jonbredy napsal:
Já vlnovec u Peugeota vůbec nemám,což mi připadá divné,u jiných aut jsem ho měl,výfuk jsem měl komplet dole od katalizátoru až po koncoví tlumič,jediný na co jsem přišel,že u katalizátoru chybělo těsnění mezi svodama a katalyzátorem a tepelný štít katalizátoru byl popraskaný,těsnění jsem dal nové a praskliny zavařil,u středového tlumiče jsem musel navařit novou přírubu,protože spoj s zadním tlumičem byl tak vyrezavělí,že se nedal rozpojit a střední tlumič byl tak blízko spodku karoserie,že tlumič bouchal a to jsem si milně myslel,že to bude ten problém,tak jsem trubku v jednom místě nařízl a zavařil tak aby tlumič seděl níž,ale problém přetrvává,ale napadá mě,jestli to nedělá ten střední tlumič,že je třeba vevnitř nějak vysipanej,všiml jsem si,že když pomaličku přidávám plyn u teplého motoru a dostanu se na určitou hodnotu otáček,tak to začne vibrovat,jenže u Peugeota nejde udržet při přidávání plynu určitou hodnotu otáček,kterou bych chtěl.Silentbloky jsem skouknul a na pohled vypadají v pořádku.Dále mě napadlo jestli to nemůže dělat elektronický servočerpadlo a nebo převodka řízení,když se ty vibrace trochu mění při otáčení volantu?
Člověče, tobě nefunguje na klávesnici Y???
milně, koncoví, katalizátor, vysipaný,....