Martin napsal:
Dobrý den pane Vaculíku,
v recenzi ojetého Mondea 2. generace ( http://www.tipcars.com/applications/magazin/clanek.php?id_clanek=881','3' ) jste zcela zrazoval od nákupu motorů TDCi, v tomto článku již tento motor doporučujete. Co způsobilo tuto změnu názoru? (uvádíte, že Delphi je nyní nejdále se servisem. Znamená to již dostupné opravy vstřikovačů pro TDCi?)
A co motor 2,2 TDCi v Mondeu? Ve výše zmiňovaném článku jste zrazoval především od 2,0 TDCi, je 2,2 již "vychytanější"?
Přesně tak. Koncem tohoto roku budou již vstřikovače opravitelné opravitelné za zhruba 2900 Kč (vnitřní ventil - když tečou přepadem) nebo 3900 Kč (ventil a tryska). Oprava zadřeného čerapdla vyjde na 7000 Kč. Navíc čerpadlo se materiálově hodně zlepšilo, již se nezadírá bezdůvodně, ale jen v případě špatné nafty. Strašný průser s prvními TDCi přiměl Delphi k horečné činnosti, takže dnes je s opravami ze všech nejdál.
2,2 TDCi je stejného pricnipu, ale přišlo nedávno a dostává již tak vylepšená čerpadla. Plná opravitelnost platí i u něj.