Paul napsal:
Pověst Renaultu dost poničil Megane 2 a Laguna 2, hlavně kvůli problémům s elektronikou, a ledabylému zpracování (zažil jsem, kdy u zánovního Meganu v kterém jsme jeli s kamarádem nám na dálnici ulítl spoiler ze zadních dveří - naštěstí se nic nestalo + dalších x věcí). Stejně staré Clio se toho vyvarovalo, protože kde nic není ani smrt nebere. O Cliu 3 v benzínu jsem neslyšel nic špatného. Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
Tohle Clio je překvapivě dobré auto,kde se dílenské zpracování povedlo.Zmiňovaný motor 1,2 55 kw je sladěný s dobře poskládanou převodovkou a v Cliu překvapí dobrou dynamikou.Potěší i dobré odhlučnění.Podvozek patří k těm odolnějším a i jízdní vlastnosti nezklamou.Drobnou nevýhodou je že nelze samostatně měnit čepy ani silentbloky ramen přední nápravy.V druhovýrobě seženete oba silentbloky i spodní čep zvlášť,ale vzhledem k ceně originálu se nevyplatí je měnit jednotlivě.Ještě o něco rychleji koroduje výfuk,ale cena je opět příznivá.Pokud znáte historii daného vozu,tak bych vůbec neváhal.Ještě jsem chtěl napsat ,že s daným vozem se nechá v pohodě jezdit okolo 6 l na sto.