0
zpět
 

diskuze k tématu: motorizace ročního auta

kategorie zařazení tématu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
herkner
počet příspěvků1
datum registrace16.05.2011
Středa 24.04.2013 14:25, motorizace ročního auta
dobrý den, rád bych koupil roční vůz, vybírám mezi Peugeot 5008 a C4 grand Picasso. Tady mám asi jasno, nad čím ale váhám je motorizace. Roční nájezd cca 20-25 000 asi ukazuje spíš na naftu. Trošku se bojím nákladů na případné poruchy u dieselu, ovšem netuším zda u benzinových to už ted není podobné. Váhám i nad výkonem, zda volit verzi 110 nebo 88kW (u nafty). Osobně mi přijde 88 málo. Jsou s tím nějaké zkušenosti? Díky za radu.
reagovat
Pepe
počet příspěvků1136
datum registrace09.05.2007
Středa 24.04.2013 18:46, RE: motorizace ročního auta
herkner napsal:
dobrý den, rád bych koupil roční vůz, vybírám mezi Peugeot 5008 a C4 grand Picasso. Tady mám asi jasno, nad čím ale váhám je motorizace. Roční nájezd cca 20-25 000 asi ukazuje spíš na naftu. Trošku se bojím nákladů na případné poruchy u dieselu, ovšem netuším zda u benzinových to už ted není podobné. Váhám i nad výkonem, zda volit verzi 110 nebo 88kW (u nafty). Osobně mi přijde 88 málo. Jsou s tím nějaké zkušenosti? Díky za radu.


Na víkend jsem měl půjčený P 5008 s 2,0HDi 110kW, povozil jsem se i s rodinou, následně nové objednal... Sice v benzínu (kvůli nájezdu), ale srovnatelný výkonem. Ale z5 k naftě - tahle motorizace mi přijde tak akorát, svižná i v plném obsazení, jízní vlastnosti (na krabici) výborné, spotřeba pod 7l/100km (když jsem auto přebíral, mělo najeto 200km, když jsem ho vracel, tak o 1000 víc ). Jízda dálnice, okresky, město, kopec nekopec, bůhví jak jsem to nešetřil (po zahřátí, samozřejmě).
Jděte do nafty, na takhle mladém autě se nemá co po.rat - jen aby to nebyla zhuntovaná předváděčka, ale to je to riziko při koupi ojetiny... Ale přijde mi, že roční auto nebude o tolik levnější, než dneska nové.
reagovat
smazaný uživatel
počet příspěvků
datum registrace
Pátek 31.05.2013 20:29, Re:
Dobrý den. Váš roční nájezd je pro volbu, zda-li volit naftový nebo benzinový motor, hraniční. Pokud skutečně preferujete diesel, na běžné jezdění Vám postačí 1.6 HDi s 88 kW výkonu. Pokud chcete opravdu svižné svezení volte silnější dvoulitr. Dieselový motor je z hlediska drahých závad opravdu rizikovější. Zážehových jednotek VTi se určitě bát nemusíte, jsou spolehlivé.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.