Pondělí 30.07.2012 17:30,
rada
Bohužel , z dotazu nevyplývá, jestli se jedná o CLIO II nebo Clio III. První jmenovaný se dosud vyrábí jako Clio Storia a i se v cizině prodává . Motor 1,2 je živý, výkon je slušný, na 2. rychlostní stupeň zažijete raketové zrychlení. Spotřeba může být nízká, někde od 5,5 až do 10 litrů při maximálním vyžívání potenciálu motoru. Sám mám Clio II, ale v naftě. Auto je spolehlivé a docela pohodlné. Na zadní sedačky se vejdou 3 menší lidé. Rozhodně je Clio vzadu pohodlnější než třeba Thalie, S autem se samozřejmě dají absolvovat i delší cesty, trpět budete jen díky hlupákům, kteří vás v tomto menším autě budou diskriminovat, ale z toho si nic nedělejte, to se dá řešit tím pedálem vpravo. Rozhodně Clio není jen do města stejně jako Superb není jen na dálnici. Kdyby to tak bylo, tak se ta auta nikdy ani nepotkají. Clio má slušný kufr, ale při sklopení zadních sedaček vzniká schod. plasty jsou sice tvrdé ale drnčí jen auta po ledabylé opravě, Normálně jsou výplně dveří přilepené pružným tmelem a pokud někdo neodborně nerozebíral palubku a neulámal pacičky, tak ani ta se neozve. Horší je, že se plasty dají poškrábat, a škrábance jsou jakoby chlupaté. Větší problém vidím v elektroinstalaci, ta má tendenci zlobit. Klasika je kostra zadních světel, zlobící zámky a centrál. Často nesvítí spínače a ovladače, takové osvětlení topení se i špatně opravuje. Pozor i na žloutnoucí a slepnoucí hlavní světla. začíná to matnými jemně rozpraskanými fleky, později kryt světla žloutne a je skoro neprůhledný. Dnes už se to dá rozleštit a znovu nalakovat. Na mém autě praskly obě zadní pružiny, hned v prvním závitu. Trochu nezvyklá závada, výměna je jednoduchá, ale je to škoda peněz. Z auta nemám dojem , že by bylo odbyté, nebo výrobce urputně šetřil, takže Clio s klidným srdcem doporučuji. Jo a jezdit můžete kde chcete !
reagovat