mufik.martin napsal:
To, ze TDI kouri hodne, znamena hlavne, ze neni neni v poradku, spatne nebo proste jen chipovany motor, nebo vaha vzduchu ci dalsi problemy, pravdou ale je, ze neni ani problem videt Commonrail, ktery kouri jak to TDI a je to jen o tom, ze u nej je taky dost problemu. TDI ma vahy a turba, TDCI vstriky, cerpadlo a o neco vyssi spotrebu a nizsi pojistku. myslim, ze to TDI je v Leonu a Toledu vcelku slusne odhlucenno, na prijatelnou hodnotu. Spousta lidi se s tim ramusem nesmiri, ale podivejte se d...
Psal jsem většina "Focusů" kouřila, ne TDI !!!! Ty jsi to celé zase pěkně překroutil. To, že kouření nafťáku způsobují především vstřikovače, nebo váhy vzduchu vím taky, já jsem jen chtěl upozornit na to, že ten Ford v naftě je daleko horší, než TDI. Znám pár lidí, kteří na Focuse v naftě pěkně dojeli. Známý platil za opravu motoru TDCI 35 000,-Kč a nedělal to ani autorizovaný servis! Osobně jezdím v úplně jiném autě, co má syst. CR, je úsporné, tiché a jede velice dobře, ale pokud bych musel volit mezi těmito motory, tak jednoznačně TDI (chrochták, ale spolehlivý a spraví to každý jouda)