rohYpnol napsal:
Množí se tu dotazy na laciné vozy. Podle mě nemá cenu tyto dotazy až tak rozebírat, protože v této cenové hladině až tak nejde o to koupit ten či onen model, ale spíše sehnat ještě zachovalý kus. Problém pro většinu je, jak poznat zachovalý kus od naleštěné voňafky po deusche rentner(in).
Proto bych se přimlouval k seriálu, jak zjistit skutečný technický stav. Co hlídat, kam se dívat, jak co vyzkoušet, co značí jaký projev. Jak co prověřit Některé věci jsou docela známé, ale právě zde je podle m...
jen ještě dodám, že podobný typ článku vychází sem tam na jistém auto portálu - ale podle mě ve velmi nepovedené formě - pod taktovkou nejmenovaného aaautobazaru, kde si člověk pomalu jen počte to, co o voze vydal výrobce v katalogu doplněné o zaručené informace odborníka z nezávislého aaautobazaru. Prostě se zaměřit téměř výhradně na technický stav a popsat, co sedí a co ne, co bude vyžadovat investici a hlavně JAK danou závadu odhalit, zda je to tradiční bolest daného modelu apod. Nafotit spodek a klíčové partie na rampě a poukázat, kam a na co sáhnout, odkud co nesmí téct apod.
A ne ve stylu (ne)zmíněného portálu že páčky pod volantem jsou takové a makové, chybí tam klimatizace, barva vozu je ošklivá apod. Tak bych to viděl já.