0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Laguna II jako náhrada za Fabii

kategorie zařazení tématu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 07:52, Pokladnička
Mam tři kolegy, kteri si koupili toto auto s 1.8 benzinem , dieselem v ruznych vybavach a ani jeden auto bohuzel neuze pochvalit. Je pohodlne, prostorne, ma nadcasovy vzhled, ale tim veskere vyhody konci...bohuzel. Snad nova laguna bude co o spolehlivosti lepsi. Tento typ je bohuzel jen pokladnicka...:(
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 08:59, RE: Pokladnička
chrupavka napsal:
Mam tři kolegy, kteri si koupili toto auto s 1.8 benzinem , dieselem v ruznych vybavach a ani jeden auto bohuzel neuze pochvalit. Je pohodlne, prostorne, ma nadcasovy vzhled, ale tim veskere vyhody konci...bohuzel. Snad nova laguna bude co o spolehlivosti lepsi. Tento typ je bohuzel jen pokladnicka...:(
Kolega jí má 04 rok 1,9dci najeto 190tkm a bez problémů. Nechci toto auto hájit, jen chci říct že i dobré kusy jezdí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 10:41, to si připlaťte za novější verzi
Tento model trpí vysokou poruchovostí s čímž začali něco dělat až po faceliftu v 2005. Proto bych koupi modelu do roku 2005 nedoporučoval. Starší verze vás v konečném součtu můžou vyjít dráž než ty novější. Když něco podobného ročník 2003 sáhl bych po mondeu.

P.S. Jednu anekdotu na toto téma. Kolega jel okolo roku 2004 s vysoce postaveným představitelem Renaultu v ČR v jeho služební Lagune a na semaforech vedle nich zastala jiná Laguna druhé generace. Řidič spustil okýnko a řekl: Taky se vám to tak se*e?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 12:04, RE: to si připlaťte za novější verzi
swantawit napsal:
Tento model trpí vysokou poruchovostí s čímž začali něco dělat až po faceliftu v 2005. Proto bych koupi modelu do roku 2005 nedoporučoval. Starší verze vás v konečném součtu můžou vyjít dráž než ty novější. Když něco podobného ročník 2003 sáhl bych po mondeu.

P.S. Jednu anekdotu na toto téma. Kolega jel okolo roku 2004 s vysoce postaveným představitelem Renaultu v ČR v jeho služební Lagune a na semaforech vedle nich zastala jiná Laguna druhé generace. Řidič spustil okýnko a řekl: Taky se vám to tak se*e?
pise ze ji chce koupit, o jezdeni neni ani zmika
na to aby mu stala precbarakem bohate postaci model z roku 2002.
nechapu proc vyhazovat penize za novejsi
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 12:24, RE: Pokladnička
Valnoha napsal:
Kolega jí má 04 rok 1,9dci najeto 190tkm a bez problémů. Nechci toto auto hájit, jen chci říct že i dobré kusy jezdí.
to netvrdim...ale Vase posledni veta myslim presne vystihuje Lagunu - u vetsiny aut by veta znela takhle: "Je to dobre auto, ale najdou se i spatne kusy"...u Laguny: "... obcas se najdou i dobre kusy" :)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 13:42, Jen stroj a co strýček Passat?
Můj švagr má už 3.tí Lagunu 1 -1x a 2 -2xa pokud jsem se ho zeptal na jeho zážitky a Renaultem,tam jen spokojenost a nikdy neměl problém s kartou.A tak jsem si taky pořídil do firmy Megane Gra. 2 ,už ho mám 2 roky a žádný problém,ani s kartou.U prodejce mě jen upozornili,abych si jí v zadní kapce u kalhot nepoškodil.Startování bez klíče je moc dobrá věc.Když se ovšem zeptám kolegy na jeho zážitky s Passatem,tak se jen směju.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 16:25,
Tazatel jasně píše, že chce roky 2001-2003. U dci je před faceliftem 2005 je to opravdu riziko (turbo bez chlazení atd). Co lze udělat: drasticky zkrátit intervaly vyměny oleje (max 10-12tis km) a nepoužívat maličký olejový filtr motoru dle vyrobce ale jiný mnohem větší objemem (jde tam z několika modelu peugeot atd.). A pak auto šetřit.. nehonit pod plným plynem (kolegovi se vysypalo turbo na D1 v ca 80000 km). Nebrat výbavu s keyless start, (otevření dveří s kartou v kapse) ale jen s kartou jako do. Víc se asi dělat nedá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 16.06.2009 18:36, 2,2 dCi
O tomhle motoru ani zmínka. Jaká je zkušenost s tímhle motorem. Dával se i Nissanů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 17.06.2009 23:26, RE: 2,2 dCi
google napsal:
O tomhle motoru ani zmínka. Jaká je zkušenost s tímhle motorem. Dával se i Nissanů.
Motor 2,2 dCi v Nissanu a Renaultu je každý zcela jiný motor. Jediné, co mají stejné, je zaokrouhlený zdvihový objem a v případě Nissanu později zavedené vstřikování Commn rail. Oba mají své chyby, přičemž zejména ten od Renaultu jich má více a hlavně umí vytrestat i fatální závadou. V Laguně jde o poměrně vzácný pohon. To spíše ve větším Vel satisu na něj narazíte častěji. Z hlediska jízdních dojmů je vellmi příjemný, ale bohužel vrtošivý. Osobně bych se mu obloukem vyhnul.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Čtvrtek 23.07.2009 11:46, RE: 2,2 dCi
koos napsal:
Motor 2,2 dCi v Nissanu a Renaultu je každý zcela jiný motor. Jediné, co mají stejné, je zaokrouhlený zdvihový objem a v případě Nissanu později zavedené vstřikování Commn rail. Oba mají své chyby, přičemž zejména ten od Renaultu jich má více a hlavně umí vytrestat i fatální závadou. V Laguně jde o poměrně vzácný pohon. To spíše ve větším Vel satisu na něj narazíte častěji. Z hlediska jízdních dojmů je vellmi příjemný, ale bohužel vrtošivý. Osobně bych se mu obloukem vyhnul.
jezdim lagunou 2,0dci 110kw rok 2006 a uplne super, koupil sem u dealere předváděcí auto, s najetma dvouma tisícema km, ted mám po 3 letech najeto 230.000km a auto je uplně v pohodě, turbo je furt původní.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.