Krkovicka napsal:
Kdyz si to tak clovek procita, tak zjisti, ze miliony majitelu MPV jsou vlastne obetmi medialni kampane automobilek. Jak vidno, tak MPV zadnou vyhodu proti kombi nema..
A co trebaaaa:
- vyssi posez, lepsi vyhled
- variabilita zadni rady sedadel (moznost posuvu prostredniho sedadla dopredu)
- pohodlna manipulace s detskymi sedackami a detmi mj diky vyssimu stropu
- bezne doplnky roddinnych vozu jako okenni rolety sklapeci stolky, odkladaci prostory pod sedackami, vyjmutelne sedaky, variabilita i...
Na co potřebuje ridič rodinného MPV lepší výhled, když ho konstrukce vozidla k rychlé jízdě nesvádí. V tomoto autě tedy může dojet buď náklaďák, autobus, traktor nebo jiné MPV s ještě pomalejším řidičem. Je v těchto případach z těchto vouzů vidět více než z nízké klasiky?
Variabilita interiéru je fajn, ale buď jedou lidi nebo zavazadla, v podstatě stejně dojde k tomu, že na ty nejdelší cesty jsou sedadla vpředu a kufr je nervanej, co to jde.
Pohodlná manipulace se sedačkami je otázkou několika málo měsíců, kdy se vozí vajo, pak už je sedačka pořád v autě a dát dítě do konvnvenčního auta není kdovíco složitého.
Ovšem pokud je MPV jedno auto v rodině, tak se musí s sebou neustále vláčet plechy, která neustále nepotřebuji. Také se domnívám, že kombi není výrazně horší. Já třeba kombíky nesnáším, takže to řeším hatchbackem střední třídy - ono v kombíku bych taky nikdy zavazadla nevyskládal nad hranu zadních sedadel. Nenechám se zbytečně přizabít taškou nebo přepravkou a tolik opravdu objemných věcí nevozím.