0
zpět
 

diskuze k tématu: SAAB 900 po 330 tis. km - hodnocení po roce provozu

kategorie zařazení tématu: ostatní
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 12:43, neuvěřitelný...
...článek
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 13:05, Jak málo stačí ke štěstí
No vida jak taková stará herka ještě někomu udělá radosti. A přitom většina by ji už dala namlít do salámu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 13:10, saab
tak ted nevim jestli se jedna o recenzi na 900 nebo 9000, v 900 je dost mista ale zas tak ohromne to neni. a myslim ze hodne lidem se posune stolice v traktu kdyz reknu ze si myslim ze 20 let stare auto dnes uz nemuze byt povazovano za bezpecne . tenkrat kdyz nato kazdy vyrobce krom saabu a volva kaslal tak mozna, ale dnes saab rozpuli i fabie junior. A nechapu to vyvarovani sloupku u ridice? to byl jako uvolneny? neco jako mazda rx-8?.)
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 13:11, :)
Neuveritelny, precizni, uzasny, dokonaly a chvalyhodny vuz, jsem se docetl :))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 14:45, RE: saab
metaux napsal:
tak ted nevim jestli se jedna o recenzi na 900 nebo 9000, v 900 je dost mista ale zas tak ohromne to neni. a myslim ze hodne lidem se posune stolice v traktu kdyz reknu ze si myslim ze 20 let stare auto dnes uz nemuze byt povazovano za bezpecne . tenkrat kdyz nato kazdy vyrobce krom saabu a volva kaslal tak mozna, ale dnes saab rozpuli i fabie junior. A nechapu to vyvarovani sloupku u ridice? to byl jako uvolneny? neco jako mazda rx-8?.)
S tou Fabií Junior bych byl dost opatrný. Saaba jsem nikdy neměl, protože byl vždycky dost drahý i jako ojetina, a dnes, když už je to převlečený Opel, bych ho zase už nechtěl. Ale mám v živé paměti, když do Audi 80 vrazil z boku na PP dveře na křižovatce blbeček ve Fábii, který přehlédnul semafor. Jel tak asi 80 - 90 km. Audinu jsme s těžkým srdcem odepsali, ale i když měla vyvrácené kolo, zdemolované obě strany, protože po odhození ještě stačila vyvrátit semafor, šel normálně nastartovat motor a z auta jsme vylezli živí a zdraví, i když se palubka nepříjemně vyboulila dovnitř, nicméně nepraskla. A to to auto nemělo žádné airbagy, výztuhy ve dveřích a jiné vymoženosti moderního života. Takže si z vlastní zkušenosti nemyslím, že by se osmdesátých letech nutně nemohla vyrábět auta, která by Fabia Junior rozpárala jako sardinky nebo jak jste to tam napsal. Hezký den a neodsuzujte, co je dobré a kvalitní.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 17:43, RE: saab
jiriez napsal:
S tou Fabií Junior bych byl dost opatrný. Saaba jsem nikdy neměl, protože byl vždycky dost drahý i jako ojetina, a dnes, když už je to převlečený Opel, bych ho zase už nechtěl. Ale mám v živé paměti, když do Audi 80 vrazil z boku na PP dveře na křižovatce blbeček ve Fábii, který přehlédnul semafor. Jel tak asi 80 - 90 km. Audinu jsme s těžkým srdcem odepsali, ale i když měla vyvrácené kolo, zdemolované obě strany, protože po odhození ještě stačila vyvrátit semafor, šel normálně nastartovat motor...
neodsuzuji auta z 80 let ale materiál ze ktereho byly udelany, dnes se pouzivaji jine ocele a jine zpusoby vyroby karoserii, a take koroze a unava materialu udela sve. to ze se Vám v audi nic nestalo je urcite dobre, ale musim trvat natom ze porovnavat dneska moderni vozy kde se s nehodou pocita a vozy z napriklad 80 let kde pasivni bezpecnost byla spise ctnost nejde. A pokud nekdo ve 130 jakymkoliv zpusobem vyleze z karambolu se svodidly nezranen tak to povazuji za stesti nikoliv za zasluhu auta.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 21:06, RE: :)
Vywern napsal:
Neuveritelny, precizni, uzasny, dokonaly a chvalyhodny vuz, jsem se docetl :))))))
Saab z roku 1985 nebylo špatné auto,ale tak moc ho vychvalovat?To asi pisatel nikdy neseděl v nějakém moderním autě...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 07.04.2009 21:24, Dobré
Nejříve jsem se zalekl toho že vůz musel být vyvařen, pak jsem si všiml roku výroby a chápu to, co ale nechápu je ten sloupek....
Pisatel článku je nadčený ze Saabu z roku 1985 i když před tím jezdil v Saabu z roku 1991, to musí být vážně dobré auto, když i přes šestiletý rozdíl je vše o.k. (tím chci říct že i když šel do staršího tak je pořád spokojen).
Další věc, která mě trochu zarazila je ten nájezd za rok. 40 tis km s takhle starým vozem... no tedy kloubouk dolů že jste to pořídil se svou plavnou jízdou.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 00:00, Před 10ti lety ...
... by taková chvála byla ...(možná/snad) ještě "ok" - dnes věru NEeeee
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 00:50, RE: saab
metaux napsal:
neodsuzuji auta z 80 let ale materiál ze ktereho byly udelany, dnes se pouzivaji jine ocele a jine zpusoby vyroby karoserii, a take koroze a unava materialu udela sve. to ze se Vám v audi nic nestalo je urcite dobre, ale musim trvat natom ze porovnavat dneska moderni vozy kde se s nehodou pocita a vozy z napriklad 80 let kde pasivni bezpecnost byla spise ctnost nejde. A pokud nekdo ve 130 jakymkoliv zpusobem vyleze z karambolu se svodidly nezranen tak to povazuji za stesti nikoliv za zasluhu auta.
Ale ano, souhlasím s Vámi. I když ten příměr jste asi úplně nezvolil úplně nejlépe, ve své době byly Saaby, Volva, možná i ty audiny a VW to nejlepší, co se dalo sehnat. Měl jsem kdysi Hondu CRX II (r.v. 1991), tam to opravdu o bezpečnosti vůbec nebylo, dost se to kroutilo i při normální jízdě, co by to udělalo při bouračce, radší nemyslet. Dnes mám Volvo S 40, r.v. 2000, s tou bezpečností je to opravdu někde jinde. Ještě o těch malých autech - kamarád se přizabil v roce 1999 s Fiatem Punto I - srazil se s MB W 124. Stejná situace jako my tenkrát s Audi 80, následky katastrofální. Takže možná až dnes jsou ta malá auta trošku lepší. Ale stejně - viděl jste pověstnou srážku Audi Q 7 s Fiatem 500. To fakt nedopadlo dobře...
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 10:18, 2t severske oceli
Vuz samotny ma ke dvema tunam..
Nevim proc, ale vsichni ridici Vooolviku a Sobiiiiku nikdy nezapomenou zminit, jak je to jejich auto tezke. Proc?
Navic je to blbost. Pohotovostni hmotnost urcite nepresahuje 1.5t
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 13:04, RE: 2t severske oceli
Krkovicka napsal:
Vuz samotny ma ke dvema tunam..
Nevim proc, ale vsichni ridici Vooolviku a Sobiiiiku nikdy nezapomenou zminit, jak je to jejich auto tezke. Proc?
Navic je to blbost. Pohotovostni hmotnost urcite nepresahuje 1.5t
Podle katalogů mohlo mít pohotovostní hmotnost cca 1200 kg a celkovou 1650, výkon 110PS a spotřebu 10,5. Co se bezpečnosti týče, stáří se musí projevit i na před 20ti lety nadprůměrně bezpečném voze - zajímavé a poučné je i video o srážce nového miniauta Renaultu Modus a 14tiletého zachovalého a nevyvařovaného Volva 940. Předek tvrdého Modusu se "probojoval" až k srdci řidiče (naštěstí jen figuríny) Volva, a to doslova. Video je na českých motoristických servrech.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 15:52, RE: saab
jiriez napsal:
Ale ano, souhlasím s Vámi. I když ten příměr jste asi úplně nezvolil úplně nejlépe, ve své době byly Saaby, Volva, možná i ty audiny a VW to nejlepší, co se dalo sehnat. Měl jsem kdysi Hondu CRX II (r.v. 1991), tam to opravdu o bezpečnosti vůbec nebylo, dost se to kroutilo i při normální jízdě, co by to udělalo při bouračce, radší nemyslet. Dnes mám Volvo S 40, r.v. 2000, s tou bezpečností je to opravdu někde jinde. Ještě o těch malých autech - kamarád se přizabil v roce 1999 s Fiatem Punto I -...
No já nevím, dnes už je Volvo a Volvo. Ta S40 je dvojče Mitsubishi Carisma, dělaly se v jedné fabrice.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 15:57, RE: :)
Vywern napsal:
Neuveritelny, precizni, uzasny, dokonaly a chvalyhodny vuz, jsem se docetl :))))))
Taky se divím - následný model 900 II měřil 4,6 metru a vážil 1300 kg, takže délka skoro 5 metrů a hmotnost ke dvěma tunám u předchozího modelu mi moc nesedí.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 16:20, RE: 2t severske oceli
apo napsal:
Podle katalogů mohlo mít pohotovostní hmotnost cca 1200 kg a celkovou 1650, výkon 110PS a spotřebu 10,5. Co se bezpečnosti týče, stáří se musí projevit i na před 20ti lety nadprůměrně bezpečném voze - zajímavé a poučné je i video o srážce nového miniauta Renaultu Modus a 14tiletého zachovalého a nevyvařovaného Volva 940. Předek tvrdého Modusu se "probojoval" až k srdci řidiče (naštěstí jen figuríny) Volva, a to doslova. Video je na českých motoristických servrech.
naprostý souhlas.
Jen dodám link
http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 16:22, RE: saab
jiriez napsal:
Ale ano, souhlasím s Vámi. I když ten příměr jste asi úplně nezvolil úplně nejlépe, ve své době byly Saaby, Volva, možná i ty audiny a VW to nejlepší, co se dalo sehnat. Měl jsem kdysi Hondu CRX II (r.v. 1991), tam to opravdu o bezpečnosti vůbec nebylo, dost se to kroutilo i při normální jízdě, co by to udělalo při bouračce, radší nemyslet. Dnes mám Volvo S 40, r.v. 2000, s tou bezpečností je to opravdu někde jinde. Ještě o těch malých autech - kamarád se přizabil v roce 1999 s Fiatem Punto I -...
doporučuji video http://www.youtube.com/watch?v=k3ygYUYia9I

ale souhlasím samozřejmě s tím, že se jednallo o to nejlepší z dané doby. To bezpochyb.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 16:35, RE: saab
jiriez napsal:
Ale ano, souhlasím s Vámi. I když ten příměr jste asi úplně nezvolil úplně nejlépe, ve své době byly Saaby, Volva, možná i ty audiny a VW to nejlepší, co se dalo sehnat. Měl jsem kdysi Hondu CRX II (r.v. 1991), tam to opravdu o bezpečnosti vůbec nebylo, dost se to kroutilo i při normální jízdě, co by to udělalo při bouračce, radší nemyslet. Dnes mám Volvo S 40, r.v. 2000, s tou bezpečností je to opravdu někde jinde. Ještě o těch malých autech - kamarád se přizabil v roce 1999 s Fiatem Punto I -...
ale souhlasím, že některá stará auta jsou poctivě udělaná. Tohle mě dostalo - hlavně ty stěrače ;DDDDDDDD
http://www.youtube.com/watch?v=d8eXlJKR5gk
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 16:40, RE: saab
jiriez napsal:
Ale ano, souhlasím s Vámi. I když ten příměr jste asi úplně nezvolil úplně nejlépe, ve své době byly Saaby, Volva, možná i ty audiny a VW to nejlepší, co se dalo sehnat. Měl jsem kdysi Hondu CRX II (r.v. 1991), tam to opravdu o bezpečnosti vůbec nebylo, dost se to kroutilo i při normální jízdě, co by to udělalo při bouračce, radší nemyslet. Dnes mám Volvo S 40, r.v. 2000, s tou bezpečností je to opravdu někde jinde. Ještě o těch malých autech - kamarád se přizabil v roce 1999 s Fiatem Punto I -...
http://www.youtube.com/watch?v=dn19Qj5jtf4

W124 by měl při bočním nárazu asi *************** hvězd ;D
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Středa 08.04.2009 19:08, RE: Dobré
Rubal napsal:
Nejříve jsem se zalekl toho že vůz musel být vyvařen, pak jsem si všiml roku výroby a chápu to, co ale nechápu je ten sloupek....
Pisatel článku je nadčený ze Saabu z roku 1985 i když před tím jezdil v Saabu z roku 1991, to musí být vážně dobré auto, když i přes šestiletý rozdíl je vše o.k. (tím chci říct že i když šel do staršího tak je pořád spokojen).
Další věc, která mě trochu zarazila je ten nájezd za rok. 40 tis km s takhle starým vozem... no tedy kloubouk dolů že jste to pořídil se svou plavnou jízdou.
"pozvolnou rychlostí"... fakt čupr termín... Umím povolně třeba zrychlovat, to jo, ale...takovej malej syntaktickej nesmysl, řekl bych.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Neděle 23.08.2009 18:41, RE: Jak málo stačí ke štěstí
Kačud napsal:
No vida jak taková stará herka ještě někomu udělá radosti. A přitom většina by ji už dala namlít do salámu.
sám jsi salám ty kreténe !
reagovat


aktualizovat
toto téma sledujete

přestat sledovat toto téma

podobná vozidla v nabídce:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.