000 km. jsem byl nucen vyměnit obě ramena -7000,-, poškozené čerpadlo 19000, pneu se sjížděly nerovnoměrně-6000 za nové, odešlo klima-3000, upadlý výfuk oprava 1500, zatékání do vozu přez přední sklo-odstraněno svépomocí,nová spojková sada cca 6000,poškozená přední sedačka - nešla odklápět - 1500 za novou.Vozidlo jsem koupil "velmi chytře" od hodného člověka, který s ním byl moc spokojen..Už sem o něm pochopitelně neslyšel. Vozidlo mohu všem vřele doporučit, spotřeba je skutečně malá, papá více oleje než nafty, vodu doléváte jen zřídka, cca. po 200 najetých km. Kdybych však jezdil taxíkem, sem si jist, že by mě to vyšlo nesrovnatelně levněji. Vozidlo sem dal do pořádku a zbavil se ho. Myslím, že peugeoty nemusí být paušálně špatné vozy,ale pokud bych se do budoucna opět rozhodl koupit specielně vůz peugeot 206, doufám, že před podpisem kupní smlouvy zakopnu a zlomím si obě ruce..