0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat Alhambra 1,9 TDI - jak přijít za 7 let o 1 000 000 Kč.

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 12:38, Autodestrukce
To vypadá, jako by autor stisknul tlačítko autodestrukce nebo je to v CPU naprogramovaný už ve fabrice
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 12:38, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa napsal:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
Tak ty rozumíš autům asi jako pekař právníkům,sám jezdíš v popelnicích co pamatujou šemíka ještě jako hříbě:))) a mimochodem,už si dělal někdy servis na těch popelnicích co jsi tu vyjmenoval jako super káry??? Řekl bych že si toho ještě moc nenajezdil!!
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 13:33, ALHAMBRA SHARAN GALAXY
Tak tohle je asi fakt výjimka kus. Mám Galaxy ´98 a zkušenost jinou.
Motory co se dávají do těchto aut jsou přece ve VW, škodovkách apod a obvykle bez problémů. Koroze také nebývá příliš častá.
Ty závady (mimo motoru) jsou prkotiny (viz rozpojená hadička k zadnímu ostřikovači po prahem u řidiče...).
Všem doporučuji SHARAN sekci ve fóru na WWW.VWC.CZ
Existuje tam parta lidí, co mají tyto auta a lze se tam dozvědět spoustu rad a tipů.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 13:42, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
anonym napsal:
Seat....ibizu toledo2 a lenona 1,2 klidne, zbytek ne.....nejvetsi srac je od seatu Toledo1......krabice od bot, hlucna jak avie, naprosto spatnej podvozek a odporna palubni deska:)
Ano Toledo neni yadnz vzkrik moderni techniky je dost zastaraly, vzhled je videt, ze je starsi, predevsim interier, ale nekomu proste staci kdyz ho auto odveze z bodu A do bodu B a ma to nizskou spotrebu a vcelku slusny zatah pri predjizdeni, a ze s tim nemuzu rezat zatacky me absolutne netrapi, nekdo chce auto na jezdeni vetsinou primym smerem a nema ve zvyku jezdit zatacku na hranici smyku. Palubka je strasna, to je pravda, ale plni svuj ucel, a tehdy v dobre kdy jsem to kupovali to bylo levnejsi jak koupit starsi Vento, Passata nebo Golfa 3 kombi, toledo bylo tehdy nejlevnejsi a melo slusnou vybavu Magnus, takze jsem byli spokojeni. Ale kdo rekne, ze Toledo je nejvetsi srac, tak to si myslim, ze neni pravda, je to spotrebni vec a svuj ucel splnila. Nejsou s tim autem problemy, slusna sptoreba i dynamika, velky kufr a jezdi to, nam to vyhobuje a dostacuje. Nikomu to auto nenutim, jen rikam, ze si najde sveho kupce jako kazde jine auto
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 13:57, RE: starší
edmund napsal:
Ztráta ny ceně už při projetí bránou??? Jistě. Ale kdo si kupuje funglovku, aby ji hned prodal??? A kupujte ojetiny, kupujte. Potřebuju prodat, abych měl zase funglovku, na kterou 5 let nesáhnu a jak se začne jen něco sypat, tak jde z baráku.
Přesně moje řeč, starej vrak bych si už nekoupil. Po nějakejch letech auto prodám, něco doplatim a zase se X let vozím bez problémů. Ten kdo si koupí vojetinu může bejt nějakou dobu v poho., ale taky třeba ne a to mě nebaví.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 14:28, To byl ještě dobrej kus, když dal 200000....
Kolega má Sharana 4 motion 1,9 TDI, vyroben ve stejné fabrice jako Seat - 4 kolky Sharan se dělají ve Španělsku. Cena auta cca 1.100.000 Kč po slevě (highline výbava). Jen v záruce totální kolaps stěračů (de facto nepojízdné auto při pár kapkách deště), svolávací akce na výměnu dílů přední nápravy, hned druhý den znovu aby to co v servisu dotáhli včera namontované díly - zvuk jak pojízdné železářství. O měsíc později odešlo turbo, takže příjemný výlet na odtahovce. Ve zkratce nejhorší auto co jsme kdy ve firmě měli. Teď má 2 roky, máme hrůzu kolik nás bude provoz tohoto auta stát....
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 14:47, RE: Smůla na kousek
anonym napsal:
Alhambra, Galaxy, Sharan - Trojčata skoro ve všem. Tady asi opravdu se jedná o ojedinělý kousek, který takhle zlobí. Pokud by byl automobil v pořádku, pořád by se ještě dal cca. za 170 - 220 tisíc prodat. Po těchto autech je hlad - cena klesá velmi pomalu. Najdou se i majitelé, kteří mají najeto cca 400 tisíc km a naprosto bezproblémů - jenom běžný servis. Motor bysem asi koupil na vrakovišti, tu palubku asi také.
No tak jsi mě pobavil)) Tak se mkni, za kolik se ty auta prodávají, ty trubko. Jestli jsou tato auta v ceně, tak já jsem asi perský princ, vole.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 16:01, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Pouchaz napsal:
Ahoj Ráďo máš W140 co ?
Jéé svět je malej, tak kolik trávy už jsi nasekal? )) Resp. už jsi něco koupil. Jo mám no, však její fotky mám v galerce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 16:14, RE: To byl ještě dobrej kus, když dal 200000....
anonym napsal:
Kolega má Sharana 4 motion 1,9 TDI, vyroben ve stejné fabrice jako Seat - 4 kolky Sharan se dělají ve Španělsku. Cena auta cca 1.100.000 Kč po slevě (highline výbava). Jen v záruce totální kolaps stěračů (de facto nepojízdné auto při pár kapkách deště), svolávací akce na výměnu dílů přední nápravy, hned druhý den znovu aby to co v servisu dotáhli včera namontované díly - zvuk jak pojízdné železářství. O měsíc později odešlo turbo, takže příjemný výlet na odtahovce. Ve zkratce nejhorší auto co j...
Nojo, no , když se na autě něco rozbije, tak to je horší než ztráta panenství u vlastní 16ti leté dcery, žejo ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 16:18, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
mufik.martin napsal:
Jen bych rad dodal, ze W124 ma turbo a to u motoru 2.5 TD a 3.0 TD,delali se i atmosfericke ale i s plnenim turbem.BMW 5 z roku 1989 a MB W124 a audi A 100 to byla posledni opravdova auta, ktera jezdi dodnes a i dnes maji na bazaru cenu vetsi, nez spousta novejsich kusu. Ani jedno z techto aut v opravdu peknem stavu nesezenete moc pod 70 tis a to jsou stara pres 15 let. Jinak to, ze Alhambra, Shran a Galaxy jsou na poslednim miste v TUV byhc tolik neresil. Stary toledo I. generace je tesne pres ...
Ano ano pan Mufík má pravdu. V naftové W124 300 je turbo!!! Že dneska se ty materály tak šulí a dneska turbo už nevydrží, to je věc druhá. Já neprosazuju staré auta, s těma novýma se třeba dobře jezdí a jsou elegantní, bezpečnější a foukají lepší splodiny. Ale pravdou je, že fakt dobrá W124 je držák, tak mě zlobí že některé novější ne. No kdyby 70tis kč, za 70 začínají ty ucházející. Ty opravdu OK tak od 120 výš, to je pak stav 1A. Ale kdo má OK, tak většinou neprodá.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 17:05, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa napsal:
Ano ano pan Mufík má pravdu. V naftové W124 300 je turbo!!! Že dneska se ty materály tak šulí a dneska turbo už nevydrží, to je věc druhá. Já neprosazuju staré auta, s těma novýma se třeba dobře jezdí a jsou elegantní, bezpečnější a foukají lepší splodiny. Ale pravdou je, že fakt dobrá W124 je držák, tak mě zlobí že některé novější ne. No kdyby 70tis kč, za 70 začínají ty ucházející. Ty opravdu OK tak od 120 výš, to je pak stav 1A. Ale kdo má OK, tak většinou neprodá.
Misto Punta jsem taky uvazoval o W124 nebo pekne BMW5 ci Audi 100, jsou to rpesne typy aut, ktera se me libi, ale za ty ceny dobrych kousku me to prislo prilis stare. Preci jen okolo 100 tis se da koupit auto stare 5 let a ne 15. I kdyz nevim jestli jsem udelal dobre. Koupil jsem 6 let stare Punto a ted lituju, zacalo se priserne sypat. Uz cekam ty narazky na to, co jsem od Fiata cekal, ale v okoli ho ma vice lidi a jsem jediny kdo ma takove problemy, takze na Fiata jsem rozhodne nezanevrel, ale ne vzdy ten rok vyroby znamena krok kupredu. Ja osobne bych nejradeji nejakou luxusni audi 100 v cene okolo 70 tis, ale to je vetsinou spise dost olitane za tuto cenu. Stejne je to zajimave, ze turbo na W124 vydrzi pul milionu a 15 let, a treba u PD nevydrzi ani 30 tis nekdy, a u jinych znacek vydrzi tak 5 let nebo 200 tis a pak jde taky do kytek.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 18:19, Spokojenost
Autor měl asi fakt smůlu na špatný kus.

Najezdil jsem pár tisíc se Seatem Alhamra (přímo s tím na obrázku, tu fotku jsem dělal já a nikdo mi ani nepoděkoval) a mám úplně jinou zkušenost. To auto je rodinné letadlo, je pohodlné, prostorné, praktické i spolehlivé. Neměl jsem s ním jedinou potíž. Znám pár lidí a v celku jsem neslyšel žádnou závažnou kritiku - akorát mi někdo říkal, že má tu slabší verzi s automatikou a že je to celkem líné v rozjezdu - ale to moje zkušenost tedy nebyla, protože to krásně táhlo i přes vyšší hmotnosti auta (což je u většího auta celkem O.K.).

O to víc zase ale souhlasím s autorem, že nemá moc smysl kupovat to auto nové - vím o lepších investicích než platit "první kilometr" :)

Statistiky poruchovosti jsou sice zajímavé, ale neříkají, že "jsou to všechno šmejdy", jak se to tu někdo snaží zjednodušit. Jak jsem tak pochytil od profíků, často může záležet na tom, z jaké jsou série ta auta jsou - a to platí u mnoha (většiny?) značek...

Kdybych se nestěhoval do zahraničí, určitě bych si ho nechal..
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 19:15, RE: Spokojenost
anonym napsal:
Autor měl asi fakt smůlu na špatný kus.

Najezdil jsem pár tisíc se Seatem Alhamra (přímo s tím na obrázku, tu fotku jsem dělal já a nikdo mi ani nepoděkoval) a mám úplně jinou zkušenost. To auto je rodinné letadlo, je pohodlné, prostorné, praktické i spolehlivé. Neměl jsem s ním jedinou potíž. Znám pár lidí a v celku jsem neslyšel žádnou závažnou kritiku - akorát mi někdo říkal, že má tu slabší verzi s automatikou a že je to celkem líné v rozjezdu - ale to moje zkušenost tedy nebyla, protože t...
Malá oprava: chtěl jsem napsat "Znám pár lidí, co mají Alhambru nebo Sharana ..".
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 20:00, RE: starší
anonym napsal:
Přesně moje řeč, starej vrak bych si už nekoupil. Po nějakejch letech auto prodám, něco doplatim a zase se X let vozím bez problémů. Ten kdo si koupí vojetinu může bejt nějakou dobu v poho., ale taky třeba ne a to mě nebaví.
Rekni mi to tajemstvi, ktera funglovka jezdi bez servisu 5 let. Ze ty koukas na vedeckofantasticke filmy?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 22:28, RE: starší
anonym napsal:
Rekni mi to tajemstvi, ktera funglovka jezdi bez servisu 5 let. Ze ty koukas na vedeckofantasticke filmy?
Hmm. Tak na toto se skutečně těžce odpovídá. Když napíšu pravdu, že opravdu 5 let a 130tis. kmje vyzkoušeno bez problémů a několikrát, tak se do mě tady pustí ti, kteří buďto naletěli na moudra pana Vaculíka, nebo na korejské potvory. Takže nic a kupujte ojetinky. levné, spolehlivé blablabla
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 22:35, Připomíná mi to Marbellu mé dcery
tu jsem koupil s 7 tisíci kilometrů od starží paní, která si stěžovala, že s tou vařečkou některé převody nedokáže najít. No, byly to jenom už při těch pár tisícovkách a dvou letech vymačkané gumičky na táhlech.
Pak to šlo ale rychle: při TK s najetými 42 tisíci km mi technik sdělil, že je půl auta zralého na výměnu, zejména ložiska kol, kotouče, homokinetické klouby a kulové čepy. Že mi tedy ještě tu nálepku dá, ale soukromě radí, co nejrychleji s tou rachotinou na Balkán!
Nebyl jsem dost rychlý, dcera zůstala stát na dálnici, odtáhl jsem ji domů a zjistili jsme, že se jedna ojnice utrhla. Koupil si to někdo na součástky, jestli z toho ale něco bylo ještě použitelné, pochybuji.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 22:46, VÝSLEDNÁ ZNÁMKA ? :o ))))
anonym napsal:
tu jsem koupil s 7 tisíci kilometrů od starží paní, která si stěžovala, že s tou vařečkou některé převody nedokáže najít. No, byly to jenom už při těch pár tisícovkách a dvou letech vymačkané gumičky na táhlech.
Pak to šlo ale rychle: při TK s najetými 42 tisíci km mi technik sdělil, že je půl auta zralého na výměnu, zejména ložiska kol, kotouče, homokinetické klouby a kulové čepy. Že mi tedy ještě tu nálepku dá, ale soukromě radí, co nejrychleji s tou rachotinou na Balkán!
Nebyl jsem dost rychl...
no evidentně měl majitel smůlu na špatný kus, což se stává u všech značek, to je nám tu asi všem jasné, ale dost mě pobavila výsledná známka...podle majitele je to v součastnosti po 7 letech nepojízdný a neprodejný šrot a přesto mu dal 1,64 :o))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pondělí 18.06.2007 22:55, RE: starší
edmund napsal:
Hmm. Tak na toto se skutečně těžce odpovídá. Když napíšu pravdu, že opravdu 5 let a 130tis. kmje vyzkoušeno bez problémů a několikrát, tak se do mě tady pustí ti, kteří buďto naletěli na moudra pana Vaculíka, nebo na korejské potvory. Takže nic a kupujte ojetinky. levné, spolehlivé blablabla
No uplne v pohode. Len si krasne kup novucke vonave auticko Ehmunde za milion a jazdi si bez problemu, ja ho od teba za 5 rokov odkupim za 200 000 a kludne donho vrazim dalsich 100 000 aby som ja 5 rokov jazdil bez problemu a potom ho predam za 100 000.... Ty si stratil 800 000, ja 200 000, lahka matika ne? Inak nic v zlom ;)))
PS: dufam ze si nefajciar, ja nerad prefajcene kokpity :))))))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 08:18, RE: starší
bubu napsal:
No uplne v pohode. Len si krasne kup novucke vonave auticko Ehmunde za milion a jazdi si bez problemu, ja ho od teba za 5 rokov odkupim za 200 000 a kludne donho vrazim dalsich 100 000 aby som ja 5 rokov jazdil bez problemu a potom ho predam za 100 000.... Ty si stratil 800 000, ja 200 000, lahka matika ne? Inak nic v zlom ;)))
PS: dufam ze si nefajciar, ja nerad prefajcene kokpity :))))))
I poklud bych přistoupil na odobnou jakobymatematiku, pak jsem z mého hlediska v plusu. Nachci a nemohu si dovolit zařizovat nějaké servisy apod. Ale hlavně si myslím, že podobné propočty neplatí. Spíš počítejme procentuelně na 1 rok užívání. A auta ode mne odchází po 4 letech a to tak, abych dostal polovinu hodnoty nového.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Úterý 19.06.2007 10:16, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
mufik.martin napsal:
Misto Punta jsem taky uvazoval o W124 nebo pekne BMW5 ci Audi 100, jsou to rpesne typy aut, ktera se me libi, ale za ty ceny dobrych kousku me to prislo prilis stare. Preci jen okolo 100 tis se da koupit auto stare 5 let a ne 15. I kdyz nevim jestli jsem udelal dobre. Koupil jsem 6 let stare Punto a ted lituju, zacalo se priserne sypat. Uz cekam ty narazky na to, co jsem od Fiata cekal, ale v okoli ho ma vice lidi a jsem jediny kdo ma takove problemy, takze na Fiata jsem rozhodne nezanevrel, al...
Já mám Galaxy PD 85kw 2002- 250tkm a turbo je pořád původní. Co se týká spolehlivosti nenechal mě nikdy "ve štychu" i když popravdě řečeno vyšší cenu servisu mají asi jen nadzvukové letadla kterým se nyní podobá i hlučností
reagovat
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.