0
zpět
 

diskuze k tématu: Seat Ibiza 1,9 SDI

kategorie zařazení tématu: německá vozidla
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 00:13, :-)
Ta palubovka...-to je fakt hlína. Ale super spotřeba. Zajímalo by mě kolik to žere při 130?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 00:59, RE: :-)
anonym napsal:
Ta palubovka...-to je fakt hlína. Ale super spotřeba. Zajímalo by mě kolik to žere při 130?
Nevim jak SDI ale Toledo TDI 81kw zere pri konstatni rychlosti 130 nejaych cca 6 litru, takze zadna hruza, zral by i mene, kdyby mel 6tku. Protoze takle toci lehce nad 3 tis otacek a to spotrebe neprospiva, jak rikam, kdyby tocil tak 2500 sla by spotreba dolu a motor by tu 6tku utahnulbez problemu.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 07:14, RE: :-)
anonym napsal:
Ta palubovka...-to je fakt hlína. Ale super spotřeba. Zajímalo by mě kolik to žere při 130?
Fabia 1,9 SDI brala při ustálené jízdě kolem 160 km/hod po dálnici kolem 8 litrů/100 km ... jen když jsem vystoupil, tak jsem chvíli neslyšel
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 07:30, Povinné ručení
Tady se dá doporučit ručení od pojištovny wustenrot, protože jako první u nás v čr má sazby podle výkonu viz. www.wustenrot.cz
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:25, Cože?
"i svižná jízda se stává příjemnou" ... s SDI 47 kW? Sice se jedná o přímý vstřik, na rozdíl od vstřiku do předkomůrky u starého 1,9D (taktéž 47 kW), který jsem měl před časem ve feldě, ale žádnou svižnou jízdu jsem fakt nezažil... Sice tam nějaký Nm navíc bude, ale stejně. Zajímvé srovnání s 1,2 benzín 47 kW (HTP?), že? Kde je ten dav, co tvrdí, že se dá jezdit v kombinaci za 5,5?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:32, RE: Povinné ručení
anonym napsal:
Tady se dá doporučit ručení od pojištovny wustenrot, protože jako první u nás v čr má sazby podle výkonu viz. www.wustenrot.cz
On ten Wustenrot tak vyhodny zrovna neni. Pocital jsem napriklad na Punto 2000 1.2 8V 44kw, ktery ted prodavam, u Cesky platim 3800 bez bonusu jako novacek, u Wustenrotu bych platil 6720, to je sakra rozdil, ted spocitam na Starou Vectru A 1990 s 2.0 8V 85kw, 115 koní - Triglav 7500, Ceska 8500 a Wustenrot 12600, tak me ukazte, kde je tedy Wustenrot levnejsi kdyz prave oba tyto motory ktere jsem vybral jsou 8V takze maji dosti nizke vykony, takze v cem je tedy vyhoda nizkeho vykonu kdyz zaplatim nekolik tisisc navic?
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:46, RE: Povinné ručení
mufik.martin napsal:
On ten Wustenrot tak vyhodny zrovna neni. Pocital jsem napriklad na Punto 2000 1.2 8V 44kw, ktery ted prodavam, u Cesky platim 3800 bez bonusu jako novacek, u Wustenrotu bych platil 6720, to je sakra rozdil, ted spocitam na Starou Vectru A 1990 s 2.0 8V 85kw, 115 koní - Triglav 7500, Ceska 8500 a Wustenrot 12600, tak me ukazte, kde je tedy Wustenrot levnejsi kdyz prave oba tyto motory ktere jsem vybral jsou 8V takze maji dosti nizke vykony, takze v cem je tedy vyhoda nizkeho vykonu kdyz zaplatim...
Ahoj Martine, co že se zbavuješ Punta, takový pěkný autíčko. Napiš užvatelskou recenzi. Určitě bude lidi zajímat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:50, motor 1.4
Touhle Ibizou s motorem 1.4 jsem brázdil vloni na dovolené strmá stoupání ostrova Tenerife v Atlantiku. Musím říct, že se mi s tím autem dobře jezdilo. Všechno šlo na můj vkus příliš lehce, ale pár km a zvykl jsem si. Motor nebyl špatný, velmi ochotně šel do otáček i se 4-mi lidmi na palubě, ovšem tak do rychlosti 100 km/h, pak už se karta obracela a kolem 120 km/h se 4-mi lidmi a zapnutou klimou motoru docházel dech, stačilo na dálnici stopání a musel jsem řadit za 4. Jinak do města to bylo příjemné auto. Z delších cesta cca 2 hodiny mě bolela pravá část trapézového svalu a nebyl jsem schopen si nastavit sedačku tak, abych toto eliminoval. Spotřebu jsem na dovolené nesledoval a navíc, když tam byl benzín za 20 Kč/l, nebyl ani důvod kdovíjak šetřit. Odhadem bych to viděl pod 7 litrů (orientačně podle utracených peněz a ujetých km). Měli jsme půjčené 2, protože první se nám v polovině pobytu pokazila (kontrolka elektroniky), ale dojet se s ní naštěstí dalo. Její zavzdušněné brzdy taky při těch prudkých sjezdech v národním parku Teide nebyly nic příjemného. Vyměněná byla naštěstí v lepším stavu. Čili brzdy měly velmi velmi ostrý nástup, ale při dalším sešlapování už tak negradoval brzdný účinek, nicméně se mi s tím autem dobře brzdilo. Klimatizace byla dosti výkonná a ani neubírala tolik z výkonu. To na mým starým autě je to cítit o poznání víc. Jako řidič jsem si udělal dost místa, aby se mi pohodlně řídilo (až na ten trapéz) a sérga za mnou si nestěžovala a ani mi nekopala koleny do zad (já 188 cm, sestra cca 165 cm). Tímto vozidlem jsem najezdil cca 1600 km.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 09:52, RE: Povinné ručení
anonym napsal:
Ahoj Martine, co že se zbavuješ Punta, takový pěkný autíčko. Napiš užvatelskou recenzi. Určitě bude lidi zajímat.
Recenzi tu má, ale pak ho to začalo nějak zlobit, čili předpokládám, že prodej je logickým vyústěním celé situace.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 11:33, RE: Povinné ručení
mufik.martin napsal:
On ten Wustenrot tak vyhodny zrovna neni. Pocital jsem napriklad na Punto 2000 1.2 8V 44kw, ktery ted prodavam, u Cesky platim 3800 bez bonusu jako novacek, u Wustenrotu bych platil 6720, to je sakra rozdil, ted spocitam na Starou Vectru A 1990 s 2.0 8V 85kw, 115 koní - Triglav 7500, Ceska 8500 a Wustenrot 12600, tak me ukazte, kde je tedy Wustenrot levnejsi kdyz prave oba tyto motory ktere jsem vybral jsou 8V takze maji dosti nizke vykony, takze v cem je tedy vyhoda nizkeho vykonu kdyz zaplatim...
Mufiku, tys to pojištěni Wustenrot vážně nepochopil ! Je výhodné pro velký obsah a nízký výkon, ne pro nízký obsah a nízký výkon ! Moje Xsara 2.0 hdi 66 kw je za 3600 kč. Najdeš levněji. Samozřejmě se musí zohlednit výše bonusu, taky třeba věk a další výhody které Wustenrot zvýhodnuje.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 13:39, RE: Povinné ručení
David V napsal:
Recenzi tu má, ale pak ho to začalo nějak zlobit, čili předpokládám, že prodej je logickým vyústěním celé situace.
Punto neprodavam z duvodu oprav nebo tak, naopak jsem s autem naprosto spokojeny a nikdy bych ho neprodal, ale s pritelkyni jsme meli auto na pul a rozesli jsme se, takze toto je duvod prodeje. Sice bych mohl pritelkyni vyplatit, ale auto za takovou castku jen pro me je zbytecny luxus, takze uvazuji o necem mnohem levnejsim.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 13:40, RE: Povinné ručení
hogofogo napsal:
Mufiku, tys to pojištěni Wustenrot vážně nepochopil ! Je výhodné pro velký obsah a nízký výkon, ne pro nízký obsah a nízký výkon ! Moje Xsara 2.0 hdi 66 kw je za 3600 kč. Najdeš levněji. Samozřejmě se musí zohlednit výše bonusu, taky třeba věk a další výhody které Wustenrot zvýhodnuje.
No na 2,0 benzin me nejakych 115 koni neprijde zrovna moc. neznam mene vykony 2,0 bennzinovy motor, ktery by se dostal pod 110 koni. Takze opravdu to bude jen tak pro to SDI, ale pro 90% aut na trhu je to o dost drazsi.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 14:07, RE: Povinné ručení
mufik.martin napsal:
No na 2,0 benzin me nejakych 115 koni neprijde zrovna moc. neznam mene vykony 2,0 bennzinovy motor, ktery by se dostal pod 110 koni. Takze opravdu to bude jen tak pro to SDI, ale pro 90% aut na trhu je to o dost drazsi.
Tak Punto je pro tebe samotného zbytečný luxus? Vždyť takové auto stojí do 100 000,-Kč, tak to jsi vážně nenáročný, oooh jak ti závidím. Mám auto za 250.000 a není to nic moc, občas si na silnicích připadám jako ta největší socka.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 14:09, RE: Povinné ručení
anonym napsal:
Tak Punto je pro tebe samotného zbytečný luxus? Vždyť takové auto stojí do 100 000,-Kč, tak to jsi vážně nenáročný, oooh jak ti závidím. Mám auto za 250.000 a není to nic moc, občas si na silnicích připadám jako ta největší socka.
Te´d jsem se díval, tak do 100 000,- Kč úplně bohatě, tak nevím, co si teda koupíš potom. Fiat 600???
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 14:41, RE: Povinné ručení
mufik.martin napsal:
Punto neprodavam z duvodu oprav nebo tak, naopak jsem s autem naprosto spokojeny a nikdy bych ho neprodal, ale s pritelkyni jsme meli auto na pul a rozesli jsme se, takze toto je duvod prodeje. Sice bych mohl pritelkyni vyplatit, ale auto za takovou castku jen pro me je zbytecny luxus, takze uvazuji o necem mnohem levnejsim.
Hele, tak to mě mrzí, promiň. Tak hodně štěstí při výběru dalšího auta a hlavně partnerky.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 15:00, Anonym, ktery si pripada jako socka
anonym napsal:
Tak Punto je pro tebe samotného zbytečný luxus? Vždyť takové auto stojí do 100 000,-Kč, tak to jsi vážně nenáročný, oooh jak ti závidím. Mám auto za 250.000 a není to nic moc, občas si na silnicích připadám jako ta největší socka.
Jezisi, to je zase blb !!!

Jinak Martine, taky drzim palce. Hlavne nevybirej Anglicanky, maji vsechny pupek, ale to uz asi vis ))
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 16:09, RE: Povinné ručení
anonym napsal:
Tak Punto je pro tebe samotného zbytečný luxus? Vždyť takové auto stojí do 100 000,-Kč, tak to jsi vážně nenáročný, oooh jak ti závidím. Mám auto za 250.000 a není to nic moc, občas si na silnicích připadám jako ta největší socka.
Já mám auto, aby mě vozilo a ne abych si v něm nějak připadal. Nechceš si skočit k psychologovi, já myslím, že se z toho ještě můžeš dostat.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 17:51, RE: :-)
anonym napsal:
Fabia 1,9 SDI brala při ustálené jízdě kolem 160 km/hod po dálnici kolem 8 litrů/100 km ... jen když jsem vystoupil, tak jsem chvíli neslyšel
nevím ,co máte proti fabii. já jezdím i 170km za hodinu a že bych po jízdě neslyšel,to jse řict nédá
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 18:05, RE: Povinné ručení
David V napsal:
Hele, tak to mě mrzí, promiň. Tak hodně štěstí při výběru dalšího auta a hlavně partnerky.
Musím se připojit. Jelikož se (přes net) známe pěkných pár týdnů, tak o sobě leccos víme. Kamarád řešil podobný problém, jenomže s bytem. Nic příjemného, přestože se rozešli v dobrém. Takže, Martine, hurá do dalších dobrodružství (nejlépe najednou s auty i děvčaty) a dej o sobě vědět. Každopádně je škoda, že končí taková symbióza jako Muffík a Punto (teď to samozřejmě nemyslím sarkasticky). Držím palce.
reagovat
nepřihlášený uživatel
počet příspěvků-
datum registrace-
Pátek 19.10.2007 18:44, RE: Povinné ručení
mufik.martin napsal:
On ten Wustenrot tak vyhodny zrovna neni. Pocital jsem napriklad na Punto 2000 1.2 8V 44kw, ktery ted prodavam, u Cesky platim 3800 bez bonusu jako novacek, u Wustenrotu bych platil 6720, to je sakra rozdil, ted spocitam na Starou Vectru A 1990 s 2.0 8V 85kw, 115 koní - Triglav 7500, Ceska 8500 a Wustenrot 12600, tak me ukazte, kde je tedy Wustenrot levnejsi kdyz prave oba tyto motory ktere jsem vybral jsou 8V takze maji dosti nizke vykony, takze v cem je tedy vyhoda nizkeho vykonu kdyz zaplatim...
Hi, Martin Wustenrot výhodný může být. Akorát že Ty máš zcela zanedbatelný zdvihový objem, tak pro tebe ne. Ale ti co mají staré atmosférické diesely, třeba Mercedes W123 240D což má pár koníků, tak tam jo. Prostě záleží jak komu. Navíc jedna věc je konfigurátor, to jsem měl taky u ČSOB nejmíň, těsně pod desítku. Ale byla tam nějaká prázdninová akce (to konfigurátor neuměl) a hned to bylo v praxi ještě o cosi nižší. ...Stejne jsou to prachy zcela vyhozený do luftu ze kterých pouze čerpají podvodníci a ti co neumí řidit.
reagovat
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všechna práva vyhrazena.