Koloss napsal:
Jak čtu ty reakce, tak mi čím dál tím víc připadá, že systém článků by potřeboval upravit nebo aspoň doplnit o kategorri "urgentní". Odpověď hotová, ale zařazená ke zveřejnění až za dva týdny mi téměř přijde jako schválnost.
A typy odpovědí na jednu větu jsou taky odpovědi. Poradit stylem "tohle není na řešení na dálku, zajeďte do servisu" člověku taky pomůže. Třeba v tomto případě - nejlepší by byl nějaký servisák, nemyslím si, že by tento tazatel měnil sám cívky a kabely ke svíčkám. Jen by ...
Jo, jenže na to potřebuješ co? Lidi a né nadšence, kteří po práci, která je navíc automobilismu nahony vzdálená, smolí amatérské odpovědi. Vem si, že zrovna do technické píšu akorát já a Petr a oba to máme jako lehký přivýdělek/koníček.
Kategorie urgentní je fajn, ale to se nám dotazy z technické kategorie zvolna přesunou do urgentní. nebo ty snad řešíš, že se Ti za 2 měsíce asi něco porouchá, tak pomalu sonduješ, čím by to mohlo být?
Zpětná vazba od lidí by byla fajn, za ten rok, co tady píšu jsem dostal 3 (slovy tři) odpovědi. Naštěsí buď pozitivní nebo doplňující dotaz. Nic jako zpětná vazba, a to je v systému zavedeno automatické upozornění na zveřejnění článku.
Lidi sice kafrají, že je to tady pořád dokola, ale z těch, co se ptali se prakticky nikdo neozve, aby řekl:
a) bylo mi to k ničemu
b) použil jsem to