Pepe napsal:
Tebe se ten "rozumbrada" nějak dotkl... Tak se podepiš a je to.... Jo a možná jsi slyšel o odkupu firemních aut po odepsání - takoví si ty auta šetří, notabene když ho mohou používat i pro soukromé účely. Tak si kup nový, a máš klid. Možná. A jestli tě žere to, že dost maníků koupí manželce pořádný auto na objíždění kadeřníka, solárka a školky, tak se odstěhuj mezi Eskymáky, tak se s tebou podělí o vše, i o tu manželku....
Myslím si , že pepe nebo JP je celkem ekvivalentní identifikace.
Tak a ještě nějakou o Karkulce
. Máme ve firmě 20 aut, točíme je po 3 letech, a pokud mě paměť neklame, tak za 10 let, co jsem u firmy, si ho odkoupili asi dva lidi. Co bych asi dělal doma s vylítaným služebákem, když vyfasuju novej, prosím tě ? A ideální druhé auto pro mámu k jízdě na nákup rozhodně dvoulitrovej nafťák (většina služebáků) taky asi není. Nic mě nežere, jen se snažím pochopit, proč se neustále u nás masivně blamují lidé super kaufy aut "po důchodcích" a "po manželkách co moc nejezdily". Tím neříkám, že neexistují.
A teď z jiného soudku - zajímalo by mě, jak to ti bazaroví stržníci dělají s přepážkami. Za plotem každého druhého většího bazaru je vyhřadovaný výběr kombíků "koupených v ČR", evidentně jich musí být minimálně polovina koupených jako M1 nebo N1, ale přepážku nemá žádný. Přitom mi ofiko dealer říkal, že přetypování na normální osobák je neskutečná a drahá martýrie.