Pepe napsal:
To byl snad nejrozumnější příspěvek ze všech. Po uplynutí záruky šup k neautorizovanému specialistovi. Jinak: ve firmě provozuju (mj.) P 306 (r.v. 2001, naj 105 000) a P 307 (2004, 20 000 km). Podle všech "odborníků" bych měl bejt těď alespoň 3x oběšenej, 2x zastřelenej a mezitím alespoň 5x skočit z nuseláku. Ta 306 absolutně bez problémů, u 307 navíc měněna tyčka stabilizátoru. U všech těch extremistických příspěvků typu "frantík mi nesmí do baráku" bych ocenil informaci, v čem si tedy vlastně...
Tak, tak, každý má jiný názor a každý má jiný vůz. Já mám Peugeota 309 XRD, r. v. 1990 s motorem 1.9 D 68k. Po osmnácti letech je jasné, že odchází většina dílů řízení, těsnění a brzdy,ale to už je tím věkem. Na autě jsem vyměnil všechny čepy řízení, ramena, poloosy, tlumiče, popraskané hadice a zadní nápravu, pač jak je každému jasné odpružení dvou proti sobě posazených torzních tyčí neni navěky. Ale na motor si nemůžu stěžovat, po 225 tis km šlape jako hodinky a díky atmosferickému plnění má motor slušny zátah z nízkých otáček až k maximu. Auto startuje za jakého koliv počasí. S klidem může říct, že do francouského dieselového auta bych šel znovu s chutí a nadšením malého kluka!