Zdeny60 napsal:
to je přeci jané. Renault Megan Grand Tour. proti Focusu lepší pohodlí, daleko lepší antikorozní úprava, daleko větší šarm a šmrnc. Spolehlivost bude stejná, protože je to auto, výjimky neexistují. A nebudete jeden z milionů, protože Focuse má kdes každej, kdo má díru do řiti, tak jako Oktávku. za mě - jasná volba a argumenty jsem uvedl - Megane GT. PS: S dvěma Megany mám celkem bohaté osobní zkušenosti a za ty peníze to byla ideální volba. Jedina porucha, která stála relativně dost peněz, byl nefunkční kompresor klimatizace (30tCZK v autrizáku, ale dnes na vrakáči za daleko méně peněz). Jeden motor (1,6i) má najeto ku dnešku asi 240.000km a vše stále původní, druhý je sice 1,4i (koupená v AAA se stavem tachometru 90.000km-hahahahah v reálu tak 150, možná i více) a přesto auto lítá jak drak, ale občas se rozsvítí kontrolka airbagu řidiče. Neřešíme, je to povoz na ježdění do práce... Neskutečný "záhaul" dostává podvozek, dko zná cesty na Šumpersku, ví, oč jde. Auto, jak se zdá, to nijak nevadí. proti Focusus co se týká pohodlí 100 a jedna. Nemám víc co dodat.
Celkově s tím souhlasím. Megane mi přijde jako lepší volba než Focus. Navíc Renault vždy uměl benzínové motory. Co mně ale u Megana štvalo, když jsem ho měl půjčený, že pořád otravovali šotci v elektronice a elektrice auta. Od nevyzpytatelné karty až po občasné zaváhání světel, když jsem přepnul na dálkové a ejhle, vyply se na chvíli úplně - to bylo až nebezpečné. Nebo jsem zavřel kufr (combi) a odpadnul střešní spoiler. Auto bylo jinak ve výborném stavu a mělo najeto nějakých 120 000 km. Možná špatný kus, nebo nějaký předfacelitový.
Jinak prostorově a motorově se mi Megane líbil. Brzdy možná až moc jedovaté s polohou nebrzdím/plné brzdy. Ale to je o zvyku.