0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 - co přineslo 20 000 kilometrů?

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
Zdeny60
počet příspěvků1247
datum registrace08.09.2009
Úterý 23.05.2017 19:22, Vlastnosti P407 v porovnání s tehdejší konkurencí
P407 jsem měl ve verz 1,6HDI FAP SW. Bylo dovezeno odněkud z Francie a bylo staré 4 royk, když jsem ho kupoval. Proto bych byl ochoten věřit nájezdu, který byl pokud dobře pamatuji, někde kolem 110.000km. Co chchi říct, je to, že v té době jsem střídal každé 3 roky služební auto. Měl jsem téměř celpou produkci Pežot, protože šlo o firemní politiku, ale zrovna, když byla řada na P407, jsem se nechal nalákat na Oktávku s motorem 109TDI 81kW. A dodnes toho těžce lituji, protože 3 roky strávené za volantem tohoto ultražebřiňáku byly tristní.Horší žebřiňák snad nebyl. Takže když jsem ho neměl jako služebního, koupil jsem si ho aspoň domů, v rodině byly pežoty celkem často - otec měl 405SRI, já měl 406 2,0HDI a pak tuto 407 s 1,6HDI. Souhlasím s majitelem, že jde o velmi vyvedený model, i když kvalit P406 už nedosahoval. Jen proti té Oktávce to byla zcela jiná liga, kdy 1200km do Milána jsem hravě zvládal bez nutnosti navštívit primáře Sovu. Ve 151.0000km se rozsvítila kontrolka FAP - doplnilo se aditivum a tradá vesele dál. Auto jsem po 3 letech a asi 60tkm prodal a po nějaké době jsem potkal dalšího majitele. Byl velmi spokojen, jen ten FAP musel vyměnit za symbolickou cenu asi 9 tisíc Kč. Náprava, spojka, setrvačník vše netknuté a původní. Spotřeba 6/100, výkon 80kW byl zcela dostačující pro 2 lidi a nějakou tu dovolenou na lyže. Koroze nula, zimní starty na drb. Za 150 tísíc velmi dobrá koupě. Podotýkám, že jsem mělmodel s panorámou, klimatizací, tempomatem, a navigací a dokonce funkčním palubním telefonem, jehož asisten jsem nechtěně prověřil Je dobře, že lidi hledí na pežoty skrz prsty, protože aspoň se dají koupit levně a pitom jsou to opravdu výborná auta pro středně náročné řidiče a uživatele. ALe P406 byla přeci jen o kus výš. Škoda jí.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Úterý 23.05.2017 21:14, Citroen c5
Ja mam sice citroen c5, ale po facelifte, takze palubna doska a motor su rovnake. A co sa tyka motora, mam take iste skusenosti, ako vy. Auto pouzivam uz asi pol roka len na dlhsie presuny, kedy v piatok davam 300 km domov a v nedelu 300km spat (200 dialnica, 100 okresky). Priemerna spotreba podla palubneho pocitaca je 8l presne. Po dialnici tempomat 140, pri predbiehani obcas 150. Chodime 4 ludia (2 dospely, 2 deti, plny kufor veci) a auto nema problem potiahnut. A ked treba predbiehat, tak 2 ide do asi 95km, 3 do 140. Motor ma aj celkom pekny zvuk v otackach. Jediny problem je ta 5 rychlost, ktora pri 140 toci 4000 otacok. V aute sice nie je nejaky velky hluk, ale uz to obtazuje (aj ked passat 1.6 tdi pocitivi huci viac). Ale to, co mi vadi na tom aute najviac, je interier z peugeotu 407. To je jednoducho hroza. To treba vidiet a skusit za jazdy. S tym suvisi aj kvalita audia, ktora je hrozna. Inak je to auto vyborne, a aj ked ho asi budem musiet coskoro vymenit, stale neviem, za co. Zatial ma nic nenapadlo...
A na zaver sa uz len pochvalim najlepsou dosiahnutou spotrebou podla pp. Skusil som si raz eco rally. Bolo leto, 2h rano, takze obec okolo 70 a mimomesto tak 100-110. Nesiel som po dialnici. Ziadne zbytocne brzdenie (podobny podvozok ako peugeot, auto v zakrutach pekne sedi, aj ked na hydre sa naklana). Trasa isla cez jeden vacsi horsky prechod, a jeden mensi horsky prechod, dlzka 88km. Priemerna spotreba 3.8l / 100 km. Kto neveri, dodam fotku..
reagovat
mufik.martin
počet příspěvků248
datum registrace09.05.2007
Středa 24.05.2017 07:55, RE: Citroen c5
Citroenak napsal:
Ja mam sice citroen c5, ale po facelifte, takze palubna doska a motor su rovnake. A co sa tyka motora, mam take iste skusenosti, ako vy. Auto pouzivam uz asi pol roka len na dlhsie presuny, kedy v piatok davam 300 km domov a v nedelu 300km spat (200 dialnica, 100 okresky). Priemerna spotreba podla palubneho pocitaca je 8l presne. Po dialnici tempomat 140, pri predbiehani obcas 150. Chodime 4 ludia (2 dospely, 2 deti, plny kufor veci) a auto nema problem potiahnut. A ked treba predbiehat, tak 2 ide do asi 95km, 3 do 140. Motor ma aj celkom pekny zvuk v otackach. Jediny problem je ta 5 rychlost, ktora pri 140 toci 4000 otacok. V aute sice nie je nejaky velky hluk, ale uz to obtazuje (aj ked passat 1.6 tdi pocitivi huci viac). Ale to, co mi vadi na tom aute najviac, je interier z peugeotu 407. To je jednoducho hroza. To treba vidiet a skusit za jazdy. S tym suvisi aj kvalita audia, ktora je hrozna. Inak je to auto vyborne, a aj ked ho asi budem musiet coskoro vymenit, stale neviem, za co. Zatial ma nic nenapadlo...A na zaver sa uz len pochvalim najlepsou dosiahnutou spotrebou podla pp. Skusil som si raz eco rally. Bolo leto, 2h rano, takze obec okolo 70 a mimomesto tak 100-110. Nesiel som po dialnici. Ziadne zbytocne brzdenie (podobny podvozok ako peugeot, auto v zakrutach pekne sedi, aj ked na hydre sa naklana). Trasa isla cez jeden vacsi horsky prechod, a jeden mensi horsky prechod, dlzka 88km. Priemerna spotreba 3.8l / 100 km. Kto neveri, dodam fotku..


Jako nahradu za C5 opět C5 III X7. Kamarád měl přesně tu vaši C5 II po faceliftu. Zvenku krásné auto, ale interiér ala 407 byl děsný :( Každopádně teď vlastním C5 III 2011 facelift a je to opravdu krásný Citroen a to jak zvenku tak hlavně i interiérem. A je jedno jestli vemete před faceliftem nebo po, to auto se jim opravdu povedlo. A po Xantii a C5 I před faceliftem opět další krásný Citroen. Proto je obrovská škoda, že C5 končí bez náhrady pro Evropu :( Každopádně kdybyste měl jakýkoliv dotaz na novější C5 tak rád zodpovím. Četl jsem snad vše možné, ze servisáků vytáhl co nejvíce informací a před koupí mého kusu jsem objel půl republiky než jsem narazil na ten "správný" kus
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.