0
zpět
 

diskuze k tématu: Jaký je ojetý Renault Espace?

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 06:20, Espace
Před 2,5 roky jsme ho jako rodinné auto měli v hledáčku také. Ovšem 3tí generace byla tehdy ještě nad naším limitem. Nakonec jsme koupili Multiplu a nemůžu na ni říct špatné slovo, spíš naopak.
Osobně se mi líbí se mi IV. generace Espace(ho), ale ta je ještě přes 200kkč.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 07:38, Espace,pohodlné cestování
Měl jsem půjčenou r.2000 1,9 naftu na cestování po bývalé Yugoslavii a pohodlnější cestování jsem dlouho nezažil.V 5. lidech a spousta nezbytných krámů k potápění určila spotřebu 10l/100km,ale určitě jsme se neplazili,po dálnici jel Renault klidně a rychle i 170km/h, když bylo třeba.Auto je velice pohodlný a komfortní,jízdní vlastnosti lepší než průměr,pružný a tichý motor,audio vč. ovládání schopné,spousta odkládacích míst a velká variabilita "kufru "a jediný negativum snad méně schopná klima,asi díky prosklený střeše.Nerad jsem ho vracel zpět majiteli.Celkem najeto 5tis. km bez poruchy.Jo a teď určitě se spustí negativní reakce,vždyť se píše o Renaultu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 14:20, Mlok
O Espace jsem uvažoval také, protože vozím dalších 5 lidí, ale stejně jako u Aldy to vyhrála benzínová Multipla z roku 99 se 140tis. a nemůžu si ji vynachválit. Ale Espace (jak Fancouze nemám rád) v této kategorii asi není špatná volba, ale já bych šel do dvouventilového dvoulitru. Jednak se o tomto motoru píší samé hezké věci a náklady na údržbu tak budou minimální a jednak se u benzínů mnohem snáze věří údaji na tachometru. Sám jsem se svezl v dieslu 2,2, auto šlape pěkně, ale nějak jsem se v něm necítil akusticky, je to přece jen už takový autobus...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 16:37, Podlaha
Známý toto auto má a tak se občas svezu. Jednou jsem jel na zadním sedadle, to bylo za trest. Za předními sedadly začíná zvýšená podlaha a pro vyšší postavy (měřím 193 cm) není vzadu místo na nohy. Ne na délku, to je OK, ale kolena jsem měl pod bradou. Majitel se pořád divil, na co nadávám, protože vzadu nikdy neseděl, ale když jsme změřili výšku sedáku nad podlahou, tak v Mondeu 1993 byl sedák výš než v Espace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 06.05.2009 18:07, A co V6
A motor V6 byste nedoporucil??
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 07.05.2009 21:59, RE: A co V6
ToJa napsal:
A motor V6 byste nedoporucil??
Ahojky,tak ten nebrat tak je výhradně s automatickou převodovkou kerá je extremě poruchová její oprava rovnáse bezmála 50 000,-,navíc díky naklopení motoru vzad je při výměně svíček nutno ho vyndat nebo alespon "popustit"dolu v Renaultu to dělají včetně výměny těsnění hlavy a jejich originální svíčky tj.450,-ks + práce no jste tam za 25000,- min,sám vlastním modernější z dvojce V6-tek a mám jí jen na vyjíždky je to takový "mazlík" super volba je 2.0 8V byt to zní hrozivě teto motor vychází jíž z Renaultu 21 a jeho opravy jsou jednoduché a levné,pokud zvolite model z konce produkce označení jako The Race je naladěn na 120hp -podobně jako 2.0.16V a dá se sním jezdit okolo 8-9L/100km ,a co se tíká recenze není pravda že při poruše tachometru se mění celá část je rozdělena na 3 samostatné části pokud by byl nějaký konkrétní dotaz rád zodpovím.Abych nebyl za nějakého "renaultofila" i tady jsou mouchy :vzduchové perování zlobí(pokud je vůz má),tradičně odcházejí tyčky stabilizátoru,a prolíná olej z převodovky u táhla řázení,stávkuje vnitřní osvětlení vinou špatné konstrukce oprava cca.30min
[email protected]
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 12.05.2009 20:10,
Zdravím,rád bych se zeptal,jak je na tom novější model?Zvažuji koupi Grand espace IV.generace.Jaký motor volit tady,poraďte prosím.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Sobota 16.05.2009 22:21, RE: bez předmětu
Jirk napsal:
Zdravím,rád bych se zeptal,jak je na tom novější model?Zvažuji koupi Grand espace IV.generace.Jaký motor volit tady,poraďte prosím.
Zdravím,EspaceIV to je kapitola sama pro sebe ,použití hliníku velice prodražuje případné opravy,nehledě na technologii která je sama o sobě drahá,dále je tu velice záludná elekronika která si často postaví hlavu a nakonec nepochopitelná absence odtokových kanálků v střešním okně (pokud ho vůz má) sám renault po mnoha reklamacích že do vozu zatáká a to dosti výrazně,nabídla že za 20 000,- je namontuje!!!! ale abych nekritizoval od roku 2006 kdy prošel mírným faceliftem je vše zlepšeno o 90% stavkující komponenty od firmy Sagem byly nahrazeny Siemens-Bosch,2.0dCi 16V se zbavil much na jejichž výčet by nestačil prostor proto pouze stručně pokud diesela tak po rv.2006 už jen proto že rozvody jsou poháněné řetězem ,kultura jeho chodu je velice příjemná a navíc se ukazuje že je velice spolehlivý a zbavil se mnoha nešvarů jeho předchůdce,v benzínu 2.0 16V T tady není co říct výborný motor byt papírově slabá ale samotné svezeni přesvedčí o opaku,navíc díky prověřené konstrukci (F4R) je spolehlivý a při minimální udržbě věčný
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.05.2009 20:09, RE: bez předmětu
freejack napsal:
Zdravím,EspaceIV to je kapitola sama pro sebe ,použití hliníku velice prodražuje případné opravy,nehledě na technologii která je sama o sobě drahá,dále je tu velice záludná elekronika která si často postaví hlavu a nakonec nepochopitelná absence odtokových kanálků v střešním okně (pokud ho vůz má) sám renault po mnoha reklamacích že do vozu zatáká a to dosti výrazně,nabídla že za 20 000,- je namontuje!!!! ale abych nekritizoval od roku 2006 kdy prošel mírným faceliftem je vše zlepšeno o 90% stav...
Ahoj,nad 2.0 16V T jsem taky uvažoval,alre mám z něj trochu strach,hlavně to turbo mě straší.Ale to bude asi tím,že jich u nás moc nejezdí a při poruše bych byl odkázaný na nové nebo na repas.Jakou spotřebu má ten benzín?Říkáš že diesel od 2006,já se dívám na rok 03-04,jaké problémy mají motory dci a jak je na tom 2.2 dci je hodně problémové?A tá elektronika dá se nějak řešit?
V MPV je malý výběr v ceně do 250 000 ,teď už nevím na co jiného bych se ještě podíval.???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.05.2009 19:50, RE: bez předmětu
Jirk napsal:
Ahoj,nad 2.0 16V T jsem taky uvažoval,alre mám z něj trochu strach,hlavně to turbo mě straší.Ale to bude asi tím,že jich u nás moc nejezdí a při poruše bych byl odkázaný na nové nebo na repas.Jakou spotřebu má ten benzín?Říkáš že diesel od 2006,já se dívám na rok 03-04,jaké problémy mají motory dci a jak je na tom 2.2 dci je hodně problémové?A tá elektronika dá se nějak řešit?
V MPV je malý výběr v ceně do 250 000 ,teď už nevím na co jiného bych se ještě podíval.???
Ahojda Tak tedy 2.0dCi 16V 110\127 kW-má jako spousta jiných tubro chlazené vodou,celkově má tichý chod a jako nespornou výhodu považuji rozvody -řetěz,převodovka PK6 je řešena namísto klasiky dvou hřídelí tady jsou tři celkem 6 ložisek které často začnou po 100 000 hučet a je nutno komplet rozebrat a poskládat znovu (a není to snadná práce natož levná) na vinně je axialní vůle,jinak dCi klasicky trpí tím co všechny CR tedy EGR ventil-zanesený,vstřikovače ale ty jen velmi zřídka (od 06),jinak elektronika -airbag,sedačky,tlakoměry v kolech ,palubní přístroje ,to vše ná na svědoní jednotka UCH řešení je její přeprogramování(1500,- vlastní skušenost)rády praskají xenony,zasekává se zámek kapoty ,zanesený filtr pevných částic-pokaždé je to proto že majitel ignoroval výzvu k jeho vyčištění resp.regeneraci, s tím vším jsem se setkal já osobně upřednostnuji předchozí generaci manželka naopak ale s benzínem jezdíme za 10-11L/100km jelikož jsem nikdy neměl auto co by papalo mím beru to jako normální,ale abych tě jen neděsil pohodlnější auto neznám ,rozměrná křesla misto sedaček pohodlí a komfort za to stojí nehledě na to že vypadá zvláštně,odveze spoustu věci poskládáš si tam sedačky jak chceš ,nehledě na výhled a ovladatelnost pokud preferuješ naftu 2.0dCi (M9R) je super voba ,pokud benzín 2.0 T nicméně i tady platí co kus to originál Osobně pokud máš 250 000,- koupil bych Espace III 2003 2.0 8V verzi The Race vrazil cca 40-50 tis do naplní rozvodů,brzd,silentbloků,a ještě ti zbyde na hezkou dovolenou.Na co se máš podívat ?Jako první zvedni kapotu a pořádně!!! prohlédni všechny 3 chladiče pokud je nezi nimi "bordel" upaluj pryč jinak tě čeká velice veliká investice -sám Renault doporučuje officialně po 100 000 km neoficialně 50 000km vyčistit prostor mezi nimi.Pokud bys cokoliv potřeboval [email protected] je ti kdyspozici za těch 10 let co Espace opravuji a vyhradně je už pár věcí dokážu sehnat nebo poradit
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.