anonym napsal:
Bmw 7, Mercedes S,Audi A8 předčí tento vůz o dobrých 20 cm na délku a řádově 5 cm na šířku ( a to nemluvím o L verzích),tak nevím jak je v porovnání s ním můžeš nazvat kompaktními vozítky. Možná má víc na výšku,ale to je právě to,že se svojí výškou dostává témeř mezi MPV,ale tady mu to zas každé MPV natře.(včetně vnitřního prostoru.) Takže v čem,že nemá tento vůz konkurenci???
O tom kdo ho má delšího (auťák) bych tady být Renaultisty pomlčel. VelSatis je zajímavý projekt, celkem jsem mu tehdá fandil a divím se, že nemá víc příznivců. Klasické sedany Safrane, P605 atd byly už trochu nuda a SUV není ono (pro neohrabanost, výšku těžiště, hmotnost, třecí odpory atd). (pokud chce nějaký hrdý majitel SUVka oponovat, tak ať si zkusí ovladatelnost v 200+ v Cayenne, ML atd a pak v sedanu) Podobnou myšlenku nedávno snad oprášil jen Golf plus a R-klasse. Nicméně dovolit si ve srovnání s VelSatisem nazývat BMW7 a M-B S vozítky na jízdu do supermarketu je dost zcestné !!! Kdo jiný než 7er a S-klasse představuje vrchol? Audi A8 rozhodně ne, to je pro lidi co tomu nerozumí. A XJ se dost kazí a je v něm moc málo místa. Takže když pominu Phantom a Bentley, tak právě 7er + S-klasse jsou ikony a etalony. Osobně si myslím, že nic lepšího než W140 500lang, W221 500lang a E65 750iL není. Prostě ty auta jsou udělané dobře, kdo delší dobu vlastní tak ví, kdo se jen projel tak nechť mlčí. VelSatis spíše exceloval v průkopnické myšlence, přinesl zcela něco nového! Něco jak byl v 1991 Renault Magnum, ta koncepce taky neměla obdoby. Takže nemá konkurenci leda v tom, že je origo, to všecka čest, ale v ničem jiném. PS: designově je palubní deska + zadek auta + sedadla OK