0
zpět
 

diskuze k tématu: Renault Talisman 1.6 dCi: Všechno jinak

kategorie zařazení tématu: francouzská vozidla
Citroenak
počet příspěvků727
datum registrace13.04.2012
Pondělí 11.01.2016 09:02, Renault
Perfektne auto. Len skoda tych motorov, aj ked verim, ze1.6 naftak bude super. Aj ked 1.6 naftak a spotreba do 7, to mi moc hlava neberie. Vychadza mi to tak, ze cim vyssia euro norma, tym vyssia spotreba. Moj stary HDI motor jazdil do 5.5 litra vzdy. Priemer bol tych 5. No nic, nie su to japonci, inak ale auto super, len chyba zatial kombi verzia.
reagovat
David V
počet příspěvků2067
datum registrace16.05.2007
Pondělí 11.01.2016 09:27, Chybí klasika
Ano k tomuto autu se hodí nějaký atmo šestiválec, Nissan určitě něco použitelného má...
reagovat
brin
počet příspěvků727
datum registrace28.03.2011
Pondělí 11.01.2016 13:15, Spotřeba
Musíte brát v úvahu, že ten motor, ač 1,6 l má 118 kW, k tomu je přidělaný automat a tahá auto, které je ještě o 20 centrimetrů větší než laguna, takže daleko do dvou tun mít nebude (navíc minimálně na 19palcových kolech). Myslím, že při svižnější jízdě (jak píší v článku) je 7litrová spotřeba naprosto úžasná.
reagovat
KoobaS
počet příspěvků1042
datum registrace23.04.2014
Pondělí 11.01.2016 13:41, Talisman
Tak jsem v něm chvíli v autosalonu seděl. Přední sedačky prostorné, tam se mi velmi líbilo. Vzadu jsem se cítil spíše stísněně. Ale to je dáno tím, že se vzadu vozím pouze ve zvýšených MPV. Jiným lidem by to asi nemuselo tak vadit.
Nicméně cca měsíc předtím měl kolega na testování půjčeného Espace Initiale Paris. A ten byl celkově útulnější, vzdušnější. S naftovou 1,6 a automatem jsem párkrát obkroužil firmu. Motor i převodovka se zdály v pohodě. Kolega si ji byl poté projet na delší trasu, a říkal že síla nechybí. Pochvaloval si i natáčení zadních kol a nakonec byl s autem tak spokojený, že ho nejspíš objedná (konkurentem je S-MAX).
Ale uznávám, že benzínový šestiválec by do takového auta byl adekvátní. :)
reagovat
kristian2
počet příspěvků273
datum registrace31.03.2015
Pondělí 11.01.2016 13:43, k
Rád bych se mýlil ,ukáže to až čas.Podlě mě ty motory prostě jedou na hranici svých možností a to se projeví na životnosti.Tenhle motor se dává i do trafika a to už je nejen těžká bedna ale i aerodinamicky poněkud horší takže navzdory tomu že jsme jich už pár ojezdili a byli jsme spokojeni tak dalšího s 1,6 už si nekoupím .
Nadruhou stranu na těch dálnicích omezují rychlost, takže není kde využívat výkon a do těch kopců se to taky nějak vyškrábe
reagovat
Milouš1
počet příspěvků16
datum registrace10.07.2013
Pondělí 11.01.2016 16:25, Motory Talismanu
Zdravím, auto vypadá výborně.. co se motorů týká, rád bych zde připomněl, že ani jiné ,,proněmecká" výroba na tom není o moc lépe... jen si vemte jak Passata, Superba, A4 i A6.. mají mnohdy tak směšné kubatury ,,vyhnané" biturby a jinými pomahátky, že si myslím, že takový Talisman nijak závažně nevybočuje se zažitého trendu malých objemů. Vždyť copak se hodí do tak reprezentativného vozu jako je Superb dávat ,,vyhoněnou" 1,4 ...? A s taky nadupaným výkonem...(a možná i ošizenými emisemi..:-)) takže 1,6 mi přijde jako normální, co by nevybočovalo s normy dnešních automobilů. Podívejte se na motorizaci konkurentů a zapláčete stejně jako možná zde... ale to není vina automobilek, nýbrž cílené emisní politky soudruhů z Bruselu.. Milan L.
reagovat
Reno
počet příspěvků1352
datum registrace30.03.2010
Pondělí 11.01.2016 16:39, afddsfů kj jkůdj ljkfasdů
Pro mně je dvoulitr psychologická hranice. Pod tenhle obsah si dokážu motor představit v nějakém mini nebo mikro autě. Čas ukáže, jakou může mít 1,6ka biturbo benzín životnost v tak velkém autě.
Někdo tady píše, že sedm litrů je dobrá spotřeba na tak velké auto. Leda tak ho--- Diesel v pětce dokáže jezdit za 5,5. A to je podobně velké auto.
reagovat
PetrT
počet příspěvků1076
datum registrace24.05.2009
Pondělí 11.01.2016 17:02, xxxx xxxx xxxxx
Myslim ze neni problem ze tu 1,6 nabizi, problem je ze nic silnejsiho nemaji. Mozna jen zatim.
Konkurence ve tride dvoulitry ma kdyz je nekdo chce.
reagovat


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.