M.See napsal:
Duplicita: paralelu s HDi beru vážně, 1,6THP je sice motor roku ale zároveň tak nedořešenej, že spoustu lidí, jako teď zakladatel tématu, neví, co si má myslet. Pakliže se THP nemá dle tebe na 200tkm šanci dostat, tak to pardon, ale to není motor, ale shit, který deklasuje jméno Peugeot.Otázkou je proč těch pár šašků z vedení PSA dostalo právo takový motor dostat do výroby.Jak už jsem psal párkrát předtím, PSA v minulosti vyrábělo řadu výborných TU i XU motorů které spolehlivostí předčí vše v současnosti v PSA vyráběné, snad by nebyl takový problém na tyto řady aplikovat EURO 5 popř. výše.To co se týká fatálních problémů s povolením hnacího kola rozvodů a následků tohoto, nebo jen faktem, že "EGR" zde je aplikový právě do časování sací vačky, čili díky přímému vstřiku (resp nemožnosti humus spláchnout) se motor značně zakarbonuje, to vše jsou bonusy, které při 200+ PS si budoucí majitelé jen užívají o to více. Proč je řešení "EGR" takovýmto způsobem a proč se nevyřeší třeba dodatečnými vstřiky, to je mi záhadou, leč to majitele trápit nemusí.Takže zpět k tématu - pakliže myslíš že THP 150 nebo 200, resp nedejbože RCZ-R je správná volba, a Optiway, který tuto lobby lidí kteří nechápou (nebo záměrně nechtějí chápat) důsledky, posune ještě o level dále, tak doporučuj a vychvaluj. Ok, respektuju tvůj názor.Ten můj je opačný.
Nikdo ti ho nebere. Je vidět, že když nechceš, tak to nepochopíš... Píšu, že když si někdo koupí nový THP do volnočasovýho auta, tak než se dostane k 200tkm, uteče v každým potoce spousta vody. Proč by mě mělo zajímat, jak na tom motor bude ve 200-250tkm, když s ním manželka najede těch 17tkm/rok, po 5 letech (skončení Optiwaye) ho vyměníme za nové? Tyhle starosti fakt nechám někomu jinýmu - třeba tobě
Btw - každej lišák chválí svůj ocas, ne?