Zdeny60 napsal:
Alw howno, s odpuštěním. Kdyby so někde nečetl, tak o tom ani nevíš a mám zase jen dojem, že scházejí kydači.
Plyn je sice elektronický, ale reakce je zcela normální, prodleva není a pokud ji někdo cítí, tak si ji spíše namlouvá.
Vzhledem k tomu, že všechna auta, která jsem řídil měla plyn poctivý, lanový, tak tohle nemohu komentovat úplně z vlastních zkušeností, ale mám pár přátel, kteří jezdili amatérské závody s různými vozy a na elektrický plyn vždycky neskutečně nadávali, a to zejména kvůli prodlevě. Stejně tak nadávali na stříkačky, které se nedaly natvrdo nastavit.
Já taky slýchám lidi tvrdit, že nepoznají, jestli jim klima jede nebo ne, jestli mají auto naložený nebo ne, ale já tohle prostě poznám, poznám, když se na auto musí víc šlapat než obvykle, stejně jako cítím tu lenost ve městě po dlouhých štrekách a obráceně tu mrštnost a jsem si stoprocentně jistý, že bych poznal prodlevu na plynu. Nevím, zda bych ji přiřadil el. plynu nebo jiným součástem motoru.
Apropos zkuste někdy při předjíždění přišlápnout plyn, mírně ho odlehčit a přišlápnout znova. To zrychlení při tom druhém přišlápnutí bude mnohem razantnější, ale kdo by to chtěl razantní hned od začátku, měl by se vrátit ke karburátoru. Moderní motory mají spoustu moderních prvků, ale některé vlastnosti mají horší než klasika a zrovna rychlosti reakcí jsou jedním z nich.