0
zpět
 

diskuze k tématu: Jak dosáhnout nižší spotřeby u Renaultu Clio 1,2i?

kategorie zařazení tématu: poradna, vše o spotřebě, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 19:33, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napsal:
Manželce jsem pořídil místo jejího Peugeotu 207 cc s motorem 1,6 bez turba s automatickou převodovkou (cca 115 koní) nový model Z4 se základním benzínovým šestiválcem 2,5 (204 koní). Měla velký strach ze spotřeby, nicméně její jízdní průměr s Peugeotem byl 9,5 l a se Z4 je to 10,2. Dynamika je jako z jiné planety. Malý obsah znamená jenom jednu výhodu - nízkou pojistku...
Souhlas. Se svojim ST220(3.0V6) mám spotřebu +-10l, když chci tak umím jet za 8,5l, a když chci tak taky za 15l a klidně výš a nijak mě to netrápí, protože shodou okolností jsem měl chvíli toto Clio(akorát novější facelift) s tím samým motorem jako firemní a jezdil jsem v průměru lehce přes osm litrů při téměř nulovém výkonu, např. jízda po dálnici byla vskutku utrpením a při snaze alespoň zdánlivě udržet tempo spotřeba letěla k 10l a to nemluvím o jízdě se zapnutou klimatizací, takže takto malý obsah tak jedině do města na nákupy, nebo pro toho kdo chce mermomocí ušetrřit na pojistce, jinak v tom nevidim hlubší smysl.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 20:18, RE: Renault
centaur napsal:
Do sprintmonitoru většinou přispívají takoví exoti jako jsi ty(vis.tvoje mazda)takže taková statistika je na dvě vjeci.
Tak do spriNtmonitoru možná přispívají exoti, ale tady se bavíme o spritmonitoru(.de).
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 20:58, RE: Malý motor malá spotřeba
michalst napsal:
Souhlas. Se svojim ST220(3.0V6) mám spotřebu +-10l, když chci tak umím jet za 8,5l, a když chci tak taky za 15l a klidně výš a nijak mě to netrápí, protože shodou okolností jsem měl chvíli toto Clio(akorát novější facelift) s tím samým motorem jako firemní a jezdil jsem v průměru lehce přes osm litrů při téměř nulovém výkonu, např. jízda po dálnici byla vskutku utrpením a při snaze alespoň zdánlivě udržet tempo spotřeba letěla k 10l a to nemluvím o jízdě se zapnutou klimatizací, takže takto malý...
spotřeba je u novějšího auta ten téměř nejmenší náklad. když se vezme servis, pojistka, gumy a hlavně pokles ceny, tak ta spotřeba je fakt zanedbatelná
když si vezmu že najezdím cca 10 k ročně se spotřebou 12-13l, že můžu brát benzín u jakékoliv benzínky protože us norma je 91, že za necelé 4 roky co ho mám mě servis stál včetně dvou sad dvacítek gum s přezouváním, oleji, filtry, geo atd sotva 50k, benzín cca 150k a pov.ruč. 14k a za stejnou dobu pokles hodnoty je min. 350k (a to jsem kupoval předváděčku), tak mě ta spotřeba je skutečně u zadele a za ten klid mě to stojí, že nastartuju i v mínus dvaceti, že nemusím hlídat kde natankuju, že se nemusím bát kde se mi co vysype...jo, zlatý benzínový atmosféry, bez turb a přímovstřiku...a nejlíp japonský.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 22:14, RE: Renault
Citroenář napsal:
7.4??? To je opravdu dost když vezmu že C3 1.1 bere 6 litrů kombinovaná a to i s častou jízdou na dálnici.

Moje rada? Nekupovat "rencky". Levné auto, na kterém potom značně připlatíte na servisu a se spotřebou na tom nejsou také nejlíp.
U tohoto dotazu bude problém mezi sedačkou a volantem. Mám 1,2 s 55kw výkonu v Modusu (což je krabice) a jezdím v kombinaci za 6,0-6,3 podle toho zda v létě běží klima. Clio s tímto motorem jsem měl půjčené 14 dnů a spotřeba byla 5,7 s nezajetým motorem. Ale pobavil jste mne - citroenář radí "nekupujte Renaulty" - opravdu k smíchu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 22:24, RE: Malý motor malá spotřeba
tomaskrtek napsal:
spotřeba je u novějšího auta ten téměř nejmenší náklad. když se vezme servis, pojistka, gumy a hlavně pokles ceny, tak ta spotřeba je fakt zanedbatelná
když si vezmu že najezdím cca 10 k ročně se spotřebou 12-13l, že můžu brát benzín u jakékoliv benzínky protože us norma je 91, že za necelé 4 roky co ho mám mě servis stál včetně dvou sad dvacítek gum s přezouváním, oleji, filtry, geo atd sotva 50k, benzín cca 150k a pov.ruč. 14k a za stejnou dobu pokles hodnoty je min. 350k (a to jsem kupoval p...
Amen.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 22:26, RE: Malý motor malá spotřeba
michalst napsal:
Souhlas. Se svojim ST220(3.0V6) mám spotřebu +-10l, když chci tak umím jet za 8,5l, a když chci tak taky za 15l a klidně výš a nijak mě to netrápí, protože shodou okolností jsem měl chvíli toto Clio(akorát novější facelift) s tím samým motorem jako firemní a jezdil jsem v průměru lehce přes osm litrů při téměř nulovém výkonu, např. jízda po dálnici byla vskutku utrpením a při snaze alespoň zdánlivě udržet tempo spotřeba letěla k 10l a to nemluvím o jízdě se zapnutou klimatizací, takže takto malý...
U vašeho Clia byl zakopaný velký pes - bylo firemní a jak známo (a v čechách zvláště) z cizího krev neteče. Bývalý kolega tak jezdil s firemní octavií 1,9 TDI za 9,1 na sto - do té doby jsem to považoval za nemožné. O potřebě výkonu rozhoduje především určení vozu a tohle auto s tímto motorem není určeno pro dálnice - je určeno do města a příměstského provozu. Stejně tak vaše ST220 je ve městě k ničemu, protože jeho výkon nikdy nevyužijete. Já si Modus se stejnou motorizací koupil - racionálně jsem zhodnotil k čemu bude auto sloužit - k cestě na nákup opravdu objem 3,0 nepotřebuji. Naopak na dálnici mám dieselové kombi a na výlety SUV - chce to jen před koupí trochu přemýšlet.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 02.06.2011 22:30, RE: Malý motor malá spotřeba
Pavlik napsal:
U vašeho Clia byl zakopaný velký pes - bylo firemní a jak známo (a v čechách zvláště) z cizího krev neteče. Bývalý kolega tak jezdil s firemní octavií 1,9 TDI za 9,1 na sto - do té doby jsem to považoval za nemožné. O potřebě výkonu rozhoduje především určení vozu a tohle auto s tímto motorem není určeno pro dálnice - je určeno do města a příměstského provozu. Stejně tak vaše ST220 je ve městě k ničemu, protože jeho výkon nikdy nevyužijete. Já si Modus se stejnou motorizací koupil - racionálně ...
Takže koupit si tři auta je racionální rozhodnutí, zatímco jedno univerzální je blbost
Pavlíku, ty jsi génius! A to se vyplatí!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 08:26, RE: Malý motor malá spotřeba
Pavlik napsal:
U vašeho Clia byl zakopaný velký pes - bylo firemní a jak známo (a v čechách zvláště) z cizího krev neteče. Bývalý kolega tak jezdil s firemní octavií 1,9 TDI za 9,1 na sto - do té doby jsem to považoval za nemožné. O potřebě výkonu rozhoduje především určení vozu a tohle auto s tímto motorem není určeno pro dálnice - je určeno do města a příměstského provozu. Stejně tak vaše ST220 je ve městě k ničemu, protože jeho výkon nikdy nevyužijete. Já si Modus se stejnou motorizací koupil - racionálně ...
Pavliku, pokud dobře čtete, tak jsem napsal, že malý obsah se hodí akorát do města na nákupy apod., pak mi to smysl dává. Jinak moje ST220 není ve městě uplně k ničemu, když nepočítám zvýšenou spotřebu(proto zde ten malý obsah dává smysl) a občasné problémy s parkováním kvůli délce vozu(combi téměř 5m) má to ale výhodu, že zařadíte trojku a díky sametovému chodu a tahu již od volnoběžných otáček motoru V6 otáček jedete stále, pokud nezastavíte úplně. No ale naštěští mám před barákem i služební auto, takže ho na popojíždění do města zas tolikrát netrápim... :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 14:12, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napsal:
Takže koupit si tři auta je racionální rozhodnutí, zatímco jedno univerzální je blbost
Pavlíku, ty jsi génius! A to se vyplatí!
Nejsem génius, jen používám auta podle jejich určení - zda se to finančně vyplatí nechte prosím na mě. Kdybych chtěl univerzální auto, koupil bych kombi střední třídy s dieselem - musel bych sice slevit z některých nároků, ale pro mé účely by bylo dostačující.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 16:06, RE: Malý motor malá spotřeba
Pavlik napsal:
Nejsem génius, jen používám auta podle jejich určení - zda se to finančně vyplatí nechte prosím na mě. Kdybych chtěl univerzální auto, koupil bych kombi střední třídy s dieselem - musel bych sice slevit z některých nároků, ale pro mé účely by bylo dostačující.
Pavlíku, píšet, že nač je kolegovi dobré třílitrové mondeo do města. A že vy máte tři auta, podle způsobu určení, jedno na nákupy, druhé na dálnici /dieselové kombi - zdá se, že dieselové kombi je na nákupy nevhodné/ a SUV na výlety /zdá se, že s SUV se nedá jet ani po dálnici, ani na nákup, což víceméně potvrzuje moje myšlenky/.
Když odhlédnu od toho, jaká je to nebetyčná kravina, nechápu, jak s takovým uvažováním můžete někoho kádrovat jaké má auto na nákupy. Já jezdím na nákupy s pětilitrem, a to si ku.rva pište že ten výkon využiju! Do každé druhé zatáčky jedu smykem Ale vidím, že to dělám špatně, a že bych si měl ještě pořídit SUV na výlety a malé auto na nákupy. Protože tak je to správně podle tabulek a norem.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 17:46, RE: Malý motor malá spotřeba
michalst napsal:
Pavliku, pokud dobře čtete, tak jsem napsal, že malý obsah se hodí akorát do města na nákupy apod., pak mi to smysl dává. Jinak moje ST220 není ve městě uplně k ničemu, když nepočítám zvýšenou spotřebu(proto zde ten malý obsah dává smysl) a občasné problémy s parkováním kvůli délce vozu(combi téměř 5m) má to ale výhodu, že zařadíte trojku a díky sametovému chodu a tahu již od volnoběžných otáček motoru V6 otáček jedete stále, pokud nezastavíte úplně. No ale naštěští mám před barákem i služební a...
Podle mého je u tohoto vozidla i motoru hodně rozhodující styl jízdy a případně ta klimoška. Já jezdím s Thalií , stejný motor, a malinko těžší vozidlo. A na stylu jízdy a poměru město-okreska záleží snad nejvíce. Pokud trochu přišlápnu, ukazuje mi průměr klidne 8.5 litru na sto ve městě / v zimně při -15 st./ a pokud nepřišlapuji tak 7,3.... . Na dálnici, pokud chci jezdit v rámci možností svižně a přišlapuju plyn, tak mi to ukáže 7 na sto. Pokud jezdím "na úsporu" mám kombinovanou / třetina Praha a zbytek okreska či dálnice/ stabilně 6, 1. Věřím, že spotřeba 7 litrů průměr u tohoto motoru není nic neobvyklého, protože jízda převážně po městě je pro tento motor jako navrtaná díra do nádrže.
A ještě slovíčko pro zastánce velkých obsahů.. Pokud u svého motoru v lété vypnu za jízdy klima, reakce plynového pedálu je neuvěřitelná.jako kdyby Octávii vypadlo z kufru deset pytlů cementu / můžu posoudit jezdím s ní v zaměstnání/.
A těď k váze..můj motůrek 1,2 v Renoltu Thalia také vezl 3 dospělé po dálnici , plný kufr /a že není malý/ . psa a a průměrná spotřeba se zapnutým klima při 130 Km na dálnici a svižně do kopce byla / a to jsem šplhal na rychostní limit /6.5 litru..
Takže radím majitelce Clia : až otočíš klíčkem v zapalování a zařadíš rychlost, sundej tu cihlu z pravé nohy a jezdi jako každý normální člověk...
A ještě pro posměváčky..moje -Thalie má najeto 7.000 takže žádnej vyčochtanej verk, ale celkem v pohodě zajetý auto..a to prej spotřeba ještě klesne..

S pozdravem..ať si každej jezdí s čím se mu líbí, pokud to nebude shnilej střep, hurá za volant...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 18:50, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napsal:
Pavlíku, píšet, že nač je kolegovi dobré třílitrové mondeo do města. A že vy máte tři auta, podle způsobu určení, jedno na nákupy, druhé na dálnici /dieselové kombi - zdá se, že dieselové kombi je na nákupy nevhodné/ a SUV na výlety /zdá se, že s SUV se nedá jet ani po dálnici, ani na nákup, což víceméně potvrzuje moje myšlenky/.
Když odhlédnu od toho, jaká je to nebetyčná kravina, nechápu, jak s takovým uvažováním můžete někoho kádrovat jaké má auto na nákupy. Já jezdím na nákupy s pětilitrem, ...
A jeje. Ono to chce (občas) zapojit tu kuličku na krku. Já ten příspěvek pochopil podle sebe - když jedu o víkendu skákat po městě, vezmu si manželky 1,6, nižší střední, benzín. A jedeme - li někam dál, vytáhnu střední, kombi, 2,2HDi (který přes týden používám pracovně). Když má někdo v rodině víc aut, proč si nevybrat to nejlépe se hodící? Já v tom problém nevidím...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 19:01, RE: Malý motor malá spotřeba
Pepe napsal:
A jeje. Ono to chce (občas) zapojit tu kuličku na krku. Já ten příspěvek pochopil podle sebe - když jedu o víkendu skákat po městě, vezmu si manželky 1,6, nižší střední, benzín. A jedeme - li někam dál, vytáhnu střední, kombi, 2,2HDi (který přes týden používám pracovně). Když má někdo v rodině víc aut, proč si nevybrat to nejlépe se hodící? Já v tom problém nevidím...
Já vidím problém v tom, když někdo tvrdí, že dieselové kombi je na dálnici a SUV na výlet. Mezi těmito dvěma auty či účely použití nevidím vůbec žádný rozdíl. Ale úplně největší rozdíl vidím v tom, když se někdo ptá, proč dotyčný jezdí s třílitrem po městě, že je to zbytečné, že to stejně nevyužije. Připomíná mi to jednu historku, když chytli jednoho bodrého průmyslníka slovenského původu žijícího na jižní moravě v jeho M6 a policajti po chvilce spustili: "haha, na co je Vám takové auto, když to stejně nevyužijete, na co je Vám 500 koní, když můžete jet maximálně 130" a dotyčný na to
"čo vám jebe? chodím na tom aj tristo!"
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 03.06.2011 21:33, "Zvýšená" spotřeba
Cca před 3 týdny jela s mým autem něco vyřizovat manželka a volá mi, že jí přestalo fungovat aktivní řízení, pak to hlásilo ještě nějaké další závady, tak jí říkám - vypni, zapni a uvidíš co se stane, ona to udělala, jela dál, říkala, že už je to dobrý, akorát že to ukazuje nějakou šílenou spotřebu, tak jí říkám, to bude nějaká blbost. Odpoledne se vrátila, dala mi auto, někam jsem jel, pak se dívám nevěřícně na najeté km /vždycky po dotankování nuluju/ a zjistil jsem, že na půl nádrže (65 litrů) auto ujelo 112 km!!!!!
Spotřeba oscilovala mezi 25-40 na sto. Jel jsem za známým, ten to napíchnul, říkal, že jednotka hlásí nějaké chyby na palivovém čerpadle, pokles napětí v klíčku či co, všechno to vymazal a bylo to v pořádku, teda zdálo se mi, že je to o.k.
Od té doby jsem vyjezdil asi 2 nádrže a spotřeba ještě zdaleka není v pořádku, předtím jsem měl běžně dojezd 520-550 km, teď s hrůzou 420... nenapadá mně, co by to mohlo být.... možná čidlo teploty - pořád to jede na sytič...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.06.2011 13:28, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napsal:
Já vidím problém v tom, když někdo tvrdí, že dieselové kombi je na dálnici a SUV na výlet. Mezi těmito dvěma auty či účely použití nevidím vůbec žádný rozdíl. Ale úplně největší rozdíl vidím v tom, když se někdo ptá, proč dotyčný jezdí s třílitrem po městě, že je to zbytečné, že to stejně nevyužije. Připomíná mi to jednu historku, když chytli jednoho bodrého průmyslníka slovenského původu žijícího na jižní moravě v jeho M6 a policajti po chvilce spustili: "haha, na co je Vám takové auto, když to...
Já netvrdím, že se nějakým autem nedá jet po dálnici (nebo jen rychle). Já tvrdím, že auto má nějaký účel, pro který bylo konstruováno a tomu je třeba se přizpůsobit. Já se přizpůsobovat nechci, tak jsem si pořídil tři vozy - kdo je podle vás "normální" a má jeden vůz, musí se přizpůsobit jeho parametrům. Jestliže si koupím auto s motorem 1,2 litru a přitom od něj čekám nějakou dynamiku, nemůžu se divit vysoké spotřebě. Stejně tak je vůz s motorem 3,0 a délkou téměř 5 metrů mnohem vhodnější na dálnici nežli do města. Celé je to jen o rozvaze před nákupem nového (nebo ojetého) vozu - co chci, na co mám, kde a jak to budu používat = co skutečně koupím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.06.2011 20:19, RE: "Zvýšená" spotřeba
Michal napsal:
Cca před 3 týdny jela s mým autem něco vyřizovat manželka a volá mi, že jí přestalo fungovat aktivní řízení, pak to hlásilo ještě nějaké další závady, tak jí říkám - vypni, zapni a uvidíš co se stane, ona to udělala, jela dál, říkala, že už je to dobrý, akorát že to ukazuje nějakou šílenou spotřebu, tak jí říkám, to bude nějaká blbost. Odpoledne se vrátila, dala mi auto, někam jsem jel, pak se dívám nevěřícně na najeté km /vždycky po dotankování nuluju/ a zjistil jsem, že na půl nádrže (65 litrů...
Moje žena je taky schopna jet za dvojnásobek. Tím bych začal
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.06.2011 22:07, RE: "Zvýšená" spotřeba
David V napsal:
Moje žena je taky schopna jet za dvojnásobek. Tím bych začal
No nevím, jestli vaše žena je schopna jezdit za 30 na sto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 04.06.2011 22:13, RE: Malý motor malá spotřeba
Pavlik napsal:
Já netvrdím, že se nějakým autem nedá jet po dálnici (nebo jen rychle). Já tvrdím, že auto má nějaký účel, pro který bylo konstruováno a tomu je třeba se přizpůsobit. Já se přizpůsobovat nechci, tak jsem si pořídil tři vozy - kdo je podle vás "normální" a má jeden vůz, musí se přizpůsobit jeho parametrům. Jestliže si koupím auto s motorem 1,2 litru a přitom od něj čekám nějakou dynamiku, nemůžu se divit vysoké spotřebě. Stejně tak je vůz s motorem 3,0 a délkou téměř 5 metrů mnohem vhodnější na ...
To by mně zajímalo k čemu bylo určeno SUV. Tipuju, že pro idioty. Auto co se tváří jako terénní a přitom se zahrabe na blátivé cestě. A nechápu, proč by se s dieselovým kombi nemohlo jezdit na nákup. A vůbec mi není jasné, proč není auto s pětimetrovou délkou vhodné do města. Chápu, že tohle obvykle řeší ženy, které mají problém zaparkovat mezi dvě auta, ale aby tohle řešil chlap, to mi přijde legrační.
Neřeším, jestli jste normální nebo ne, jenom moc nechápu, nač si kupujete tři auta, když jsou vesměs všechny tři stejné. Pro mně je z hlediska užitné hodnoty stejné SUV jako kombajn diesel, je to prakticky totéž auto. Kdybyste měl dieselového passata a 911ku GT3 RS, trošku by mi to smysl dávalo. Takhle to dělá chlap s koulema, jedno auto pracovní a jedno na zábavu. Ale koupit si nákupní tašku, SUV a dieselové kombi... tipuju, že je Vám tak 60 Pavlíku.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.06.2011 00:21, RE: Malý motor malá spotřeba
Michal napsal:
To by mně zajímalo k čemu bylo určeno SUV. Tipuju, že pro idioty. Auto co se tváří jako terénní a přitom se zahrabe na blátivé cestě. A nechápu, proč by se s dieselovým kombi nemohlo jezdit na nákup. A vůbec mi není jasné, proč není auto s pětimetrovou délkou vhodné do města. Chápu, že tohle obvykle řeší ženy, které mají problém zaparkovat mezi dvě auta, ale aby tohle řešil chlap, to mi přijde legrační.
Neřeším, jestli jste normální nebo ne, jenom moc nechápu, nač si kupujete tři auta, když jsou...
Jestli je podle vás stejné SUV a kombi - nevím co na to říci, snad jen to, že jste v takovém voze nikdy nejel. Na aktivní trávení volného času je SUV mnohem lepší - kolo, paraglide, vybavení na vodu - vše se tam vejde bez složitého skládání, navíc si klidně sjedu až na cílové místo beze strachu že někde nechám nárazník. Podle mého je 5 metrové auto do města nevhodné - nemám problém jej zaparkovat, ale mám problém místo na parkování najít - chápu, že u vás to neřešíte, ve větším městě je to problém (pro moduse najdu místo mnohem snáze). PS: Bohudíky jsem nikdy nezapadal do škatulky "chlap s koulema" - na základě zkušeností s takovým typem lidí mi naskočí představa: plešatějící stárnoucí muž který se nedokáže vyrovnat se svým věkem. Naštěstí jsem mladší, takže se mě to zatím netýká .
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 05.06.2011 01:06, RE: "Zvýšená" spotřeba
Michal napsal:
No nevím, jestli vaše žena je schopna jezdit za 30 na sto
Jasně, byl to vtip, nicméně to zmíněné čidlo teploty není úplně mimo mísu. Já to u předchozího auta měl a uchlastávalo se to tolik, že během ohřátí to začalo vynechávat a až se to ohřálo, jelo to na 2 válce a bylo to skoro bez výkonu... a ten smrad. Divím se, že jsem nespálil katalyzátor. Nicméně to asi bylo v mezích, protože diagnostika to nezaznamenala. Je pravda, že auto mělo EURO 2, což znamená lambdu před katem a co se dělo pak už nikoho (čidla) nezajímalo.
A na závěr. Nebylo to čidlo, ale kontakt na čidle, čidlo odešlo až za 1/2 roku.
reagovat
1 2 3


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.