Jirk napsal:
Ahoj,nad 2.0 16V T jsem taky uvažoval,alre mám z něj trochu strach,hlavně to turbo mě straší.Ale to bude asi tím,že jich u nás moc nejezdí a při poruše bych byl odkázaný na nové nebo na repas.Jakou spotřebu má ten benzín?Říkáš že diesel od 2006,já se dívám na rok 03-04,jaké problémy mají motory dci a jak je na tom 2.2 dci je hodně problémové?A tá elektronika dá se nějak řešit?
V MPV je malý výběr v ceně do 250 000 ,teď už nevím na co jiného bych se ještě podíval.???
Ahojda Tak tedy 2.0dCi 16V 110\127 kW-má jako spousta jiných tubro chlazené vodou,celkově má tichý chod a jako nespornou výhodu považuji rozvody -řetěz,převodovka PK6 je řešena namísto klasiky dvou hřídelí tady jsou tři celkem 6 ložisek které často začnou po 100 000 hučet a je nutno komplet rozebrat a poskládat znovu (a není to snadná práce natož levná) na vinně je axialní vůle,jinak dCi klasicky trpí tím co všechny CR tedy EGR ventil-zanesený,vstřikovače ale ty jen velmi zřídka (od 06),jinak elektronika -airbag,sedačky,tlakoměry v kolech ,palubní přístroje ,to vše ná na svědoní jednotka UCH řešení je její přeprogramování(1500,- vlastní skušenost)rády praskají xenony,zasekává se zámek kapoty ,zanesený filtr pevných částic-pokaždé je to proto že majitel ignoroval výzvu k jeho vyčištění resp.regeneraci, s tím vším jsem se setkal já osobně upřednostnuji předchozí generaci manželka naopak ale s benzínem jezdíme za 10-11L/100km jelikož jsem nikdy neměl auto co by papalo mím beru to jako normální,ale abych tě jen neděsil pohodlnější auto neznám ,rozměrná křesla misto sedaček pohodlí a komfort za to stojí nehledě na to že vypadá zvláštně,odveze spoustu věci poskládáš si tam sedačky jak chceš ,nehledě na výhled a ovladatelnost pokud preferuješ naftu 2.0dCi (M9R) je super voba ,pokud benzín 2.0 T nicméně i tady platí co kus to originál Osobně pokud máš 250 000,- koupil bych Espace III 2003 2.0 8V verzi The Race vrazil cca 40-50 tis do naplní rozvodů,brzd,silentbloků,a ještě ti zbyde na hezkou dovolenou.Na co se máš podívat ?Jako první zvedni kapotu a pořádně!!! prohlédni všechny 3 chladiče pokud je nezi nimi "bordel" upaluj pryč jinak tě čeká velice veliká investice -sám Renault doporučuje officialně po 100 000 km neoficialně 50 000km vyčistit prostor mezi nimi.Pokud bys cokoliv potřeboval
[email protected] je ti kdyspozici za těch 10 let co Espace opravuji a vyhradně je už pár věcí dokážu sehnat nebo poradit