0
zpět
 

diskuze k tématu: Ojetý Peugeot 207 – jaký je?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Úterý 26.11.2013 09:01, VTi
Čakal som trochu viac...
Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK.

Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW.

Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
reagovat
Muroň
počet příspěvků71
datum registrace10.06.2008
Úterý 26.11.2013 09:26, RE: VTi
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.


Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
reagovat
*autofans*
počet příspěvků159
datum registrace21.11.2008
Úterý 26.11.2013 09:55, Jediná správná volba je 1.4 HDI
207 není špatné auto, celkem prostorné, bezpečné a spolehlivé. Poslední však platí téměř bez výhrady u starého benzinového motoru 1.4 55kW který neoslní ani dynamikou a už vůbec spotřebou a u 1.4HDI. Proto doporučuji 1.4 HDI, oproti 1.6 HDI žere téměř o litr míň, dá se sehnat, má většinou méně najeto. U Peugeotu si velmi často kupují tuto motorizaci privátní zákazníci odkojení naftou aniž by auto nějak intenzivně používali. Uváděná spotřeba 5 litrů je z říše závodnických snů. Auto umí jezdit i o litr méně, i naprosté kopyto dokáže jezdit v průměru kolem 4,5. Pozor na auta dovezená - jsou to velice často vozy z půjčoven Hertz ap.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 26.11.2013 12:22, RE: VTi
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.


Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Úterý 26.11.2013 12:54, RE: VTi
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.



Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.

Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW.
Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne).
Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.

To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.

reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 26.11.2013 15:03, RE: VTi
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.


Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.
reagovat
Ma007
počet příspěvků197
datum registrace26.11.2013
Úterý 26.11.2013 15:14, RE: VTi
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.
Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.


to že boli rozvody upravené = zosilené mi tvrdili už v polovici 2011 rovnakú báchorku mali aj v 10/2012 kedy tú reťaz menili. Auto bolo vyrobené 9/2011.
Zákulisné informácie hovorili o 90% tách menených reťazí pri 1,2 TSi do 50.000 km čo sa mi zdá až príliš vysoké číslo.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Úterý 26.11.2013 18:51, RE: VTi
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.
Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.
to že boli rozvody upravené = zosilené mi tvrdili už v polovici 2011 rovnakú báchorku mali aj v 10/2012 kedy tú reťaz menili. Auto bolo vyrobené 9/2011.Zákulisné informácie hovorili o 90% tách menených reťazí pri 1,2 TSi do 50.000 km čo sa mi zdá až príliš vysoké číslo.


Zesílený řetěz pro Rapid jsem viděl na vlastní oči.Oproti původnímu má i úplně jiný tvar článku.Upraven je i napínák.Má to pasovat i na tsi z roku 2010.
reagovat
Pavlik
počet příspěvků1328
datum registrace09.10.2008
Úterý 26.11.2013 20:51, RE: VTi
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.
Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.
to že boli rozvody upravené = zosilené mi tvrdili už v polovici 2011 rovnakú báchorku mali aj v 10/2012 kedy tú reťaz menili. Auto bolo vyrobené 9/2011.Zákulisné informácie hovorili o 90% tách menených reťazí pri 1,2 TSi do 50.000 km čo sa mi zdá až príliš vysoké číslo.
Zesílený řetěz pro Rapid jsem viděl na vlastní oči.Oproti původnímu má i úplně jiný tvar článku.Upraven je i napínák.Má to pasovat i na tsi z roku 2010.


Asi to zesílení řetězu a napínáku nebude nic moc, když 1,2 TSI přepracovali na řemen a s výjimkou "podřadných koncernových značek" škoda a seat již řetěz pod kapotou nenajdeš. Audi i VW mají "od pohádky o zesílení" v roce 2012 řemen. Do octavie 3 taky dávají 1,2 tsi s řemenem - kupuje si ji hlavně firemní klientela která má peníze na právní spor, ale hlavně když se naštve nad takovým verglem, tak žádný další koncern nekoupí - což je případ naší firmy.
reagovat
nicco
počet příspěvků49
datum registrace15.12.2010
Středa 27.11.2013 14:06, RE: VTi
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.
Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.
to že boli rozvody upravené = zosilené mi tvrdili už v polovici 2011 rovnakú báchorku mali aj v 10/2012 kedy tú reťaz menili. Auto bolo vyrobené 9/2011.Zákulisné informácie hovorili o 90% tách menených reťazí pri 1,2 TSi do 50.000 km čo sa mi zdá až príliš vysoké číslo.
Zesílený řetěz pro Rapid jsem viděl na vlastní oči.Oproti původnímu má i úplně jiný tvar článku.Upraven je i napínák.Má to pasovat i na tsi z roku 2010.
Asi to zesílení řetězu a napínáku nebude nic moc, když 1,2 TSI přepracovali na řemen a s výjimkou "podřadných koncernových značek" škoda a seat již řetěz pod kapotou nenajdeš. Audi i VW mají "od pohádky o zesílení" v roce 2012 řemen. Do octavie 3 taky dávají 1,2 tsi s řemenem - kupuje si ji hlavně firemní klientela která má peníze na právní spor, ale hlavně když se naštve nad takovým verglem, tak žádný další koncern nekoupí - což je případ naší firmy.


To je pravda a tech variant retezu je asi 3-5. Proste skouseli vsechno, nic nepomahalo.
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Středa 27.11.2013 21:36, RE: VTi
nicco napsal:
Pavlik napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Ma007 napsal:
Fanda napsal:
Muroň napsal:
Ma007 napsal:
Čakal som trochu viac...Čo sa týka VTi tak tam problémy síce sú, ale zďaleka nie také ako pri 1,2TSi. Odchádza daký akčný člen, ktorý ovláda časovanie a zdvih ventilov a stojí podľa info zo servisu cca 50€ + robota. Rovnako vie preskočiť reťaz o 1-2 zuby čo nemá za následok nijaké poškodenie, len drobný pokles výkonu. Servis to vie identifikovať, potom treba výmenu reťaze. Odchádza ešte teplotné čidlo chladiacej kvapaliny (cca 50€) podľa ktorého zase funguje systém VTi čo má za následok zhoršené štartovanie ( auto na prvý pokus naskočí a následne zdochne, druhé štartovanie býva OK. Nápravy sú oproti 206 o poznanie odolnejšie. Keď HDi, tak radšej 1,4, alebo 1,6 66kW. Na 1,4 VTi mám najazdené 131.000km menené 2x teplotné čidlo, 1x tlmiče a 1x tyčky stabilizátora pri 100tkm inak nič.
Podivejte se pane Ma007, pan Blaháček Marek ve svém příspěvku neměl na mysli pouze 1,4 VTI, ale hlavně její 1,6 VTI/THP sourozence, které si s TSI opravdu mohou podat řetěz. Ozývá se sice později, ale s o to horšími následky.
Motor 1.6 THP musel do servisu při testu AutoBildu již již při 20 400 km kvůli vadnému napínáku rozvodů v 99 000km byl odtažen pro poruchu na turbodmychadla.Po ukončení testu a rozebrání motor vykázal neobyčejné množství karbonových usazenin na pístech a ventilech.Závěrečné měření na zkušební stolici navíc odhalilo úbytek 11,5 kw proti tovární hodnotě.Zrovnatak zrychlení bylo výrazně slabší.Vůz s tímto motorem získal 31 trestných bodů a 82 pořadí z 98 vozů.Tolik zatracované motory tsi prošli zatím testem na 100 000 km čtyry a to bez vážnějších problémů.Nejhůře se umístil 1.2 tsi na 23 místě se 7 trestnými body.
Samozrejme, že píšem vlastné skúsenosti, preto tá 1,4 VTi , ktorá je okrem zdvihu totožná s 1,6 VTi. THP sú fakt prúser a sú plne porovnateľné s 1,2 / 1,4 TSI. Atmo VTi 1,4/1,6 sú o poznanie lepšie, i keď ani im sa nevyhýbajú problémy. Kvôli karbónu a jeho usadeninám predávajú v servisoch nejaké aditívum do benzínu - 2dcl plechovka na nádrž a opakovať po 5000 km. Známi mal 1,6 THP 115kW v P3008 a je pravda že do 40.000km tam mal tretí motor, no VTi majú v mojom okolí nabehané ďaleko cez 100tkm a okrem dolievania oleja v podstate bez problémov.Čo sa týka 1,2 / 1,4 TSi, tie by som neodporučil ani nepriateľovi. Mal som česť s týmto motorom - reťazová verzia ako v rapide, r.v. 2011 seat ibiza 77 kW. Do 30.000 km všetko OK, potom pri 32.000 km výmena rozvodovej reťaze - na garančku, ale aj tak sa servis krútil jak had, že zahrkotanie po štarte je OK. Po násere to vymenili ( v celkom v servise 2 týždne). Pri 40.000 km (auto staré rok a 6 mesiacov) padlo do núdzaku a v servise strávilo celý mesiac. Vymenili káblovanie motora a turba. O mesiac znova to isté, znova výmena káblovania + výmena turba a zase auto v servise celý mesiac. Potom pri cca 50.000 km znova začala chrastiť reťaz.To aby nové auto (do 2 rokov a do 50.000km) strávilo v servise takmer 3 mesiace mi nepripadá v poriadku. a je jedno ako sa umiestni v rebríčku.
Chápu Vaše rozhořčení,to by mi již nesměla škodovka do chalupy.Pokud máte vůz z roku 2011,tak ještě nemáte zesílený řetěz,jako rapid.Zažal se montovat do 1.2 tsi přibližně v polovině roku 2012.
to že boli rozvody upravené = zosilené mi tvrdili už v polovici 2011 rovnakú báchorku mali aj v 10/2012 kedy tú reťaz menili. Auto bolo vyrobené 9/2011.Zákulisné informácie hovorili o 90% tách menených reťazí pri 1,2 TSi do 50.000 km čo sa mi zdá až príliš vysoké číslo.
Zesílený řetěz pro Rapid jsem viděl na vlastní oči.Oproti původnímu má i úplně jiný tvar článku.Upraven je i napínák.Má to pasovat i na tsi z roku 2010.
Asi to zesílení řetězu a napínáku nebude nic moc, když 1,2 TSI přepracovali na řemen a s výjimkou "podřadných koncernových značek" škoda a seat již řetěz pod kapotou nenajdeš. Audi i VW mají "od pohádky o zesílení" v roce 2012 řemen. Do octavie 3 taky dávají 1,2 tsi s řemenem - kupuje si ji hlavně firemní klientela která má peníze na právní spor, ale hlavně když se naštve nad takovým verglem, tak žádný další koncern nekoupí - což je případ naší firmy.
To je pravda a tech variant retezu je asi 3-5. Proste skouseli vsechno, nic nepomahalo.


Jak to bude s rozvodama v Rapidu tsi nevím.To ukáže čas,ale nová řada motorů tsi EA 211 byla v roce 2012 pouze pro vozy s novou podvozkovou platformou MQB,Golf 7 a nová A 3.Ostatním volkswagenům zůstala v tomto roce EA 111.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.