Pondělí 23.03.2015 13:19,
RE: ?
Ono to nemusí být taková utopie. Bloky motorů EW a DW jsou evolucí z XU, ale příruba by měla být jiná. Převodovky ML opět vycházejí z BE. To ale neznamená že mají stejnou přírubu.
Pakliže jde tazateli o šestikvalt z DW ať už 2.0 nebo 2.2L HDI, příruba na blok benzínového EW bloku by klidně pasovat mohla. poloos bych se bál nejméně, stačí zavolat do Peugeot/Citroen servisu nebo zavítat na fórum kde má pár lidí možnost přístupu na servicebox, a podle počtu zubů tisícihranu poloos lze jasně odpovědět jestli na převodovce z tohoto daného P407 je stejný difer jako na té dané naftové převodovce. Popř posichrovat zjištěním vnitřního průměru simerinků obou převodovek.
Ten samý postup ohledně lamely spojky a jejího počtu zubů ve srovnání naftová/benzínová.
Že by startér musel být jiný, to je asi to nejmenší. Stejně tak táhla řazení. Ale co například hydralické ovládání spojky? To může mít v rozdílných převodovkách úplně jiné uchycení..
Nakonec není nic jednoduššího než zajít na vrakáč, udělat si šablonu z příruby převodovky a zkusit si napasovat na jakýkoli 2.0 EW benzín... zkouknout a zkusit poloosy, lamelu, držák, startér i ovládání. Nejrychlejší, nejjistější.
reagovat