0
zpět
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 fap filtr

kategorie zařazení tématu: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla
peugeman
počet příspěvků12
datum registrace17.01.2015
Úterý 10.02.2015 21:35, Peugeot 407 fap filtr
Zdravim, mam nove peugeot 407 sw 2.0 Hdi 100 kw, mam ho z bazaru, takze nevim kdo jak se o neho staral

Moje otazka fap ma nejaka aditiva? Jak poznam jestli jeste jsou respektive kde ta nadobka je? Popr. Jaka to jsou aditiva a kde se daji sehnat

Diky moc
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 11.02.2015 08:10, RE: Peugeot 407 fap filtr
peugeman napsal:
Zdravim, mam nove peugeot 407 sw 2.0 Hdi 100 kw, mam ho z bazaru, takze nevim kdo jak se o neho staral Moje otazka fap ma nejaka aditiva? Jak poznam jestli jeste jsou respektive kde ta nadobka je? Popr. Jaka to jsou aditiva a kde se daji sehnat Diky moc


O FAP se nijak nepostaráte... Prostě až se rozsvítí kontrolka, tak je třeba sledovat hlášení na dispeji. Nedostatek (resp poslední 1/8, dojezd min 10tkm) bývá označeno hlášením ve smyslu "additive level low" nebo tak nějak. Objem je tuším něco kolem 5l, sazba je zhruba 3tKč - aut. servis. Vystačí dle stylu jízdy (a četnosti tankování) na cca 150 tkm. Servis většinou přitom dělá mechanickou regeneraci filtru (2tKč). Při používání naftového vozidla k účelům, ke kterým bylo stvořeno (dlouhé jízdy nejlépe v ustáleném režimu), se jedná o naprosto banální záležitost, hystericky nafouknutou lidmi, kteří o tom maximálně slyšeli v hospodě, nebo lidmi, kteří si pořídí naftu s filtrem na poskakování 10tkm/rok po městě v bláhové iluzi, že ušetří.
reagovat
peugeman
počet příspěvků12
datum registrace17.01.2015
Středa 11.02.2015 08:41, fap aditiva reakce
Ok, diky za super vycerpavajici odpoved

Bohuzel mam auto jako 2. takze jeho nejcastejsi cesty jsou 17 km do prace, takze jsem ten druhej pripad, kterej si mel koupit nejspis druhy auto v benzinu

Na druhou stranu ja jsem naftovej clovek, takze u me byla nafta jasna volba a cas od casu taky pezotkoj doprejeme delsi trasu no a pri nejhorsim si nejaky to reseni s fapem zacaluju za to paradni svezeni mi to stoji

Diky at se dari a dobre se jezdi
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 11.02.2015 12:50, RE: fap aditiva reakce
peugeman napsal:
Ok, diky za super vycerpavajici odpoved Bohuzel mam auto jako 2. takze jeho nejcastejsi cesty jsou 17 km do prace, takze jsem ten druhej pripad, kterej si mel koupit nejspis druhy auto v benzinu Na druhou stranu ja jsem naftovej clovek, takze u me byla nafta jasna volba a cas od casu taky pezotkoj doprejeme delsi trasu no a pri nejhorsim si nejaky to reseni s fapem zacaluju za to paradni svezeni mi to stoji Diky at se dari a dobre se jezdi


Tak 17km není úplně málo, navíc benzín v pežotu není žádná výhra. Dvoulitr je po posledním emisním zásahu chcíplej, 2,2 i přes proměnnou délku sání žere ve městě jak prokoplej. Jedině 3,0V6 s plynem, těch je ale zoufale málo... FAP u pežotu je komplet řešitelnej za nějakých 7 tis, taková Honda je někde na 50. Ať se daří...
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 12.02.2015 07:43, RE: Peugeot 407 fap filtr
peugeman napsal:
Zdravim, mam nove peugeot 407 sw 2.0 Hdi 100 kw, mam ho z bazaru, takze nevim kdo jak se o neho staral Moje otazka fap ma nejaka aditiva? Jak poznam jestli jeste jsou respektive kde ta nadobka je? Popr. Jaka to jsou aditiva a kde se daji sehnat Diky moc


A má vůbec váš vůz FAP.Pokud byl jako nový zakoupen v ČR,tak verze 100 kw tento filtr neměly.
reagovat
peugeman
počet příspěvků12
datum registrace17.01.2015
Čtvrtek 12.02.2015 09:12, pritomnost fapu v 407
Ano, fap moje auto ma. Bylo jako nove koupeno v nemecku kde jezdilo 5 let. Pote bylo prevezeno do cr.

Nechal jsem si proverit vin v peugeotu - tak mi fap potvrdili.

Je to i poznat ptze pri regeneraci to cuka, kolisaji otacky na volnobeh a i okamzita spotreba na pal pc vzrusta dale v koncovce vyfuku nemam zdaleka tolik sazi jako u focusu 1.8 tdci, ktery fap nema

reagovat
dagosekanny
počet příspěvků6
datum registrace14.05.2014
Čtvrtek 12.02.2015 09:33, fap
tak ho nechte odstranit a je po problému...mám ho na C5 2,2 odstraněn a je po potížích.Nekouří ani při zátěži..,na STK by s tím neměl být problém,když tam ten obal zůstane.Odstranění a oblbnutí jednotky aby nic nesvítilo okolo 5.tis a je to na furt...
reagovat
Fanda
počet příspěvků551
datum registrace28.09.2008
Čtvrtek 12.02.2015 09:52, RE: fap
dagosekanny napsal:
tak ho nechte odstranit a je po problému...mám ho na C5 2,2 odstraněn a je po potížích.Nekouří ani při zátěži..,na STK by s tím neměl být problém,když tam ten obal zůstane.Odstranění a oblbnutí jednotky aby nic nesvítilo okolo 5.tis a je to na furt...


Již brzo by se mělo začít měřit podle nových pravidel a vozy s odstraněným filtrem by neměly projít,ale u nás se bohužel zase nejspíš najde způsob,jak to obejít.
reagovat
Duval
počet příspěvků30
datum registrace15.05.2013
Čtvrtek 12.02.2015 12:09, FAP
Super napsané, jednoduché, výstižné, přesné. Je to marné, je to marné, je to marné. Bohužel jsou mezi námi nemyslící tvorové, kteří si kupují auta Ochcávka 2,0 TDi, Prasát 2,0 TDi, Ford Mondeo 2,0 TDCi, Opel Insignia 2,0 CDTi, Peugeot 407, Citroen C5 2,0 HDI apod. s najetými 200 000 km a více a pak s tím jezdí pro limonády do supermarketu 2 km tam, 2 km zpět. O víkendu s tím jedou na houby a pro hůj na pole a pak se diví, co že jim to FAP dělá, proč se odporoučel. Kdo nenajede alespoň 20 000 km za rok, tahle auta nedávají smysl. Lidi, používejte hlavu, tahle auta jsou dělána na nálety 80-100 000 km ročně nejlépe po dálnici pro fleetové nebo firemní zákazníky, kde se počítá, že tohle auto je max. 4 letech odjeté, v pohodě vydrží 300 000 km, což jich většina má nejeto. Pak nastupují soukromníčci a ti se pak takhle trápí. Je třeba si uvědomit realitu, že těm jsou určena jiná auta. Nebo tahle, ale pak tady nebědujte, že musíte vyměnit FAP v lepším případě za 20 000 Kč. U Japonců násobně více. Fertig.
reagovat
Duval
počet příspěvků30
datum registrace15.05.2013
Čtvrtek 12.02.2015 12:12, Fap
Už aby to bylo a tyhle smraďochy aby vyřadili z provozu.. Dementi si koupí auto s FAPem a pak ho nechají vykuchat. To je jako bych si koupil kabriolet a pak si tam dodatečně přivařil střechu. Český vidlák je prostě vidlák, každý by chtěl jezdit károu střední třída a výše s naftovým motorem, ale platit za údržbu už se vidlákovi nechce, natož za výměnu FAPu.
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 12.02.2015 12:28, RE: fap aditiva reakce
Pepe napsal:
peugeman napsal:
Ok, diky za super vycerpavajici odpoved Bohuzel mam auto jako 2. takze jeho nejcastejsi cesty jsou 17 km do prace, takze jsem ten druhej pripad, kterej si mel koupit nejspis druhy auto v benzinu Na druhou stranu ja jsem naftovej clovek, takze u me byla nafta jasna volba a cas od casu taky pezotkoj doprejeme delsi trasu no a pri nejhorsim si nejaky to reseni s fapem zacaluju za to paradni svezeni mi to stoji Diky at se dari a dobre se jezdi
Tak 17km není úplně málo, navíc benzín v pežotu není žádná výhra. Dvoulitr je po posledním emisním zásahu chcíplej, 2,2 i přes proměnnou délku sání žere ve městě jak prokoplej. Jedině 3,0V6 s plynem, těch je ale zoufale málo... FAP u pežotu je komplet řešitelnej za nějakých 7 tis, taková Honda je někde na 50. Ať se daří...

Trochu offtopic. Mam motor 2.0i a netvrdil by som ze je priduseny. Staci sa pozriet na zrychlenie, max rychlost a v takmer vsetkom je vlastne lepsi ako 2.0Hdi s rovnakym vykonom, takze ak je podla vas pomaly, tak to HDI musite asi tlacit dokopca. Nemam rad ked niekto hovori o krcmovych reciach, a sam tam evidentne zbiera poznatky. Jediny udaj, v ktorom bol pomalsi, je zrychlenie z 80 na 120 na 5 rychlostny stupen. Meral to clovek, co ma asi taktiez rad naftaky a ich "tah odspodu". Neviem, preco to iste nemeral na 3 rychlostnom stupni. Asi by nevidel na stopky v tom ciernom dyme. Auto je s tymto motorom na volnobeh zvnutra nepocutelne, manzelka ho uz parkrat za behu aj nastartovala. Takto ticho je asi do 3000 otacok. Je to jednoducho z mojho pohladu uplne iny komfort ako na nejakom dieseli. Ale taktiez nejazdim 50 000 za rok, mozno okolo 20t to ale bude. Za naftaka by som ho urcite nevymenil, uz len kvoli tomu pocitu, ze ked chcem prebehnut a dupnem na pedal, tak ta sila graduje do 7t otacok. To na naftaku clovek nezazije, ak nejazdi na audi z lemans.
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Čtvrtek 12.02.2015 15:48, Nafta vs Benzín
A už je to tu zase, boj odpůrců a přívrženců nafty. Upřímně, ať si každý dělá co chce. FAP je zlo sám o sobě. Vyrábí podstatně větší množství nanočástic, než samotný motor a my to pak dýcháme. A je tak úplně jedno, jestli tam je nebo ne, protože je to humus tak jako tak. A upřímně, benzíny na tom jsou teď dost podobně, zvláště ty s přímým vstřikováním. Takže bych se tu být rádoby ekologem klidnil, protože je to zbytečné řešit. Pokud vás to štve, dejte všem peníze na elektromobil a bude klid.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 12.02.2015 16:10, RE: fap aditiva reakce
Citroenak napsal:
Pepe napsal:
peugeman napsal:
Ok, diky za super vycerpavajici odpoved Bohuzel mam auto jako 2. takze jeho nejcastejsi cesty jsou 17 km do prace, takze jsem ten druhej pripad, kterej si mel koupit nejspis druhy auto v benzinu Na druhou stranu ja jsem naftovej clovek, takze u me byla nafta jasna volba a cas od casu taky pezotkoj doprejeme delsi trasu no a pri nejhorsim si nejaky to reseni s fapem zacaluju za to paradni svezeni mi to stoji Diky at se dari a dobre se jezdi
Tak 17km není úplně málo, navíc benzín v pežotu není žádná výhra. Dvoulitr je po posledním emisním zásahu chcíplej, 2,2 i přes proměnnou délku sání žere ve městě jak prokoplej. Jedině 3,0V6 s plynem, těch je ale zoufale málo... FAP u pežotu je komplet řešitelnej za nějakých 7 tis, taková Honda je někde na 50. Ať se daří...
Trochu offtopic. Mam motor 2.0i a netvrdil by som ze je priduseny. Staci sa pozriet na zrychlenie, max rychlost a v takmer vsetkom je vlastne lepsi ako 2.0Hdi s rovnakym vykonom, takze ak je podla vas pomaly, tak to HDI musite asi tlacit dokopca. Nemam rad ked niekto hovori o krcmovych reciach, a sam tam evidentne zbiera poznatky. Jediny udaj, v ktorom bol pomalsi, je zrychlenie z 80 na 120 na 5 rychlostny stupen. Meral to clovek, co ma asi taktiez rad naftaky a ich "tah odspodu". Neviem, preco to iste nemeral na 3 rychlostnom stupni. Asi by nevidel na stopky v tom ciernom dyme. Auto je s tymto motorom na volnobeh zvnutra nepocutelne, manzelka ho uz parkrat za behu aj nastartovala. Takto ticho je asi do 3000 otacok. Je to jednoducho z mojho pohladu uplne iny komfort ako na nejakom dieseli. Ale taktiez nejazdim 50 000 za rok, mozno okolo 20t to ale bude. Za naftaka by som ho urcite nevymenil, uz len kvoli tomu pocitu, ze ked chcem prebehnut a dupnem na pedal, tak ta sila graduje do 7t otacok. To na naftaku clovek nezazije, ak nejazdi na audi z lemans.


Jezdil jsem s 2,0i 1999 (99kW) a 2,0i facelift (100kW), takže budu tvrdit, že je přidušený. Nechápu proto ty kecy o krčmách. Jedna věc jsou čísla, druhá samotné chování. Kdo měl možnost srovnání, tak měl stejný názor. A k tomu tichu - stejné ticho slyším v dálniční 130 ve své 2,2 HDI. Resp. jen aerodynamický "svist" od zrcátek. On ten vyvažovací hřídel udělá svoje. Jsou to moje VLASTNÍ ZKUŠENOSTI, tak nechápu, co ta omáčka k tomu. Vaše nadšení z benzínové C5 je hezký, ale není mi úplně jasné, co dělá v diskuzi o FAPu. Asi nějaká obscese. Co takhle ruční brzda, klapky v dvouzónové klimě? Tam už to nadšení trošku padá.... Btw: manželce vysvětlete, že tomu budíku s číslíčkama (vlevo?) se říká otáčkoměr, a když rafička není na nule, tak motor běží
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 12.02.2015 17:05, benzin vs nafta
S tymi modernymi turbo benzinami suhlasim vo vsetkom. Naozaj neviem,do coho pojdem po tomto aute.Zial,dobe je teraz 'ekologicka',takze co2 je nepriatel. Nejake nanocastice,co realne ludi zabijaju si nikto nebude vsimat.Dolezite je nechat si od europskeho parlamentu vtlacit do vyfuku handru a hovorit o tom,aky som ekolog.
Mne teda ten dvojliter priduseny nepride,aj ked z naftakov som dlhsie jazdil len na xsare 66kw. Skusal som ale aj novy golf naftu 120 kw,a to bola podla mna strasna bieda. Ale je zbytocne sa hadat. Som rad ze mate pocit, ze vasa naftova kara ma vyssi vykon. Moze to pramenit aj z toho, ako ste s tym benzinom jazdili. A ako som spominal,keby som jazdil viac po dialniciach,asi by sa mi naftak hodil. Vsetky ostatne rezimy ale naftak trpiet jednoducho nebudem.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Čtvrtek 12.02.2015 21:37, RE: benzin vs nafta
Citroenak napsal:
S tymi modernymi turbo benzinami suhlasim vo vsetkom. Naozaj neviem,do coho pojdem po tomto aute.Zial,dobe je teraz 'ekologicka',takze co2 je nepriatel. Nejake nanocastice,co realne ludi zabijaju si nikto nebude vsimat.Dolezite je nechat si od europskeho parlamentu vtlacit do vyfuku handru a hovorit o tom,aky som ekolog. Mne teda ten dvojliter priduseny nepride,aj ked z naftakov som dlhsie jazdil len na xsare 66kw. Skusal som ale aj novy golf naftu 120 kw,a to bola podla mna strasna bieda. Ale je zbytocne sa hadat. Som rad ze mate pocit, ze vasa naftova kara ma vyssi vykon. Moze to pramenit aj z toho, ako ste s tym benzinom jazdili. A ako som spominal,keby som jazdil viac po dialniciach,asi by sa mi naftak hodil. Vsetky ostatne rezimy ale naftak trpiet jednoducho nebudem.


Mezi roky 1999 a 2000 byl krok (mezi eurama) v 2,0i - 99 vs 100 kW, OBOJE BENZÍN. Nikdo tu naftu s benzínem nesrovnával, asi chyba v překladu . Ten 99 kW (euro 3?) byl daleko živější, než 100kw (euro 4). Oboje BENZÍN, proboha!!!!. Tak se v tom svez, třeba mi dáš za pravdu. Facelift 406 v r. 2000 byl možná trochu těžší, tak to mohlo sežrat 1 kW výkonu jako nic.
reagovat
peugeman
počet příspěvků12
datum registrace17.01.2015
Čtvrtek 12.02.2015 21:50, diesel vs. benzin
Tak mi nejak unika kde jste vzal tu informaci, ze tady beduju na fap.. ja jsem se tu pouze slusne zeptal na par info o peugeotackych fapech.. na tuto informaci mi zde odpovedel Pepe za co mu dekuju a nepotrebuju aby se tu kvuli tomu do sebe lidi navazeli kdo jezdi s dieselem na houby a kdo zase s benzinakem po dalnici..

Jen pro vasi informaci muj faj zatim slape, nezaznamenal jsem s nim jediny problem a to i pres to, ze jsem soukromnicek, ktery si koupil toto auto na 17 km do prace pro svou pritelkyni..

Kez by se do sebe uz prestali navazet motoriste s odlisnymi druhy palivi.. to se nam vsak nikdy nesplni
reagovat
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Čtvrtek 12.02.2015 21:59, nafta vs benzin
Tak v tychto som sa neviezol. Moj ma 103 kw a variabilne casovanie ventilov, zacal sa do c5 montovat po facelifte 2005, a jeho vykon a spotreba su podla mna vyborne. Len som to chcel uviest na spravnu mieru. Kazdemu jednoducho vyhovuje nieco ine. Okolo mna je vela ludi, ktory sa uz na dieseli popalili, preto mi ta sanca, ze sa nieco pokazi nepride ako krcmove reci. A mne taktiez viac vyhovuje charakteristika benzinoveho motora. A este dam malu statistiku z nasej firmy. Posledne 2 golfy a passat co sme mali jazdili okolo 40t km rocne vacsinou po dialniciach. Po troch rokoch sluzby a pravidelnom servise vo VW jeden golf zostal stat na dialnici 3x, druhy golf a passat po 1x. Neviem ci je to dobre, ale boli to nove auta. Nechcel by som zistovat,ako na tom budu ojazdene...
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.