Čtvrtek 12.02.2015 12:09,
FAP
Super napsané, jednoduché, výstižné, přesné. Je to marné, je to marné, je to marné. Bohužel jsou mezi námi nemyslící tvorové, kteří si kupují auta Ochcávka 2,0 TDi, Prasát 2,0 TDi, Ford Mondeo 2,0 TDCi, Opel Insignia 2,0 CDTi, Peugeot 407, Citroen C5 2,0 HDI apod. s najetými 200 000 km a více a pak s tím jezdí pro limonády do supermarketu 2 km tam, 2 km zpět. O víkendu s tím jedou na houby a pro hůj na pole a pak se diví, co že jim to FAP dělá, proč se odporoučel. Kdo nenajede alespoň 20 000 km za rok, tahle auta nedávají smysl. Lidi, používejte hlavu, tahle auta jsou dělána na nálety 80-100 000 km ročně nejlépe po dálnici pro fleetové nebo firemní zákazníky, kde se počítá, že tohle auto je max. 4 letech odjeté, v pohodě vydrží 300 000 km, což jich většina má nejeto. Pak nastupují soukromníčci a ti se pak takhle trápí. Je třeba si uvědomit realitu, že těm jsou určena jiná auta. Nebo tahle, ale pak tady nebědujte, že musíte vyměnit FAP v lepším případě za 20 000 Kč. U Japonců násobně více. Fertig.
reagovat