citace:
reakce na: GSX1100G, 17.05.2022 21:20 (Naprostý souhlas. Mám dokonce ...)
Podepisuji. Máme doma Clio r.v. 2005 s motorem 1,2 43kW. Každému ukážu rád kastli po 17 letech rajtování v zimě v soli a když na ní najde puchýřek koroze, dám mu flanděru 12 letého koňaku. Výfuk původní a že by se chystal do věčných lovišť? Ani omylem!!! Auto má najeto podle tacha 145000km, v reálu o něco více, , kdysi se na záruku měnila přístrojovka, takže reál nájezd je kolem 150tkm. Lak? Za ten s enemuís stydět na RR - dnešní auta, zejména mazdy, mohou jen tiše slintat. To samé manželičin Civic z r. 2017. lak je děs běs. Na rencku je čená metalíza, když ji umyju a vezmu trtle vosek, má to lesk jak blesk a hloubku ja klavírní lak od Petrofa. Motroicky neznáme poruchy, jen jednou se kousla vodní pumpa, opraveno při jednom vč. rozvodů za pár tisícovek. Auto dojelo po vlastní ose do servisu, motro v cajku, vše OK. Já tedy na Clio a na tento motor nedám dopustit. Loni ode mě dostala dcera nové Clio s 1,2 16V 55kW a je to už úplně jiný motor. jednak je hlučnější, v nižších otáčkách nebere tak, jak stará 1,2, ve vyšších logicky jede lépe. Spotřeba u obou motorů je 5-5,2/100, přičemž lehounce úspornější se zdá stará 1,2.