Vagos napsal:
Zdravim Vas,vybirame s pritelkyni auto, ktere bude slouzit vetsinu casu na denni dojizdeni do prace 13+13km behem chladnejsi casti roku (zbytek si rad odjezdim na kole) + vikendove vylety po CR. Byla by fajn moznost v aute "jakstaks" prespat (nejsme obri 175/70 + 173/55)V blizsi budoucnosti se da ocekavat nutnost prevozu kocarku.Do duelu se dostaly varianty:Fusion 1.4i r.v.2007-09 za cca 95tis-120tis.vs.nove Clio Grandtour 1.2 (54kw) za cenikovych 270tis.jde nam o efektivnejsivariantupoznamky:-diesel k planovanemu najezdu do 15tkm/rok a vetsinou kratsimu dojizdeni do prace nema moc smyslu-nova Fabie je o cca 40tis drazsi nez Clio, navic pro zlodeje lakavejsi (parkovani na ulici)-Getz,Punto,Corsa atd. asi ne kvuli predpokladanemu kocarkuPredem dekuju za Vase postrehy, zkusenosti, namety
Ahoj,
z tvého výběru je rozdhoně lepší volba nové Clio Grandtrour. Fusion není špatné auto, ale je na délku mnohem kratší a hlavně má opravdu zastaralý interiér a to při denním ježdění pocit komfortu snižuje na minimum. Naopak Clio patří mezi nejprodávanější malé auto v EU a to už něco znamená. Clio je komfortní moderní auto a je radost v něm jezdit, u Fusionu je to jen volba jak ušetřit - nic proti tomu !
Otázkou je, jestli za cca 250tis.kč raději nekoupit mírně ojetý Ford Focus III 1.6 ben. v kombíku. Místa je tam habaděj, výbava bude také nadstandardní a co se týče komfortu jízdy a bezpečnosti je to o dvě třídy jinde než Fusion a o třídu než Clio
To samé platí pro VW Golf VI kombi s ben. motory 1.4/1.6 (ty bez tubra, naopak TSI motory obejít velkým obloukem!)
Nová Fábie kombi je drahá a není tak komfortní jako Clio, navíc stále se něco Škodě nedaří - nyní jen např. hitem vrzání-lupání-drhnutí pedálů - jak Fábie tak Rapid tím trpí a to i modely 2016/2017....
Pak motory 1.2 TSI řady E211 sice už nepřeskakují v rozvodech , ale majitelé se často potýkají s různými pazvuky, které neumí odstranit ani kvalitní servis