anonym napsal:
Ojetej francouz to je teda kauf, no hlavně že se jí bude líbit barva.
Osobně si myslím, že když se někomu (manželce) 206 líbí, není žádný důvod si ji nekoupit. Doporučuji, chcete-li se vyhnout různým závadám elektroniky, tak volte 206 vyrobenou do roku 2001. V něm totiž byla původní ortodoxní elektrická síť nahrazena multiplexní, která tak jako jinde ani zde vždy nefunguje tak jak má. Právě sdruženým přepínač pod volantem, takzvaný COMM2000 přišel se zavedením multiplexu, neboť jeho součástí je počítač, jež se sítí komunikuje. Jeho výměna dnes vyjde asi na 9000 korun, což není nijak málo. Klepající ojniční ložiska jsou naštěstí pouze akustického charkteru. Nevýhodou 206 je zmíněná špatná pozice za volantem, což však lidem, kteří nikdy v ničem jiném nejeli možná ani nepřijde. Naopak mechanická odolnost tohot malého lva je celkem dobrá. Nějaké selhávání rozvodů, či zadírající se motory tady takřka nehrozí. Nejlepší volbou je dle mého názoru osvědčená 1,4, která už hezky jede, je úsporná a hlavně velmi spolehlivá. Pouze trpí na drobné úniky oleje z převodovky, kteréí se však objevovaly už u překvpivě mladých vozů. Tomáš Dusil.