Lukass napsal:
Děkuji za info. Právě uvedené auta jsem sehnal i se serviskou do 200 000 km najetých. Myslíte, že auto nevydrží 3 roky? Nebo mám raději jít do nějakého benzínu s LPG? Myslíte že megany motory 2005 do 200 000 km nenajedou ještě aspoň 100 000?
No u 1,5dci ve správné verzi by mělo stačit jen vyměnit ojniční ložiska a 150t km by měl být klid. Ale verzí toho motoru je tolik že se v tom jde blbě vyznat . U některých bylo totiž průserové i vstřikování. Renault se tu konstrukční chybu snažil řešit několikrát. O tom jak se mu to povedlo vypovídá i to že výměna ložisek se doporučuje i u těch nejnovějších... 1,9dci bych si bez záruky nekoupil nikdy, vím o firmě kde je měli v Traficu a z 8 aut vydrželo cca 300t km bez problémů jen jedno. Trafic se mi jinak líbil, hlavně cenově, proto jsem se o to zajímal. Spoustě lidí ale u nového rodinného auta sloužil dobře, tak do 150t km právě. Průsery si vyžral až další majitel.
Mazda je každopádně v dieslu vážně průser, a to i nová. Naopak v benzínu je to skvělé auto. Ále za 80t bude celá ohnilá.
Nestačilo by menší auto? Punto 1,2, Clio 1,2, - obě super spotřeba i spolehlivost. Po sklopení sedadel kufr jak u kombika v základu, ale jen pokud jezdíte sám samozřejmě. Obě koupíte do 50t a za zbytek uvedete do skvělého stavu.
O třídu výše je nesmrtelná Astra G s 1,6 55kW. Měl jsem ji v Astře F Van a najela 400t km bez problémů, až potom ji zadřel debil co ignoroval olej který už trochu brala. Jezdila za 7-8l po městě. Astra G 1,6 74kW naopak dost často hodně žere olej. Podle mě Astra G dodnes vypadá dobře.
Stilo by se dalo taky sehnat s 1,6, jede celkem slušně a je to fajn auto.