Čtvrtek 16.09.2010 18:44,
Megane 1,6
Já mám 1,5 roční zkušenost R megane 1,6i ke dnešku ais 181.000km, r.v. 2005.
Jde o sedan.
Přes veškěré možné a nemožné články, které mě dnes a denně přesvědčují, jkaé že to jsou R krámy, musím napsat jen jedno: až každé auto vydrží a najede to, co mnou zmíněný firemní Megane, tak se mu pokloním. A pokloním se mu ještě hloubějí, až najede to, co zmíněný Megane se stejnými servisními náklady. Auto má dosud původní spojku, strvák, výfuk, tlumiče, prvky náprva... Má ale druhý klimakompresor (který nepřeži s polu s chladičem resp. oběma chladiči střet s poměrně velkým psem a po zásahu "odborníků" v místním servise bohužel dodnes není klima 100% v pořádku a v přední nápravě je třeba už více než 1,5 roku vyměnit uložení, tyčky a další díly - stav se nehorší, ale není optimální. Při jídzě přes díry to klepně a při rozjezdu taky. Podotýkám, že auto jezdí denodenně krátké trasy (1km do práce a 2. km domů, pokud se s ním nejede na SC - což je dost často). Cesty po Ukrajinských děrodromech zvládl na výbornou a bez problémů a to vše se spotřebou mezi 7,5-8/100 v 1,5 ročním průměru.
Je fakt, že servis značkový patří mezi hodně drahé, a to jak prací, tak hlavně orig. díly a troufám si tvrdit, že je dražší, než na mé SUbaru.
Moje kladná zkušenost je dotvořena navíc 13 letým žitím s modely Pežot a tvrdím to samé - až všechna auta dokáží to, co mnou oježděné P, smeknu před nimi. Nebýt nehody nevlastním zaviněním (jednou p605 na totál odpis a jednou P406 náraz ze zadu na přechodu a pak navíc já do řede mnou stoujícího auta, nepotřeboval jsem nic opravovat. Podotýkám, že všechno byly dýzly!!!
Takže i já jsem přehodnotil svůj postoj k fr. autům a nedám na ně dopustit, když už v ničem jiném, pak v pohodlí.
reagovat