mufik.martin napsal:
Ja osobne jsem nikdy nemel jine auto nez bazarove a nikdy nebyl zasadnejsi problem. Vzdycky jsem vedel co me ceka, rozvody, olej, kapaliny, plus jsem mel rezervu na nejake opravy kdyby neco odeslo. Auta jsem mel i bourana, ale nikdy slepovana ze 2 aut. Bud to chce autum rozumet alespon trosku a nebo si vzit mechanika nebo si odvezt auto do nejakeho servisu a nechat ho pred koupi prohlednout. Servisku nechat eventuelne overit a je to. Ale jestli nekdo koupi auto svarene ze 2 co ma X krat stoceny ...
No tehdy jsem tohle auto z polního bazaru nekoupil, ten bazarník ve mě nebudil moc důvěru. Pak mám obecně pochyby o autech z bazarů s velkou autodílnou na 2 auta. Jinak to auto viselo na tipcarsu 1,5 roku a spadlo mezitím o 100 tisíc dolů.
Nakonec jsem sehnal Mazdu 6 od autorizovaného dealera. Bylo u něj nové prodané a celou dobu servisované. A hlavně s roční zárukou a garančkou před prodejem gratis. Cena byla o 5 tisíc nižší než v tom polním bazaru a dokonce combi vs. hatchback. Roční záruku jsem bez problémů využil na opravu kapající klimy a zatuhlé zadní okénko. Jinak autu nic není, tlumiče OK, 2x STK bez problémů.
Jo jinak moje 1. auto z AAAček bylo slepené ze 2 aut. To jsem zjistil docela pozdě. Prý to byla ale slušná práce podle garážisty, který se svařováním prý kdysi taky živil. Ale stálo jen 59 tisíc a 7 let celkem sloužilo a zásadnější problém taky nemělo