parek4u napsal:
Díky za odpovědi.OK vezmu tedy benzín, zatím jsme měl vždy naftu ale ten nájezd a trasy jsme měl úplně jiné, proto mi příjde ten benzín ted také lepší, ten automat jsme zvažoval ale benzín + automat ? Je to dobrá kombinace, zatím jsem řídil jen automat v naftě ale u benzínu si to moc nedokážu představit, docela divná kombinace ne ?
Divného na tom není nic, spíše je to ta tradiční verze. Jen v Evropě zdegenerované myšlení v posledních letech, kdy je řada motoristů posedlá naftou, to může připadat divné. Ale je to zcela normální kombinace. Ba naopak, třeba i do jedničkové fabie, kde byl ještě klasický 4stupňový automat, šel dát automat taky jen s benzinovou 1.4.
K výběru aut - je celkem pestrý co do velikosti. Pokud přechod z touarega do něčeho menšího není problém, přidal bych na seznam ještě Jeep Renegade, alternativně jeho dvojče Fiat 500X, které jsou rozměrově na úrovni Toyoty C-RH. Do cenového limitu se v benzinu obě auta vejdou v nejvyšší výbavě i s pohonem 4x4 (v kombinaci s 9stupňovým automatem) nebo levněji 4x2 s 6stupňovou dvojspojkou (případně manuálem).