Úterý 16.09.2014 14:38,
1,6 VTi
Je to tak, 1,6 VTi NEBRAT. Je to výsledek spolupráce Peugeotu s BMW, o kterém si mnozí myslí že je zárukou kvality, leč právě BMW v Peugeotu znamená velký problém.
A copak 1,6 Vti, ale co teprv 1,6 THP 150 - 270 PS ?? = TOTÁLNÍ PROBLÉM.
Nevím kam inženýři v Peugeotu tou spoluprácí s BMW dali rozum, když staré dobré 1.8 a 2.0 benzín (XU / EW) a zejména 16 ventilové 1,4 a 1,6 (TU) byly příkladem spolehlivosti.
Pravda, 1,4 16V je na 308 dost slabá, ale bezproblémová. 1,6 16V se bohužel dával jen do 307. A i tam to není výkonově zázrak, ale opět - bezproblémová.
Obzvlášť nepochopím tu spolupráci s BMW když to má za následek takové poškození značky. Pokud to bylo kvůli emisním limitům, bral bych, ale to by tu nesměla být stará dobrá 1,6 16V s variabilním časováním sacích ventilů, plnící normu EURO5, která se , pokud vím, dávala jen do 301ky. PROČ???
Pokud šlo o škálu silnějších benzínových motorů, plnících EURO5 a v budoucnu i 6, jistě by bylo spousta lepších řešení . Třeba pohonné jednotky od jiných značek. Tento krok Peugeot stejně akceptoval už před lety (FORD, IVECO, TOYOTA, MITSUBISHI).
Takže souhlas s redakcí, raději 66kW HDI, kvalitní olej, výměnami do 15000km, popř při výměnách výplachy. Aditivum do nafty a měnit paliv. filtr. Pojede to stejně jak 1,6 VTi a bezproblémově.
reagovat