0
zpět
 

diskuze k tématu: Přestavba na etanol

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 21.05.2013 12:02, Přestavba na etanol
Ahoj,
mám dotaz chtěla bych si nechat udělat přestavbu pohonu na etanol. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou Peugotu 206. Nevím jestli je to dobré pro všechny typy motorů.
Díky za odpovědi Eva.
reagovat
tomaskrtek
počet příspěvků982
datum registrace18.03.2008
Úterý 21.05.2013 16:06, RE: Přestavba na etanol
nepřihlášený uživatel napsal:
Ahoj, mám dotaz chtěla bych si nechat udělat přestavbu pohonu na etanol. Nemáte někdo zkušenosti s přestavbou Peugotu 206. Nevím jestli je to dobré pro všechny typy motorů. Díky za odpovědi Eva.


kolik stojí přestavba? kolik ročně najezdíte? vyplatí se to vzhledem k riziku zvýšené eroze palivové soustavy, možné destrukce benz. čerpadla a zvýšené spotřebě? spočítejte si kolik ušetříte a zjistíte že reálně je to skoro nic. raději to dejte do plynu, tam je úspora reálnější.
reagovat
Roman AX
počet příspěvků134
datum registrace09.12.2011
Úterý 21.05.2013 16:40, E85 nedoporučuji
Cena E85 vypadá velmi lákavě, ale přínos to není. Pokud nepoužijete nesmyslnou krabičku z Aukra, která stojí průměrně 2500, tak trochu smysluplná přestavba bude stát kolem 9000,- Kč. Při vyšší spotřebě je návratnost dlouhá a úspora na 100 km v řádu pár desetikorun. Rozhodně lepší je LPG a to i přes podstatně vyšší vstupní investici a některá omezení v podobě překážející rezervy v kufru a zákazu vjezdu do podzemních garáží. Je toho samozřejmě víc, ale oproti E85 je úspora tak významná, že se to vyplatí. Nakonec je nejlepší si něco najít na internetu, ohlasy jsou od kladných až po záporné. Teď v létě se dá klidně E85 natankovat v poměru 50/50 s N95 skoro do každého auta. V zimě by to už možná nešlo nastartovat. Sám jsem na to zkoušel jezdit, E85 je u nás dostupná, ale žádný zázrak to nebyl a už se k tomu nehodlám vracet.
reagovat
Projectigi
počet příspěvků32
datum registrace17.12.2008
Úterý 21.05.2013 21:47, RE: Přestavba na etanol
Kamarád E85 leje do Felicie, auto s nulovou zůstatkovou hodnotou, jezdí to v podstatě normálně akorát na litru paliva šetří 10kč. začal to praktikovat cca před 3měsíci a zatím mu to funguje.
Kdo stím má zkušenost, napište, co se děje při přestavbě (programuje se nějak jednotka, ošetřují se nějak ventily, vstřiky a tak?)
reagovat
jaykay
počet příspěvků18
datum registrace13.11.2009
Středa 22.05.2013 07:32, je to na nic
Kamarad sice usetri pri tankovani temer 10,- na litr paliva, ale jaksi Ti zapomnel rici, ze to ne E85 zere jako tank
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 22.05.2013 07:58, E85
řekl bych že to žere podle auta...strejc to leje do felicie čistý a jede mu to normálně, akorát když je zima tak to chvíli jede hůř než se to ohřeje spotřebu má o cca litr vyšší, já to leju do starýho superbu už cca 30tkm napůl s benzínem a jede mi to dobře, řekl bych líp jak na benzín. spotřebu mám místo 9,6L něco kolem 11.2L. do některých aut to ale lejt nejde vůbec - spousta francouzů na to nejede. ty krabičky jsou nesmysl, prodlužujou akorát dobu vstřiku a pak to auto žere jak tank. líh je víc kyslíkatý palivo takže potřebuje jinou směs kvůli optimálnímu hoření, ale napůl s benálem to jde...důležitý je aby ventilový sedla byly tvrzený, jinak můžou odejít. eroze palivový soustavy je bohužel pravda, já už byl nucen měnit hadici...pokud chceš jezdit na E85 kup ideálně starší americký auto, ty jsou na to stavěný
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Středa 10.07.2013 07:00, Re
Dobrý den. Pokud chcete přestavět vůz na Ethanol E85, bude nutné vyměnit některé součásti palivového systému za díly z odolnějších materiálů. Ethanol na sebe totiž váže vodu, a proto zejména starší vozy poté trápí koroze palivového vedení. Dále bude nutná úprava softwaru v řídící jednotce kvůli nižší výhřevnosti Ethanolu (je nutné obohatit směs). Motor samotný by provoz na toto palivo měl zvládnout bez problému, mohou se ale objevit potíže se startování zastudena.
reagovat
BMW528i
počet příspěvků372
datum registrace07.01.2013
Středa 10.07.2013 10:40, e85
Dobrý den,
dříve jsem přestavby na ethanol dělal, úspora je dobrá, problémy žádné nejsou. Hlavně nemusí na autě vůbec nic měnit, jak tady někteří píší. mění se pouze palivový filtr po montáži, protože e85 uvolní usazeniny. Spotřeba vzroste o 0,5-1 L na 100km (pokud je vše správně nastaveno). problémem bývají starší auta, kde je již plno závad a v kombinaci s e85 se začnou projevovat (svíčky, kabely ke svíčkám, zapalovací moduly, lambda sonda a různá další čidla, které nefungují nebo podávají něka zkreslené hodnoty). Prejevuje se to většinou horšímy starty za tudena a vyžší spotřebou. pokud máte auto v opravdu dobrém stavu, je e85 dobrá alternativa na úsporu. Přestavba se provádí většinou pomocí krabičky, která se napojí na vstřikovače a prodlouží dobu vstřiku o cca 10% (nastavuje se v závislosti na motoru atd.) a to je celé je to kvůli jiné hustotě benzínu a e85, pokud by se doba neprodloužila, tak by byla směs chudá, auto by jelo dobře, ale hrozí propálení pístu.
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.