0
zpět
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI (16-ti letého) UŽIVATELE: Renault Clio 1,2

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 00:23, 16 let
Jak jste prisli na to, ze autorovi je 16 let?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 01:05, RE: 16 let
mufik.martin napsal:
Jak jste prisli na to, ze autorovi je 16 let?
Autor: Nero (16) Česká republika -že by v podpisu ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 07:01, sakra
v 16 letech jsem rozebíral fichtla nebo maximálně třiapůlu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 07:43, RE: sakra
edmund napsal:
v 16 letech jsem rozebíral fichtla nebo maximálně třiapůlu.
No to vis, jina doba... :o)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 07:58, Recenze
Autor nás jaksi zapomněl přesvědčit, proč je lepší nechat si dovézt auto (předpokládám, že jakékoliv, ne jen francouzské) z Francie, než z Německa.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:28, RE: Recenze
watchtower napsal:
Autor nás jaksi zapomněl přesvědčit, proč je lepší nechat si dovézt auto (předpokládám, že jakékoliv, ne jen francouzské) z Francie, než z Německa.
Přesně tak, taky by mě zajímalo, proč je lepší radši dovézt auto z FRA než z GER?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 09:34, RE: Recenze
A4 napsal:
Přesně tak, taky by mě zajímalo, proč je lepší radši dovézt auto z FRA než z GER?
Urcite bych si nedovazel clio, to bych rovnou mohl zustat u sve Felicie..:)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 10:12, Clio
Clio máme v rodině od r 98, koupeno nové, dnes má nějakých 110 tis. km. Za tu dobu se měnil 2x zámek od řidiče, ložisko na předním kole a nedávno uchycení zadního tlumiče, což stálo nějakých 650,- kč! - je to taková ta guma co drží výfuk akorát zalisovaná v kousku hliníku. U opela mně tohle stálo 30,- kč! Od nějakých cca 70-80-ti tis. km z toho chčije olej, všude po vás zůstávají mastné fleky, jako by to byla avie. Někdy si otáčky motoru na volnoběh dělají co chtějí a pak se to zase na několik tis. km záhadně uklidní. Náhradní díly na rencky jsou snad nejdražší ze všech automobilek. Renaulta ze skušenosti nedoporučuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 10:15, Clio
Jo a co mají rencky super, tak jsou brzdy. Řídil jsem hodně aut, ale co se týče brzd jsou prostě jedničky, to se musí nechat, ale jinak stojí ty auta za hovno.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 10:37, RE: Clio
jkk napsal:
Jo a co mají rencky super, tak jsou brzdy. Řídil jsem hodně aut, ale co se týče brzd jsou prostě jedničky, to se musí nechat, ale jinak stojí ty auta za hovno.
Ono taky zalezi jak jsou ty brzdy udelany. Treba U E46 jsou brzdy udajne problem, ted kdyz je vse nove udelany auto brzdi famozne. Jeste u stareho Favorita, kdyz me udelali brzdy brzdilo lip jak sluzebni octava, byt nebyla vubec stara..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:03, RE: Clio
Dave_Logins napsal:
Ono taky zalezi jak jsou ty brzdy udelany. Treba U E46 jsou brzdy udajne problem, ted kdyz je vse nove udelany auto brzdi famozne. Jeste u stareho Favorita, kdyz me udelali brzdy brzdilo lip jak sluzebni octava, byt nebyla vubec stara..
Ja kdyz delal komplet brzy na 120M, tak jsem delal komplet, novy brzdovy valec, hadicky, veskere vedeni, kotouce, desticky, bubny, pakny, brzdila nejlip ze vsech 105 az rapid, brzdila lepe jak Toledo, ale na Fiata to stale melo hodne daleko. Seat ma strasne tvrdou brzdu, musi se slapat s dost velkou silou, u Punta to jde krasne lehonce, nejhorsi byli prvni kilometry kdy zvykly ze seatu jsem slapl v Puntu na brzdy a libal predni okno
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 11:47, RE: Clio
jkk napsal:
Clio máme v rodině od r 98, koupeno nové, dnes má nějakých 110 tis. km. Za tu dobu se měnil 2x zámek od řidiče, ložisko na předním kole a nedávno uchycení zadního tlumiče, což stálo nějakých 650,- kč! - je to taková ta guma co drží výfuk akorát zalisovaná v kousku hliníku. U opela mně tohle stálo 30,- kč! Od nějakých cca 70-80-ti tis. km z toho chčije olej, všude po vás zůstávají mastné fleky, jako by to byla avie. Někdy si otáčky motoru na volnoběh dělají co chtějí a pak se to zase na několik t...
Clio máme v rodině od roku 2002, je to 06/1999. Motor 1.2, výbava RN, najeto 90 tisíc. Autu se nic neděje, naprosto v pohodě, mění se olej, palivový filtr a chladicí kapalina. Motor pro dva stačí ale raketa to samozřejmě není. Vychytávkou jsou plastové přední blatníky!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 13:43, RE: "celkem velice dostupné"
anonym napsal:
Clio máme v rodině od roku 2002, je to 06/1999. Motor 1.2, výbava RN, najeto 90 tisíc. Autu se nic neděje, naprosto v pohodě, mění se olej, palivový filtr a chladicí kapalina. Motor pro dva stačí ale raketa to samozřejmě není. Vychytávkou jsou plastové přední blatníky!
Velmi jsem se pobavil výrazem "celkem velice dostupné" Kdyby tady byla soutěž o vtipné výrazy, tak bych pisateli recenze zaslal stovku, nebo možná bych mu dal korunu. Každopádně kandidát na silvestrovskou recenzi.

Co se týče těch celkem velice dostupných dílů, tak psát, že díly jsou snadno dostupné a levné a to zejména na vrakáči mi přijde skutečně hodno 16letého kluka. Kdo z vás měl kdy rencka, tak velice dobře ví, jak je to s cenami dílů na tyto vozy a jak často jsou potřeba

Kamarád si minulý týden koupil starší Lagunu (99,1,6 kombi a to přes moje nedoporučení) Auto má týden a už byl s elektrikou v servisu. Pořád mu to hlásí nějakou závadu a nemůžou přijít na to, co se děje. Svezení je v tom velice příjemné, až na ty pohovky místo sedadel, auto koupil za 115 000 a výbava je fak super. Jinak to co je u rencka vždy vyzdvihováno (brzdy) tak v tomto případě jsou asi namazány olejem, auto brzdí mizerně, ale asi je tam nějaký problém.

Já jsem kdysi vlastnil R11 a na toto auto velmi vzpomínám Udělal jsem si tehdy tolik známých v servisu, s jední opravářem jsem si dokonce začal tykat. Možná jsem měl smůlu na kus a na to, že byl dovezen z Německa a ne z Francie)))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 14:25, RE: "celkem velice dostupné"
Šakal napsal:
Velmi jsem se pobavil výrazem "celkem velice dostupné" Kdyby tady byla soutěž o vtipné výrazy, tak bych pisateli recenze zaslal stovku, nebo možná bych mu dal korunu. Každopádně kandidát na silvestrovskou recenzi.

Co se týče těch celkem velice dostupných dílů, tak psát, že díly jsou snadno dostupné a levné a to zejména na vrakáči mi přijde skutečně hodno 16letého kluka. Kdo z vás měl kdy rencka, tak velice dobře ví, jak je to s cenami dílů na tyto vozy a jak často jsou potřeba

Kamarád si ...
No s tou cenou náhrádních dílů bych to tak nepřeháněl, na lagunu 1 kupuju díly fakt levně, hold nesmí každý hned do Renault servisu a kupovat origo díly, existuje taky druhovýroba...Nechápu co pořád máte s tím jaké jsou Rencky šmejdy...krom normálních dílů jako rozvody, výfuky, brzdy a náplně jsme na Laguně ještě nic neměnili a to ji máme už dva roky a nalítali jsme s ní přes 40tis... teď se blíží ke 150tis Km...hold záleží kdo na co narazí a jak se o auto stará, není to jen koupit auto a jezdit...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 20:53, RE: "celkem velice dostupné"
V.I.P-er napsal:
No s tou cenou náhrádních dílů bych to tak nepřeháněl, na lagunu 1 kupuju díly fakt levně, hold nesmí každý hned do Renault servisu a kupovat origo díly, existuje taky druhovýroba...Nechápu co pořád máte s tím jaké jsou Rencky šmejdy...krom normálních dílů jako rozvody, výfuky, brzdy a náplně jsme na Laguně ještě nic neměnili a to ji máme už dva roky a nalítali jsme s ní přes 40tis... teď se blíží ke 150tis Km...hold záleží kdo na co narazí a jak se o auto stará, není to jen koupit auto a jezdit...
Jsem velice rád, když mě někdo vyvede z temnoty a poradí mi. Já jsem myslel, že stačí jenom dolévat benzín, vodu do ostřikovačů a jezdit a ono se musí dělat ještě něco jiného? Tak a teď vážně: mám 11 auto, většinu oprav kde není zapotřebí diagnostika si dělám sám, mám celkem vybavenou dílnu a za ta léta si myslím, že trochu autům rozumím. Nebudeme se tady bavit o výfucích a brzdových deskách, to je celkem stejná cena a záleží na výrobci a velikosti kusu dle modelu. Například u Rencka se mimo jiné celkem sere uložení předních tlumičů a konkrétně na Laguně je to evergreen. Pokud si myslíš, že je to levná záležitost, tak se budeš asi divit. Na Laguně to odchází cca. každých 50 000km. Jsem rád, že jsou tady i lidé, kteří jsou s Renckem spokojeni, nezbývá, než popřát, aby vám to dlouho vydrželo. PS: myslím to fakt upřímně!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 21:00, RE: "celkem velice dostupné"
Šakal napsal:
Jsem velice rád, když mě někdo vyvede z temnoty a poradí mi. Já jsem myslel, že stačí jenom dolévat benzín, vodu do ostřikovačů a jezdit a ono se musí dělat ještě něco jiného? Tak a teď vážně: mám 11 auto, většinu oprav kde není zapotřebí diagnostika si dělám sám, mám celkem vybavenou dílnu a za ta léta si myslím, že trochu autům rozumím. Nebudeme se tady bavit o výfucích a brzdových deskách, to je celkem stejná cena a záleží na výrobci a velikosti kusu dle modelu. Například u Rencka se mimo jin...
Tak to klidně podepíšu. Máme lagunu jako služební auto (většina z vás ho zná a nevzpomíná na něj v dobrém) Jedná se o auto, které se na opravách už 2x přeplatilo. Ano skutečně se hodnota vozu zaplatila za 10let provozu dvakrát. Musíte taky samozřejmě brát v potaz, že všechno bylo za plné ceny v autorizovaném servise a taky nás asi pěkně brali na hůl.Kdybych měl vyjmenovat závady, tak bych psal asi 2 hodiny. Je to fakt plečka a kdo si myslí, že ne, tak ať si ji koupí a bude plakat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 21:00, RE: "celkem velice dostupné"
policeman napsal:
Tak to klidně podepíšu. Máme lagunu jako služební auto (většina z vás ho zná a nevzpomíná na něj v dobrém) Jedná se o auto, které se na opravách už 2x přeplatilo. Ano skutečně se hodnota vozu zaplatila za 10let provozu dvakrát. Musíte taky samozřejmě brát v potaz, že všechno bylo za plné ceny v autorizovaném servise a taky nás asi pěkně brali na hůl.Kdybych měl vyjmenovat závady, tak bych psal asi 2 hodiny. Je to fakt plečka a kdo si myslí, že ne, tak ať si ji koupí a bude plakat.
Renault never more
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 21:41, Pro všechny pisatele
Takže kluci, teď se asi trochu rozepíšu. Nejdřív, proč je lepší si nechat přivést auta z FR než z N. Auta z Francie jsou mnohem méně olítaná, nepřetáčej se moc na nich tachometry, protože jsou na Francouzi líný. Takový Clio jako tady na obrázku tam najdete zhruba za 900 euro. Když si ho sem necháte přivést za ňáký rozumný peníze od chlapa, co tam bere celej kamión, tak se to velice dobře vyplácí. Tu cenu sice v Německu taky seberete, ale hlavně jsou mohem zachovalejší. Cena náhradních dílů je opravdu dobrá. Jako jsou minimálně srovnatelný s cenami škodovkovejch dílů. Dovopravdy se daj sehnat za pár korun. Navíc, my "profesiónální dělači aut" si necháváme díly vozit z Francie a ty sou za pár korun. Navíc nás ve vrakáčích znaj a dávaj nám velice příznivý ceny a různý pitominky máme zadarmo. Ale to se člověku, kterej kupuje jednou za čas nějakej díl, nepovede. Jinak Nera znám osobně a znám i jeho tátu. Jsou to frajeři a teď maj v garáži další dvě clia. Nechci nikoho urážet, ale dovoluju si tvrdit, že toho o autech ví mnohem víc, než polovina z vás. A tím nechci nikoho urážet. Docela mi vadilo, jak tady zironizovali to, že je mu šestnáct. To tedy vytýkám i redakci. Ale dejme tomu. Kromě toho mám na Clia stejný názor jako autor.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 21:59, RE: Pro všechny pisatele
Gery napsal:
Takže kluci, teď se asi trochu rozepíšu. Nejdřív, proč je lepší si nechat přivést auta z FR než z N. Auta z Francie jsou mnohem méně olítaná, nepřetáčej se moc na nich tachometry, protože jsou na Francouzi líný. Takový Clio jako tady na obrázku tam najdete zhruba za 900 euro. Když si ho sem necháte přivést za ňáký rozumný peníze od chlapa, co tam bere celej kamión, tak se to velice dobře vyplácí. Tu cenu sice v Německu taky seberete, ale hlavně jsou mohem zachovalejší. Cena náhradních dílů je op...
Stejne porad nejak nechapu vyhodu auta z Francie, domaci znacka v domaci zemi je prece vzdy drazsi nez jinde ne? Za dalsi, auto vozite delsi vzdalenost, a ze by Francouzi nestaceli tachometry a Nemci ano? Pokud vim, tak ani Nemci nestaceji tachometry, to dela dovozce tech aut z ciziny. Jinak si stejne myslim, ze je ve finale jedno, odkud auto privezete, zalezi na stavu a cene. Napriklad Svycarsko nema zadnou automobilku, a presto auta ze Svycarska patri k tomu nejlepsimu vubec. Temer kazde ma plnou vybavu, temer kazde jezdi pouze do znackvoeho servisu. Ta zeme je ekonomicky i myslenkove uplne nekde jinde a tak si to muzou dovolit. Ja osobne ybch koupil nejradeji auto ze Svycarska, ale pokud je auto ve vybornem stavu tak je me jedno odkud je.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 30.03.2007 22:33, RE: Pro všechny pisatele
mufik.martin napsal:
Stejne porad nejak nechapu vyhodu auta z Francie, domaci znacka v domaci zemi je prece vzdy drazsi nez jinde ne? Za dalsi, auto vozite delsi vzdalenost, a ze by Francouzi nestaceli tachometry a Nemci ano? Pokud vim, tak ani Nemci nestaceji tachometry, to dela dovozce tech aut z ciziny. Jinak si stejne myslim, ze je ve finale jedno, odkud auto privezete, zalezi na stavu a cene. Napriklad Svycarsko nema zadnou automobilku, a presto auta ze Svycarska patri k tomu nejlepsimu vubec. Temer kazde ma pl...
Asi takhle. Ve Francii jsou příšerně, ale opravdu extrémně drahý servisy a orig. díly. Pokud tam ťuknou trochu starší auto, radši ho prodaj do vrakáče za pár eur, než aby ho dali opravit a koupí si novou mašinu. No a pak přijedou šikovní a vychcaní Češi, kteří to koupí a doma si to spraví za pár korun. Ta vzdálenost není tak důležitá. Von s kamiónem vezme na záda deset mašin a je mu to fuk je to za pár korun přivezený. Jemu se to vyplatí tak jako tak a mně těch pár korun na víc nezrujnuje. Navíc nemecky moc neumim a neznám tam nikoho. Ale to neni argument, proč netahat auta z Nemecka, to uznávám. To je spíš moje chyba. Ale jinak se ty auta vopravdu víc vyplatí z Francie. Jestli máte jinej názor, sem s nim, rád si ho přečtu a možná začnu tahat auta z Německa (to myslim vážně). Jinak Nemci opravdu upravujou tacháče, to vim natuty. S tím Švýcarskem ti nepomůžu, nikdy sem tam vodsad neměl ani pérovku. Ale možná by byl problém s přihlášením, protože Švýcarsko není členem EU.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.