0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 406

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 00:40, poraďte
prosím ztratil jsem manuál k vozidlu Peugeot Partner 2,0 HDi rok výr. 12/2001 a nevím jak se nastavují hodiny na tachometru. Poradíte prosím někdo. Děkuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 07:49, opravy
Koupil jsem taky Peugeot 406 1.8 16V 81kW. Mohu potvrdit korozi vyfuku a unik oleje. Podle rad nekolika znamych jak mimo servis, tak i v servise jsem nechal pretesnit ventily. Pri vymene tesneni mi zjistili, ze jsou opotrebovana i nadzvedavatka ventilu+drobnejsi opravy...celkova suma opravy 18.000 !! Bohuzel, ale pretesneni ventilu nepomohlo a bude potreba pretesnit toho vice... Ted to zere tak 1l oleje na 700km...

Jinak jsem s autem spokojeny...prostor, pohodli, design i dilenske zpracovani bych hodnotil velice kladne

...az na ten olej
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 12:41, Mates
Nevite nekdo prosim kolik stoji kazdy rok ta prohlidka na lpg? myslim pokud jen prohlidnou a neni ptoreba nic orpavit nebo udelat, jen samotna prohlidka, diky moc
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 14:25, Rada Martinovi
Ahoj Martine, chtěl bych ti poradit ohledně nákupu 406. Před rokem jsem taky uvažoval o její koupi, pracoval jsem totiž jako prodejce nových vozidel Peugeot a do práce jsem jezdil Corsou což bylo celkem proti srsti. Můj kolega prodejce jich měl celkem 3 po sobě a tak jsem něco od něj pochytil co a jak. Každopádně prosímtě nekupuj s motorem 1.8 a už vůbec ne s plynem. Jednak 1.8 je pořádná olejnička a plyn většinou montovaný v Holandsku v našich podmínkách nějak moc nefunguje. Asi máme nějaké jiné složení nebo co, ale prostě věčné problémy. Prohlášení kolegy znělo, už bych ji víc nechtěl ani vidět ! Samé čidla, váhy, elektronika co se pořád ozývá atd...Raději se poohlédni po 1.9 SRDT(STDT), nebo ještě lépe 2.1 STDT(SVDT), super je HDi, ale to je již v jiné cenové kategorii.Tak hodně štěstí při výběru ti přeje [email protected]
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 14:48, RE: opravy
KLR napsal:
Koupil jsem taky Peugeot 406 1.8 16V 81kW. Mohu potvrdit korozi vyfuku a unik oleje. Podle rad nekolika znamych jak mimo servis, tak i v servise jsem nechal pretesnit ventily. Pri vymene tesneni mi zjistili, ze jsou opotrebovana i nadzvedavatka ventilu+drobnejsi opravy...celkova suma opravy 18.000 !! Bohuzel, ale pretesneni ventilu nepomohlo a bude potreba pretesnit toho vice... Ted to zere tak 1l oleje na 700km...

Jinak jsem s autem spokojeny...prostor, pohodli, design i dilenske zpracovani...
Tak to jsi velky optimista, myslím ze to je tak na generalku motoru
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 16:17, RE: Rada Martinovi
Mira napsal:
Ahoj Martine, chtěl bych ti poradit ohledně nákupu 406. Před rokem jsem taky uvažoval o její koupi, pracoval jsem totiž jako prodejce nových vozidel Peugeot a do práce jsem jezdil Corsou což bylo celkem proti srsti. Můj kolega prodejce jich měl celkem 3 po sobě a tak jsem něco od něj pochytil co a jak. Každopádně prosímtě nekupuj s motorem 1.8 a už vůbec ne s plynem. Jednak 1.8 je pořádná olejnička a plyn většinou montovaný v Holandsku v našich podmínkách nějak moc nefunguje. Asi máme nějaké jin...
Vykašli se na Francouze, příjemně se v nich jezdí a dobře vypadaj, ale to je tak asi všechno. Spolehlivost stojí za kulový, odejdchází prostě všechno motor, elektronika, plastový díly v interiéru, podvozek......
Raději bych sáhnul po něčem menšim, novějšim s motorem 1.0 až 1.3, ale ne Fr výroby.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 19:17, j,
,zb
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 04.01.2006 21:03, RE: Rada Martinovi
Mira napsal:
Ahoj Martine, chtěl bych ti poradit ohledně nákupu 406. Před rokem jsem taky uvažoval o její koupi, pracoval jsem totiž jako prodejce nových vozidel Peugeot a do práce jsem jezdil Corsou což bylo celkem proti srsti. Můj kolega prodejce jich měl celkem 3 po sobě a tak jsem něco od něj pochytil co a jak. Každopádně prosímtě nekupuj s motorem 1.8 a už vůbec ne s plynem. Jednak 1.8 je pořádná olejnička a plyn většinou montovaný v Holandsku v našich podmínkách nějak moc nefunguje. Asi máme nějaké jin...
Nevím jak kolega, ale já mám auto také na LPG z Holandska je to sice motor 2.0 16v, ale na plyn jsem najezdil cca 35tis. km a bez nejmenších problémů se spotřebou okolo 10litrů na 100km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 14.01.2006 15:10, RE: Rada Martinovi
Ice napsal:
Vykašli se na Francouze, příjemně se v nich jezdí a dobře vypadaj, ale to je tak asi všechno. Spolehlivost stojí za kulový, odejdchází prostě všechno motor, elektronika, plastový díly v interiéru, podvozek......
Raději bych sáhnul po něčem menšim, novějšim s motorem 1.0 až 1.3, ale ne Fr výroby.
Mel jsem " Francouze " Peugeota 406, 2.0 16V a byl jsem s nim nad miru spokojen. Mensi auto rozhodne nekupuj a obsah 1.0 - 1.3 uz vubec ne!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 13.02.2006 14:11, RE: Rada Martinovi
Ice napsal:
Vykašli se na Francouze, příjemně se v nich jezdí a dobře vypadaj, ale to je tak asi všechno. Spolehlivost stojí za kulový, odejdchází prostě všechno motor, elektronika, plastový díly v interiéru, podvozek......
Raději bych sáhnul po něčem menšim, novějšim s motorem 1.0 až 1.3, ale ne Fr výroby.
Zase nějakej zakomplexovanej všeználek... Házet všechny frantíky do jednoho pytle může opravdu jenom omezenec. Zrovna P 406 je jedním z těch povedenějších aut. Opravdu bych volil bud´ benzin 2,0, nebo 2,0 HDI 80 kW, to jsme ale cenově někde jinde. Takže na svezení těch 5.000 km ročně asi benzín bez plynu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 29.04.2007 19:29, OLEJ V EXPANZNEJ NADRZKE
Mam problem poradte kto viete,mam motor 2,0Hdi 110k tlaci mi olej do expanznej nadrze co moze byt za porucha tesnenie pod hlavou alebo prasknuta hlava ,co tak mrazova poistka .

reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.