rohYpnol napsal:
Nevíte prosím někdo konkrétně rozdíl v technologii výroby plechů dveří? Jde mi o to, že vozy jako Hyundai, Kia apod. mají rám okna dveří v rozích napojovaný svářením (je vidět při pohledu z vnitřní stary dveří), kdežto koncernové vozy (Škoda, Seat...) mají celý rám okna nejspíše vyražený z 1 kusu plechu. Je v tom tedy opravdu rozdíl?
Jak u napojovaných rámů dveří dosahují rovnosti povrchu z vnější strany? Jen svařením a zabroušením dohladka?
Díky za případnou odpověď.
Koncern začal u GolfV používat technologii lasserového svařování karoserie, to je naprostá technologická bomba, lepší účinnost svárů, vyšší torní pevnost, nižší hmotnost skeletu, nevím, jestli tuto technologii používaj už i v dalších koncernových automobilkách, každopádně tehdy to byl obrovský pokrok před konkurenci co se výroby karoserie týká